Sticky Gamen met een gaming headset

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door scarluuk, 12 apr 2010.

  1. zinktrekker

    zinktrekker Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeg mensen ik heb hier eens een uurtje of 3 zitten lezen en ik denk er over om de Astro USB MixAmp + MMX 300 Headset te kopen (bedraad).

    Ziet iemand een reden om dit niet te doen? Of om toch echt de draadloze te nemen, mij boeit die kabel niks, zit er toch dicht bij. Ik lees graag jullie reacties!

    oja, iemand nog een goeie link naar deze set? de goedkoopste die ik vind is 350 euro...

    ps: is het nog interessant om te kijken naar de combi pc360 icm astro mixamp (samen 275 euro)
     
    Laatst bewerkt: 14 jan 2011
  2. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de astro a40 gehad, en de sennheiser PC360 icm de mixamp..

    Ik heb nu de MMX300, dan geef ik je een tip koop de MMX300, kan gewoon niet beter.. Goedkoper dan 350 zul je het niet vinden denk ik zo..
     
  3. zinktrekker

    zinktrekker Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok bedankt voor je reactie. Als iemand anders nog een reden heeft om iets anders te bestellen, dan hoor ik het graag. Anders ga ik morgen de mmx bestellen!
     
  4. Nephasth

    Nephasth Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben vorige maand ook overgestapt naar de mmx300. Heb ook het hele forum doorgespit en aan de hand van de ervaringen van Monkeybrains de knoop door gehakt. Had eerst de Turtlebeach x41. Was overigens ook niet verkeerd, maar deze is toch nog een stukje beter, en ook comfortabeler met dragen vooral als ik een bril op heb. Heb hem in combinatie met de wireless astro mixamp bij roxxgames besteld in duitsland voor 359,-. Op maandag besteld en op donderdag was hij binnen. Aanrader!
     
  5. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    De beste die er is..
     
  6. zinktrekker

    zinktrekker Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb um vanmorgen besteld. dus zal komende week wel binnen komen. ik laat jullie nog weten wat ik er van vind!
     
  7. rudeboy

    rudeboy press play on tape

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    7
    \o/
    astro icm met beyer!!
    Helemaal flex!

    Als je ergens de qpad1339 tegenkomt voor een goedkopere prijs, ook gewoon doen!
    Dit is namelijk 100% de mmx300 maar met qpad design (bv zwarte oorschelpen ipv grijze)

    [​IMG]

    Maar ben maar niet bang die mixamp + beyer is top, heerlijk:b:
     
    Laatst bewerkt: 15 jan 2011
  8. zinktrekker

    zinktrekker Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben benieuwd!
     
  9. elduderino

    elduderino Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    x41 rules
     
    Laatst bewerkt: 19 jan 2011
  10. elduderino

    elduderino Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds gister de x41. Jezus wat cool... battlefield hoor je veel meer nu, hoorde vanmiddag gewoon dat iemand me van achter besloop. Ik snel omdraaie en neerknalle... Moet zeggen dat dit mijn 1e headset is, nog niet super lang mee gespeeld maar wat een pareltje!

    Geen last van interventie of dropouts, moet de mic nog testen. Surround is top

    Heb laptop/router op 3 meter van me setje afstaan. Nergens last van tot nu toe
     
  11. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    heb hetzelfde. een gast probeerde me 4x neer te sabelen, maar ik hoorde het samourai-zwaard getrokken worden, achter me. omdraaien en pang ;)
     
  12. Nephasth

    Nephasth Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    2
    Kan geen Bfbc2 meer spelen zonder headset, je hebt gewoon het gevoel dat je ontzettend veel mist zonder. En het scheelt aardig wat kills. Met de X41 had ik geen interference in het geluid, maar het wireless internet werd zo langzaam als dikke stront als de headset aan stond. Ben toen maar naar een 5ghz router geswitched. Alleen met chatten had ik nogal wat last van ruis.
     
  13. jooooooop

    jooooooop Active Member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een turtle beach px21
    En als ik mijn controller oplaat via de play and charge kit dan zoemt de headset heel de tijd

    en als ik met een controller met draad speel dan zoemt hij alleen met de tril functie ?

    is dit een bekent iets ?
     
  14. zinktrekker

    zinktrekker Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe Headset Astro met beyerdynemics

    Wow!!! wat een super set is dit!

    Ik laat jullie van de week nog even mijn ervaringen horen, maar de eerste indruk is super!
     
  15. Ironstar

    Ironstar Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    62
    Ja, helaas wel, is erg gevoelig voor storingsbronnen zoals de laadkabel. Daarom had ik onder andere ook een Quick Charge kit gekocht 8)
    En dat ie stoort door de trilmotor komt door hetzelfde probleem dat het dus in je controller onvoldoende afgeschermd is vanelkaar. Je hoort "de elektra" als het ware.
     
  16. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Vraagje,

    Ik heb mijn xbox360 en ps3 aangesloten op mijn receiver via hdmi. Stel ik koop de astro a40 + mixamp 5.8 (wireless) . . . Hoe sluit ik die mixamp dan aan ?

    Astro zegt dat de mixamp 5.8 alleen aangesloten kan worden op een toslink input. Hoe krijg ik dan geluid over de headset ?

    Moet ik dan iedere keer als ik de headset opdoe de toslink aansluiten op de xbox360/ps3 vanaf de mixamp ? Of moet ik iedere keer op mijn receiver instellen dat ik voor ingang hdmi (1,2 of :cool: geluid wil uit de toslink ?

    Ik snap hem even niet ? Kan iemand met een 5.8 mixamp aub even kijken in de manual ?
     
  17. zinktrekker

    zinktrekker Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    In het meest ideale geval heeft receiver een toslink uitgang. Helaas zijn er die maar weinig. Dus je oude stekker van de xbox in zagen of de grijze omhulzing verwijderen (zie google/youtube). Bij de ps3 pak je gewoon de toslink uitgang achter uit de console. Zo heb je dus hdmi naar je receiver en toslink naar astro. Zo heb ik het ook bij xbox en ps3 gedaan...
     
  18. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    De receiver is net nieuw en ja: hij heeft toslink aansluitingen.

    Dus dat betekent dat ik iedere de ''switch'' moet doen ?

    Als dat zo is, dan laat maar zitten. Vind dat teveel gedoe idere keer. OF bij de ps3 of bij de receiver iedere keer kloten.
     
  19. zinktrekker

    zinktrekker Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee... :)
    Als je de toslink kunt door lussen via je receiver vb: xbox optisch1(in) en ps3 optisch2(in) --> optisch(uit) naar astro. Nu kun je dus met je receiver switchen (deze optie hebben echt alleen de dure receivers).

    Of
    Een toslink van de xbox en een van de ps3 naar een toslink schakelaar(10euro) en de uitgang van die schakelaar naar de astro. Dus dan kun je via die schakelaar kiezen of je xbox of ps3 wil horen.

    Je hebt dan dus geluid via de optische uitgang (astro) en via de hdmi (receiver)tegelijk.

    schakelaar: http://www.disko.nl/shop/flypage/category/Kabels/Optical/product/3258/taal/en
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2011
  20. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Maar dan zou ik alsnog op de ps3 moeten switchen qua geluid als ik een blu-ray wil kijken ?? bijv. bij geluidsinstellingen ???

    Ik wil namelijk wel DTS-HD doorvoeren naar mijn receiver !

    Ik zal is kijken of mijn receiver dat heeft: Pioneer VSX-2020
     

Deel Deze Pagina