Zometeen episode 2 ook maar eens kijken dan, 1 was al weer geniaal haha. Wel minder dat er nu 2 Snooki's in huis zitten, niet echt plezierig om naar te kijken.
Waar kijk je? Ik kijk gewoon op MTV.com onder de naam ''Jersey Shore season 2 episode 15'', is gewoon de nieuwe ep maar ze noemen het nog steeds Jersey Shore season 2. Nog geen één keer moeten bufferen.
Ik kijk op Tvduck (http://www.tvduck.com/Jersey-Shore.html). Maar als ik op MTV.com wil kijken dan is het niet beschikbaar in mijn regio hoe kan je dat voorkomen?
dowload gewoon jongens geen buffer tijd kut reclames en kijken waneer je wilt wat een stinkwijf die nieuwe roommate
Ik weet niet hoe dronken je was toen je keek, maar zo zag ze er toch echt wel uit! Het is een kleine dikke prop
Het is dat ik dit topic lees anders had ik niet geweten dat er ook vandaag een episode online is gekomen. Downloading \o/.
Damn Snookie was fucked up. Vond het ook mooi hoe Mike die Deena afwees in het begin. Enige wat ik jammer vind. Is dat je ziet dat ze nu bekend zijn. Overal zie je nu security bijlopen en mensen die achter hun aanlopen.
Wat mij wel opvalt is dat er heel veel 'publiek' staat te kijken. Je ziet vaak een man of honderd staan kijken...
Komt omdat ze nu 'bekend' zijn. Als ik zie hoe 50 mensen staan te kijken hoe een meisje wordt opgepakt word ik ook vrij nieuwsgierig.