Valt wel mee, best leuke class om mee te spelen hoor.
@ Rydan: Las dat laatste net pas. Ik roll zeker niet op gear dat op dat moment mijn spec niet is. In mijn guild hebben we daar duidelijke afspraken over en daar hou ik me in pugs ook aan. Zitten op mijn server namelijk best wat gasten die veel misbruik maken van andermans geduld. 40 minuten is gewoon dikke kut en helemaal als je niks krijgt dankzij anderen, met misbruik dan.
Net iemand gesproken van een van de beste guilds op mijn server, niet de beste. Hij heeft me al een aardig eindje op weg geholpen. Heb ook even wat overzicht gemaakt in mijn Internetfavorieten, kan ik de WoW links makkelijker terugvinden die ik heb opgeslagen.
Die gast, van de Runetotem Alliance guild Borderline, verwees me door naar een guildie van hem die DK Tank is. Die gast heeft echt al best zieke gear. Zoek Haffér maar eens op op Armory.
Ik ga dat van hem overnemen en morgen, of wanneer die maar online is, vraag ik hem even naar een rotation.
Mijn DPS gear hou ik voorlopig, evenals de spec, ter reserve. Ik denk niet dat ik nu nog wat nodig heb direct, dus hulp hoeft even niet. Rydan en DutchNeon dus hartelijk bedankt voor de hulp.
Laatst bewerkt: 20 jan 2011