[PC] Football Manager 2011

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 21 okt 2010.

  1. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Vet verhaal! :)

    Wat is je opstelling met Spurs?
     
  2. Marciiano

    Marciiano Active Member

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik speel nu op dit moment een 4-2-3-1 variant of een 4-4-2 met een ruit op het middenveld.

    4-2-3-1

    ------------Gomes-----------
    v.d. Wiel--King--Shawcross--Bale
    ----van Bommel --- Melo-------
    Suarez----vd Vaart ---Modric
    --------Defoe-------------------

    4-4-2

    -------------Gomes-----------
    vd Wiel -- King-Shawcross--de Ceglie
    ---------Melo of van Bommel------
    Bentley--------------------Modric
    ------------Vd Vaart-------------
    -----Suarez---------Defoe--------
     
  3. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zet ze ook altijd aan hoor :p
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Game loopt prima. Jottem! \o/

    In de demo geen NL competitie, dus dan de club waar ik vanaf deze altijd mee ben begonnen
    [​IMG])

    Return of the King. :cool:
    [​IMG]
    :+ Het is iig een goede start van de competitie. Wel een shitload aan blessures.

    Wel even wennen, al die extra opties. Laatste keer dat ik de game intensief speelde was CM 00/01; jaar of 4/5 geleden.

    (FM 2006 op de 360 heb ik ook redelijk veel gespeeld, maar dat is gewoon niet hetzelfde.)
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    5-1. 8)

    Ik zal dat eens inwrijven bij een paar online vrienden. Die wonen daar. :+
     
  6. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga deze straks ook spelen heb er wel zin in :p
     
  7. Marciiano

    Marciiano Active Member

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    4
    Nu net begonnen aan het derde Seizoen met Spurs

    - Voorbereiding is ongeslagen gebleven tegen wat ploegjes uit de Championship
    - Carlos Tevez binnen weten te halen voor 10.75mil was ongelukkig bij City en stond op de transferlijst
    - Net de eerste competitie wedstrijd gespeeld en met 1-0 gewonnen van West Brom

    Het is nog even wennen met Smalling en Tevez nieuw in de ploeg, daarnaast zal ik wel veel rouleren het is toch een vrij druk schema wat je heb door de meerdere competities(Champions League, FA Cup, League Cup en de gewone competitie natuurlijk) Hopelijk kan ik dit seizoen de FA Cup en het kampioenschap binnenhalen en dan heb ik op dit moment alles binnen wat er te winnen valt op de Community Shield na dan.
     
    Laatst bewerkt: 18 jan 2011
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Zo, nieuwe ploeg waar ik mee ga beginnen. Ben van plan om hier toch een flink aantal seizoenen aan te werken. De club is geworden: Celta da Vigo. Had het transfer budget even wat opgeschroefd en met veel moeite de volgende spelers binnen gehaald: Lacina Traoré als spits, Daniel Villalva als tweede spits (klein type Messi), Bernardo een verdedigende middenvelder, Joao Felipe een Braziliaanse verdediger, Martín Galván een aanvallende middenvelder, en een andere aanvallende middenvelder Geraldo kan ik een contract aanbieden. Best tof, heb een samenwerkings verband geregeld met Flamengo! Eerste oefen wedstrijd met 3-1 gewonnen.
     
  9. elduderino

    elduderino Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    tsjonge jonge wat een kut spel zeg. Heb tot nu toe al die jaren alle managers gespeeld en deze met dit transfer systeem is echt ruk

    je spelers kan je zelden verkopen. En als je ze verkoopt is het voor zijn eigen waarde en zelden biede ze meer.

    Agents deie belachelijke fees vragen en spelers met hun gekke salaris eisen

    dan nog het feit dat je alles kan kopen op een 48 monthly installments

    ben nu wederom ajax en heb 5 jaar achtereen beker en kampioenschap gewonnen. Ben world class coach en niemand wil me hebben. Heb op jobs geschreven van atletico madrid tot tottenham en allemaal nee

    had een topper kunnen worden maar ik schrijf dit spel helaas af...
     
  10. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Gast, heb je in de editor je transfer budget opgeschroefd en op een compleet nieuw financieel niveau gebracht? wat is dan de lol, begin dan gewoon met Villareal ofzo.
     
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Nee hoor, slechts 3 miljoen erbij geschreven.
     
  12. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    5 spelers daarmee gehaald? :eek: Wat is dan het standaard budget van Celta? Maar alsnog, kon je niet gewoon eentje minder halen en eentje meer verkopen? :+

    Enige wat ik in mijn editor heb gedaan is Jan-Arie's verhuurperiode opheffen en Cock Jol ontslagen :+
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Je kan proberen Federico Fazio te halen van Sevilla. Haal ik ook echt altijd, zwaar cheap voor ongeveer 350/400k. Vraagt ook weinig salaris maar is echt een heerlijke centrale verdediger en middenvelder. Kan de top van de Premier League nog behoorlijk aan. En Erikssen huren! :cool:
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Football Manager <3 Haal spelers naar een kutclub die er normaal nooit naartoe zouden gaan. Altijd grappig om te zien. :+
    [​IMG]
     
  15. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    1000 per week? Wait whut? Bij mij vraagt ie altijd moeilijk veel.
     
  16. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Lol! Die kan je nog best goed gebruiken trouwens!

    Ennuh: Federico Fazio voor maar 400k? Hoe krijg je dat voor elkaar? Is al 5,75 miljoen waard...
     
    Laatst bewerkt: 25 jan 2011
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Was bij mij altijd al overbodig aan het begin van het eerste seizoen. Eventueel even wachten tot transfertijd voorbij is dan is ie daarna meestal meteen overbodig. Same voor Maxwell bij Barça, die kan ik altijd oppikken voor €0 omdat ie overbodig is en komt dan gezellig in de winterstop bij mijn clubs. :+
     
  18. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Heb nu seizoen 1 afgerond met PSV. Speel het op de iPhone, heb 'm ook voor de Mac even gespeeld maar vind het zo traag werken en gewoon té veel opties.

    Kampioen geworden, beker gewonnen en 2e geworden in de Europa League. Verloor de finale met penalty's van Juventus. Toivonen topscorer met 52 doelpunten. Had ook een talentvolle spits gekocht uit de jeugd van Atletico Madrid: Julian Schieber. Echt een topspeler is dat! En helemaal niet duur.

    Ook Silberbauer gekocht, speelt ook niet onverdienstelijk.
     
  19. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ik heb 'm tien minuten gespeeld op m'n iPhone. Jezus, wat speelt dat kut zeg :+
     
  20. Se7eN

    Se7eN Lionel Andrés Messi

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Kadlec en Lukaku worden echte beesten in de voorhoede, en voor erg weinig te halen.
     

Deel Deze Pagina