[Algemeen] Nintendo 3DS

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door HanTheMan, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik vind het een mooie en schappelijke prijs. Vergelijking met een hd console vind ik niet terecht, aangezien je daarbij dan ook een full hd tv nodig hebt om alles eruit te halen. Voor deze 250euro heb je meteen alle hardware.
    Must have voor mij.

2. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij xbox hebben ze alles 'low budget' gehouden want het maakte toch niet zoveel uit hoe groot de console was.
    Bij een handheld moeten ze alles zo precies houden, omdat het toch allemaal in een klein apparaatje moet komen te zitten. Het moet aan zoveel eisen voldoen dat hij automatisch duurder wordt.
    Als je dan ziet dat de DS Lite nog steeds 129 euro is (terwijl hij toch echt al zo'n 5 jaar oud is) en bijna nooit in prijs zakt.

3. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Mja, de Xbox 360 is dan wel heel wat goedkoper geworden vergeleken met de Release, Premium Edition was als het me goed herinner 400 euro(het is al weer een tijdje geleden :+) en dat was zonder een game maar wel met headset, 20GB HDD etc..., de DS is nooit echt duur geweest naar mijn mening en het verkoopt gewoon goed, dus waarom een prijsverlaging toch? =).

over de 3DS het was denk ik wel te verwachten dat het duurder zou wezen dan de DS... maar ik heb in iedergeval helemaal geen probleem met de prijs!.

Laatst bewerkt: 17 jan 2011
  4. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat bedoel ik ook. De vorige xbox is nu niet meer te koop, maar de DS Lite is nog steeds te koop en zakt zelfs nauwelijks in prijs. Dat zegt genoeg over duurzaamheid, omdat de Lite nog steeds goed verkoopt.

5. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Vooral dat laatste is belangrijk denk ik. De DS wordt nog steeds goed verkocht en heeft geen pricedrop nodig. Ik denk dat Nintendo de 3DS gewoon wat duurder doet dan de DSi XL omdat die nog geen pricedrop nodig heeft. Ze hopen op die manier natuurlijk gewoon de DSi te kunnen blijven verkopen en aan de hardcore gamers de 3DS te verkopen die veel duurder is. Als straks blijkt dat niemand de DSi meer koopt, dan zal die ook wel in prijs zakken en kan de 3DS volgen. Ze kunnen toch niet best de 3DS voor 200e verkopen als een DSi 180 kost :+

Al vind ik het persoonlijk ook veel te veel geld voor een handheld. Al zal ik me in maart wel flink moeten inhouden om niet in een opwelling één te kopen.

6. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    DS Lite is dan niet de eerste DS, de eerste versie van de Nintendo DS is echter ook niet meer te koop die ik dus zelf heb en ik zie wel de reden waarom :+, ik vind de schermen maar niks vergeleken met de DS Lite en latere versies, met de 3 verschillende Nintendo DS handhelds die beschikbaar zijn heb je keuzes, of je een groot Nintendo DS wilt, 1tje met internet(en camera?) of 1 normale zonder iets en niet groot... zoiets :p

7. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Evenement van woensdag krijgt een livestream. Hopelijk gaat er niet teveel volk opzitten... waarom post ik het hier eigenlijk?

8. Gallardo

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit het eigenlijk met het touch screen van de 3DS is dat nog altijd hetzelfde soort scherm als de fat DS? Zo'n scherm wanneer je binnen no time krassen hebt? Of gaat het meer richting de touch screens van de telefoons van tegenwoordig?

9. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon van dat beschermfolie eroverheen doen. Je ziet het nauwelijks en je schermpjes blijven gaaf. Had ik in ieder geval bij mn Lite. :)

10. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Heb 1x een email gestuurd naar Nintendo met een vraag over de screenprotector.
    Protector was helemaal niet nodig want de touchscreen kon niet krassen.

Ik neem geen enkele risico en plak altijd als 1e een sticker op het scherm (DS FAT , DS Lite en DSi XL).

11. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik heb mijn DS (fat) bijna vanaf de launch en die touchpad is nog steeds als nieuw terwijl ik nooit bescherming erop heb gehad. Ik heb toch heel wat uren achter dat ding doorgebracht, dan druk je volgens mij ook echt veel te hard op die stylus als je krassen krijgt.

12. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Krassen ontstaan doordat mensen de pen gebruiken voor wat anders dan bedienen van de touchscreeen.
    Ken zelfs iemand die een normale balpen gebruikt op de touchscreen :F:

13. Gallardo

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb één keer buiten met de DS gezeten dichtbij een zandbak. Een korreltje zand op het scherm en met de stylus er overheen en ratseflats hele kras in het scherm.

14. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Hm...

15. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Zijn bekende symptomen van 3D... en dat het niet stilhouden van zo'n 3D beeld het erger maakt lijkt me eigenlijk vrij logisch. Ik zie dus niet direct een probleem (buiten dat ik sowieso al geen fan ben van 3D).

Dus waarschijnlijk van een mug een olifant gemaakt.

16. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Uuhm. :+

Maarja, Japanners kunnen ook nergens tegen, he? :+

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Hey, van jou wil ik niks horen met die roze bril!

:+

Zelf ben ik niet bekend met alle 3D bijwerkingen :p, maar ook al is het misschien niet zo erg als het artikel doet vermoeden; het mag (moet?) op zich toch even gemeld worden.

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
  19. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Eindelijk de games :D.

EDIT: Fuck, toch niet. Waarom laten ze een gamedeveloper komen om nog meer over domme features te praten :mad:.

20. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ben benieuwd :)
    Hebben ze de 3DS al geshowd? Schakel net in.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina