Het blijft toch een rare zaak. Vandaag best een stapel games ingeleverd. Ik snap er echt helemaal niks van hoe ze berekenen wat je terug krijgt. Ik kreeg voor games als fairy tail fights en Enslaved ongeveer net zoveel terug als ze nieuw kosten bij zavvi ed.
GameMania is ook duur en koopt duur in. Ik heb voor 11 games ook wel eens een bon gehad van ruim 140 euro.
Je moet hun prijzen ook niet vergelijken met buitenlandse shops als je games inruilt. Hun gaan uit van wat de waarde in NL is.
En wat de beschikbaarheid is in de winkels en de vraag. Volgens mij weigeren ze ook wel eens games als ze teveel hebben liggen. Maar vergelijken met zavvi (een internetwinkel) gaat sowieso niet op.
Nog mooier, ik kreeg laatst 1 cent geboden voor fifa 09 zeg dan gewoon dat je hem niet hoeft maargoed, het schijnt dat er best wel vraag is naar een Gamemania in Cuijk, dus een ondernemer start hier de winkel.
Was vandaag even wezen kijken en ze hadden een aanbieding 2 tweedehands games halen 1 voor de helft van de prijs. Heb ff CoD WaW mee genomen en Fifa 10(eigen CD was kapot) was maar 27,50 kwijt terwel ik eigenlijk alleen CoD WaW (Nieuw) wou kopen.
Ik wil wat games gaan inruilen... Iemand enig idee wat je voor 20 oude games ongeveer krijgt? onder andere: DMC4, AC1, Tombraider, Club, FN4, Dark Sector, Stranglehold, Top spin 3, Left 4 dead, Blazblue, Lost planet 2, Def jam, Moto gp6, Condemned, Timeshift, Silent hill, Turok. etc
Je mag blij zijn als je denk ik rond de 50 euro krijg. Wat je ook kan doen, Op spelinruil kan je je games invoeren en kijken wat je daarvoor terugkrijgt totaal van al die games. Dan ga je naar de gamemania, krijg je meer dan spelinruil lever je ze daarin, krijg je meer bij spelinruil, lever je ze daar in (Spelinruil is een antwoordnummer, gratis verzending dus). Dit doe ik altijd als ik spellen wilt inruilen
Rond de 30 - 40 euro ? Meeste van die games gooien ze namelijk voor 5 - 8 euro namelijk er weer in , dus zoveel zou je niet krijgen per game.
Oke thanks mate ff tjekken dan. Bij gamemania moet alles er prima uitzien maar kan je naar spelinruil ook games verzenden met licht gebruikers krasjes?
Met lichte gebruikerssporen zal spelinruil ze wel aannemen. Maar let wel op, je krijgt alleen tegoed om te besteden bij spelinruil. Je krijgt geen cash. Bij gamemania kan je wel cash krijgen, maar dat zal niet veel zijn.
Neh het is gewoon ruk ik zie daar niks in die webshop van spelinruil. En gamemania krijg je geloof ik een tegoed bon die binnen een jaar moet gebruiken dan kan je 20 games inleveren en nog es 20 euro bij betalen voor een nieuw spel/. Zet ze wel goedkoop in de X bazaar.
Tegoedbon of cash maar dan krijg je iets minder in waarde. Maar dat is altijd nog slimmer om te doen en ergens anders weer goedkope games te kopen.
Ik snap niet waarom winkels als FRS & Game Mania anno nu nog zoveel macht op developers/publishers hebben. Nu GM net zoals gameStop in amerika zo aan het pushen is op 2dehands games naaien ze de game uitgevers, en toch blijven die dingen op schijfjes gedrukt worden. Wanneer ze games als download aanbieden zijn ze ook van het probleem af dat winkels hun game twee keer verkopen en ze maar 1 keer geld krijgen.. Ik kan me nog een voorbeeld van een paar maanden geleden herinneren waarin trijntje Oosterhuis een download code ofzo aanbood bij een ochtendkrant en Free Record Shop uit wraak alle trijntje producten uit hun winkels haalde, kom op hee... /rant
http://spelinruil.nl/main.php?mode=inruil Tik je game daarin en je ziet de waarde. Maar spelinruil tegoed kan je daar alleen gebruiken.
we weten allemaal hoe goed de psp go liep. voor sommige games krijg je nog best veel bij GM. Cod en GH kreeg ik 20euro p/s voor bij bulletstorm