Ik heb mijn Premier League team eindelijk af, na gister héél wat potjes te hebben gespeeld zag ik gewoon dat ik balans mistte op mijn middenveld (Modric-Touré-v.d. Vaart was gewoon te véél flair) en daarom heb ik toch maar besloten om Modric op te offeren en achteraf kan ik zeker spreken van een geniale zet.
Mijn vervanger werd namelijk het eeuwige Spaanse 'talent' Mikel Arteta, en ik kan jullie zeggen: deze kerel is in één woord fantastisch, een echte aanrader voor ieder Premier League team en hij doet in mijn ogen echt niet onder aan een Gerrard, Lampard etc. (de prijs van circa 2500 coins is gewoon erg laag, en deze kerel word duidelijk door alles en iedereen onderschat)
Zijn (steek)pass, inzicht, balaanname en schot zijn geweldig en ik durf zelfs te spreken over mijn beste middenvelder ooit op Ultimate Team, in iedere wedstrijd die ik tot nu toe met hem heb gespeeld leverde hij een assist en als kers op de taart 2 schoten in de kruising, naast al dit positieve zie ik ook dat David Silva door hem beter in zijn spel komt. (combinatie Modric-Silva klopte van geen kant!!)
Ik zeg daarom dan ook mensen: ren naar de winkel en koop Arteta, een briljante middenvelder die iedereen gewoon móét hebben!
Mijn team op dit moment:
------------------Reina--------------------
Cole----K.Touré-------Vermaelen----Sagna
-----V.D. Vaart-Y.Touré-Mikel Arteta-------
---------------David Silva-----------------
---------Anelka-----------Torres----------
Laatst bewerkt: 18 jan 2011