FIFA 11 Ultimate Team [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Siemenn, 5 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    De Rossi en Pato wisselen.

De Rossi voor (het beste) een Braziliaanse CDM, maar die hebben ze niet in de Serie A. Dus waarschijnlijk IF Stankovic.
    Pato wisselen voor IF Maggio, de Italiaanse (wél chemistry met Chiellini) RM van Napoli (wél chemistry met Hamsik).

2. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Filipe Melo zou kunnen?

3. adrianmutu

adrianmutu Member

Leuk Bevonden:
    0
    Riise is wel redelijke linksback in Italiaanse competitie.
    Verder in Italie heb je niet zoveel.., hij heeft ook Pace 81.

4. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Riise is de beste LB in FUT naar mijn mening....hij is fysiek sterk,redelijk tot goeie pass,goed opkomen,redelijk goed schot

Edit: WTF? Web app nog steeds zonder trade?...lange weekenden hebben ze bij EA

Laatst bewerkt: 18 jan 2011
  5. LuckyLuciano

LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

Leuk Bevonden:
    30
    Nog steeds geen web app :mad: , hoe moet ik me colleges doorkomen nu? :mad:

6. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
  7. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    pfff...nu is de melding weg dat ze bezig zijn....maar geen trade pile te bekennen!!!|:-

8. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Geduld is een schone zaak.

Heb al gespeeld tegen één iemand met een Team of the Year. Wat een lachwekkend zooitje is het toch ook.

1-0 achter in de 4' minuut dankzij een vrije trap van Ronaldo.
    2-0 achter in de 7' minuut dankzij een pegel van Sneijder.

Na 90 minuten stond het 7-2 voor mij :+

Heb niet veel gespeeld, althans ... ik vind van niet.

89 - 0 - 21 momenteel. Waarvan ik misschien wel 10x gedisconnect ben door EA of mijn game die blijft hangen bij 1-1 of als ik scoor ... heel raar.

9. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Man jij bent echt goed...mijn stats zijn echt bagger...komt ook doordat ik in het begin echt met een 76 team met 36 chemistry speelde en alles verloor.Van de laatste 30 wedstrijden heb ik er denk ik wel 20 gewonnen,kben nog geen topper natuurlijk,maar goed...

10. Fox40

Fox40 NewXboxPlayer

Leuk Bevonden:
    0
    Spelen jullie veel online dan? Vind het zonder voor men contracten en fitness namelijk, kost je alleen maar geld..

11. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel eigenlijk alleen maar online

Valt wel mee,af en toe handelen en wat winst maken en dan weer fitness kaartjes en contracten kopen
    Maar ik heb elke positie gewoon dubbel bezet,dus fitness heb ik in principe niet nodig,behalve voor Drogba,die speelt altijd!!!!

12. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Danny!

Heb je zin om even een potje te spelen?

13. MCPieta

MCPieta Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand geïnteresseerd in een Torres 4-1-2-1-2?

14. TAN UNITED

TAN UNITED Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ja von ik ook al raar hahah maar jij had ook een mailtje gestuurd toch?
    had jij al wat terug gehad?

trouwens wat is er met de WebApp. Is het niet dat je geen dingen meer online kan kopen?

15. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Nee, ik heb nog niets terug. Raar :eek:.

16. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
  17. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Zet Samuel als CB, en Lucio als LB (CB :+). Zo kan je Di Natale vervangen door een Braziliaanse LM; Ronaldinho, Robinho, etc.

Nóg betere chemistry omdat André Dias geen goede chemistry heeft met Cambiasso, maar Samuel en Lucio beide wel. Daarnaast is de chemistry tussen hun ook max.

18. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Aaight. Ja zo speel ik ook wel regelmatig maar kan niet altijd met dat team spelen ivm fitness etc. Nog tips voor nieuwe spelers? Ik hoop dat er een De Rossi IF komt. Hij heeft gescoord dit weekend dus.. :+

19. FIFAFEYENOORD94

FIFAFEYENOORD94 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn Premier League team eindelijk af, na gister héél wat potjes te hebben gespeeld zag ik gewoon dat ik balans mistte op mijn middenveld (Modric-Touré-v.d. Vaart was gewoon te véél flair) en daarom heb ik toch maar besloten om Modric op te offeren en achteraf kan ik zeker spreken van een geniale zet.
    Mijn vervanger werd namelijk het eeuwige Spaanse 'talent' Mikel Arteta, en ik kan jullie zeggen: deze kerel is in één woord fantastisch, een echte aanrader voor ieder Premier League team en hij doet in mijn ogen echt niet onder aan een Gerrard, Lampard etc. (de prijs van circa 2500 coins is gewoon erg laag, en deze kerel word duidelijk door alles en iedereen onderschat)
    Zijn (steek)pass, inzicht, balaanname en schot zijn geweldig en ik durf zelfs te spreken over mijn beste middenvelder ooit op Ultimate Team, in iedere wedstrijd die ik tot nu toe met hem heb gespeeld leverde hij een assist en als kers op de taart 2 schoten in de kruising, naast al dit positieve zie ik ook dat David Silva door hem beter in zijn spel komt. (combinatie Modric-Silva klopte van geen kant!!)
    Ik zeg daarom dan ook mensen: ren naar de winkel en koop Arteta, een briljante middenvelder die iedereen gewoon móét hebben!

Mijn team op dit moment:
    ------------------Reina--------------------
    Cole----K.Touré-------Vermaelen----Sagna
    -----V.D. Vaart-Y.Touré-Mikel Arteta-------
    ---------------David Silva-----------------
    ---------Anelka-----------Torres----------

20. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Haal Felipe Melo, of een betere Braziliaanse CDM (of omgezette CM) uit de Serie A.. kan er nu geen verzinnen. En wissel deze om met Cambiasso zodat je ook een goede chemistry hebt daar, met de Braziliaanse verdediger. ;)

EDIT: Misschien Thiago Motta van Inter?! Dat zou geniaal zijn voor je team man!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina