[Multiplayer] Call of Duty: Black Ops [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door PowerLines, 25 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    Zojuist gepatched met golden camo door treyarch

2. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Was gisteravond al gepatched.

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Is er deze week ook iets aan de spawns veranderd? Vanavond een paar potjes op Summit en Launch gespeeld waarbij de vijand langere tijd aan 2 kanten tegelijk spawnde. Meestal spawned de meerderheid aan 1 van beide kanten maar vanavond als wij het midden van de map bezet hadden werden ze steeds verspreid

4. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Die gouden-guns boeit mij niet zo.
    Hetgeen wat mij wel boeit is dat ze meestal uit een "infected" lobby komen.

Vandaag een complete clan tegengehad [G4H] die dus uit zo'n lobby kwam. Keihoog springen. In't begin van de match Blackbirds oproepen als een stier ... en vervolgens waren ze rond een uur of 20:00 ineens allemaal weg.

Treyarch mag van mij overigens nog wel een keer kijken naar de spawns op Headquarters. Zo irritant. Ik spawn en spawn zowat 5x achter elkaar IN een vijand :+

5. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Wat was die patch dan?

6. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Ik weet niet of er een patch was gisteren, maar er was wel een xbox dashboard update.

Ik merkte met gamen wel (of ik had het gevoel) dat ik langzamer rende. Hadden meer mensen dit gevoel, of ligt dit aan mij? Ik had overigens wel Marathon Pro en Lightweight Pro aanstaan.

Over golden guns, wist niet eens dat je die kan kopen :D. Moet je dan in 15de prestige zijn of zo?

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
  8. Se7eN

Se7eN Lionel Andrés Messi

Leuk Bevonden:
    0
  9. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    14de prestige.

10. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Hmz lol laat dan maar zitten, ik ga niet in prestige met Black Ops :D.

11. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Ik ook niet, geen zin om alles weer opnieuw te unlocken, speel het trouwens ook niet zo vaak meer :+

12. iNdie^

iNdie^ Team Pulp

Leuk Bevonden:
    79
    Ik speel ook bijna niet meer omdat ik op 1 of andere manier alleen maar bij noobs in het team komen en alleen maar aan zichzelf denken. En dat is echt frustrerend.

13. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
  14. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Ik speel best veel nog, echter zie ik het nut niet echt. Ik ben nog veel bezig met de challanges en zo. Vermaak me nog prima.

Ik speel altijd met een stel vrienden, dan heb je altijd 3 tot 6 man in de game die je kent en samen kunnen spelen. Misschien met je dat eens proberen om een vast groep/clan te joinen. Zowiezo leuker om met bekende te spelen.

Kan je het linkje even fixen :D.

Laatst bewerkt: 20 jan 2011
  15. White Muscle

White Muscle Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb zonet voor het eerst Hardcore FFA gespeeld, maar wat is dat SAAI!!!:x

je moet echt ieder hoekje checken want niemand loopt.... en dan bedoel ik écht niemand!!8)

Maja, vanavond weer ouderwets S&D (core)... met een stel bekenden._O_

Dat is inderdaad het leukst, ik speel ook bijna niet meer alleen.
    De funfactor daarvan is een beetje weg._0/

16. iNdie^

iNdie^ Team Pulp

Leuk Bevonden:
    79
    Ja maten van mij spelen ook niet zo veel meer dus moet nieuwe vrienden zoeken denk :p

17. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Net zoals gisteren bijvoorbeeld.

Ja, dat was erg leuk ... NOT.

HeadQuarters verliezen omdat mensen schijnbaar niet begrijpen wat je moet doen. Nee, lekker in een hoekje campen en wachten to er iemand komt. De enigste die een poging deden om te capturen waren wij.

Echt verschrikkelijk

18. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    In response to ongoing connection issues and vocal customer criticism, a spokesperson for Activision has reportedly told an angry PlayStation 3 owner that the publisher may shut down Call of Duty: Black Ops’ PlayStation Network servers.

Senior support representative Dov Carson apparently replied to blogger Jason Koblovsky’s complaints by advising that Activision may be prepared to close the game’s PSN servers.

“The publishers have the right to shut down the servers for their game at any time as well which based on the number of reported posts from users may be a viable solution over the free PSN,” he wrote.

Carson suggested to Koblovsky that the latter return his Black Ops disc to Activision, offering a “one time courtesy” exchange for another title, another platform’s version of Black Ops, or an unopened disc to return to a retailer.

Sister studio Infinity Ward also seems to be giving up on Sony’s network, laying the blame for Modern Warfare 2’s security issues at the platform holder’s door.

Activision’s told us it’s “looking into” the matter for us this morning.

=(:emo::emo:

Gamed

VGA247

19. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Alle PS3 gamers overstappen op Killzone 3, is toch veel beter :).

20. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Als ik het goed begrijp willen ze de stekker uit PSN support voor blackops trekken, wat resulteert in een niet werken online fnctionaliteit omdat ze connectieproblemen hebben?

Dus het heeft niets te maken met hackers?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina