Informatie | Screenshots | Trailers | Achievements | Boxart | Officiële website | Opmerkingen Platforms Xbox 360 | PS3 ~ Uitgever Capcom ~ Developer CyberConnect 2 ~ Genre Hacken en slashen ~ Release datum 27 februari 2012 [gb]Informatie:[/gb] ^top [gb]Screenshots:[/gb] [gb]moar[/gb] ^top [gb]Trailers:[/gb] ^top [gb]Achievements:[/gb] ^top [gb]Boxart:[/gb] ^top [gb]Officiële website:[/gb] Nog niet. ^top [gb]Opmerkingen:[/gb] Wow...damn... Even in de gaten houden. Normaal gesproken niet mijn genre, maar dit ziet er wel bruut uit. ^top
Asura's Wrath verschijnt begin 2012 (X360, PS3 ) Nieuws | 12 april 2011 - Op Captivate 2011 heeft Capcom bekendgemaakt dat Asura's Wrath begin 2012 verschijnt op PlayStation 3 en Xbox 360. In deze actiegame neemt hoofdpersoon Asura het in grootse gevechten op tegen gigantische eindbazen. Ondergetekende was aanwezig op Captivate en na het zien van een presentatie is de conclusie dat de game zich nog het best laat omschrijven als een kruising tussen Dragon Ball Z en God of War III. bron: http://www.insidegamer.nl/xbox360/asuraswrath/nieuws/35507/Asuras-Wrath-verschijnt-begin-2012.html
Door de trailer ben ik nog nieuwschieriger naar het verhaal achter/van Asura. De hoofdpersoon zover vind ik interessant. De muziek is nice. Je kan, vind ik, wel zien dat CyberConnect het maakt/meehelpt, aan o.a. de muziek. IIG, ik ben een grote fan van hun UNS games, dus ik ben benieuwd.
LAnge gameplay zit: [gt]715431[/gt] [gt]715433[/gt] [gt]715437[/gt] [gt]715439[/gt] GE-NI-AAL! Ik heb in tijden niet zoiets episch gezien.