Haha nou dit was best wel aardig. Misschien zo nu en dan maar weer eens een potje Gears 1 doen. EDIT: Ow wacht jij had dit spel nog nooit gespeeld, haha.
Jij had trouwens ook best veel lag volgens mij of niet? Had je niet toevallig een download aan staan of iets dergelijks, want de rest had namelijk volgens mij nergens last van.
Zijn er hier nog mensen die dit een beetje actief spelen? Ik ben onlangs weer begonnen en heb er weer veel plezier in. Altijd leuk om met Nederlanders te spelen. Als iemand het leuk vindt, add mijn GT dan maar 'I Sliv I'
Vanavond kan ik niet ivm me moeder die op de computer wil. Lang verhaal maargoed. Zijn er toevallig mensen die vakantie hebben? Ik kan Maandag en Dinsdag de HELE dag.
Bijna niemand speelt het gametype "Assassination" meer en ik en een vriend willen graag dat spelen Hebben toevallig mensen zin om da een keer te spelen
Het spel is best awesome . Ik mis zover (Chap het verhaal, en dat vind ik wel jammer. Ik mis de band met de COG mensen. Tevens vind ik het jammer dat we vaak opsplitsen als team. IIG, de actie is wel dope en vooral bloederig. Daar kijk ik af en toe nog wel van op. De humor vind ik zeer leuk, en voornamelijk Cole (Hell to the no). Als laatst vind ik de sfeer echt fantastisch. Het is zo donker, en overal hoor je van geluiden. Dat is erg goed gedaan IMO. Zover mijn eerste bevindingen . E: Zo'n chainsaw actie lukt niet vaak bij mij...
Kan maar met 1 wapen he...had ik ook last van,raapte ik een ander wapen op...shit kettingzaag doet het niet?...huh....oo...verkeerde wapen.
Net klaar met chapter 3. Ik vond het zover de leukste en beste chapter. Al weet ik nog steeds niet veel van het verhaal . Het is zo indrukwekkend dat ik niet eens meer de reden ''van chapter 3'' weet...