[COD: BO] Zombie mode

Discussie in 'Algemeen' gestart door gaming4life, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dutch Future

Dutch Future Spammie

Leuk Bevonden:
    0
    Serieus :cool:

2. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    21.00 zombie party, join mijn party als je mee wilt doen

3. Munnie

Munnie Guest

Zal best maar mijn ouders hebben liever niet dat ik nog tot in de nacht zit te gamen als ik volgende dag naar school moet.
    En waarom zou ik kan best rond half 12 naar bed ;)

4. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben geen type die fucking veel op de xbox zit. 11 uur ga ik meestal slapen en dan kom ik al moeilijk uit mn bed die ochtend,lach me maar uit maar ik heb altijd veel slaap nodig. Ik stap meestal alles behalve fris en fruitig uit mn bed.
    Mn moeder werkt dus die gaat om 11 uur slapen ofzo en mijn slaapkamer zit naast die van mn ouders en ik mag zowiezo niet langer door en dat horen ze zowiezo. Maar als ik een heel avondje game vind ik dat al erg veel.

In de lente en zomer game ik maar eens in de week soms voor de clan.

Maar super lastig was alle gold medals op doritos crah course ook weer niet>ja oke sommige levels zat het zweet op je voorhoofd maar de meeste kwam ik vrij snel doorheen.

Andere keer maar als je in de middag zombies wilt spelen of in het weekend kan ik vooral laat.

5. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    En mijn ouders zijn heel flexibel en makkelijk hoor,alleen ze willen niet dat ik als een zoutzak op school ben. Ik heb ook een maat wiens ouders het niet boeit wanneer die slaapt maargoed...en het gaat in mn examenjaar niet zo heel erg lekker ondanks mn best doen dus..

Ik vind het erg normaal dat je bepaalde tijd als je om 8 uur op school moet zijn om 11 uur half 12 te gaan slapen.

Dat zullen de meeste ouders op die manier bepalen kan ik zeggen.

6. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Achja, op zich wel gezond om rond 23.00 te stoppen met gamen. Sowieso al omdat je na een game sessie niet meteen kan slapen. Wellicht is mijn situatie niet vergelijkbaar met die van jullie, ik was al op jonge leeftijd een voorstander van een partime lesrooster... Alleen al omdat er op de havo wat uren waren waarbij er alleen maar werd gekut en ik toch niks leerde, kan je net zo goed thuis gamen, of af en toe gamen en af en toe wat leren thuis. Maar hier moeten de minderjarigen geen voorbeeld aan nemen omdat ik anders boze ouders op mijn dak krijg :)...

Ontopic:
    Net een Zombie potje gedaan met Menno en Indie en we zijn tot wave 28 gekomen. Het leek met zijn 3'n wel makkelijker, vooral als je eenmaal laps moet maken, dan mis je de 4de speler niet echt. Verder tja, combo van thundergun+ ray gun was wel fijn... Alleen jammer dat ik dan weer geen aapjes kon krijgen!

Laatst bewerkt: 19 jan 2011
  7. iNdie^

iNdie^ Team Pulp

Leuk Bevonden:
    79
    Ja dat potje ging wel lekker :). Alleen een beetje jammer dat de max ammo ons na ronde 26 ofzo in de steek liet...

8. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    door ammo problemen ga je bijna altyd dood,vooral in de hoge rounds:+Je hebt ook wat geluk nodig.

9. EagleScream

EagleScream Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    of je zet de barriers aan:p
    of je koopt mp40 aan de muur, krijg je echt 1000 punten per geschoten lading.
    maar ik kon gister ff niet omdat ik nog ff herkansing moest leren en vanavond ook en morgen Profielwerkstuk maken want die moet vrijdag af en vrijdag werken dus ff geen zombies :mad:

10. iNdie^

iNdie^ Team Pulp

Leuk Bevonden:
    79
    Dat deden we ook.. Maar als je op een gegeven moment down gaat en we kunnen je niet meer reviven ben je dood. Opzich is dit niet zo'n probleem, maar wel als die gene geen genoeg geld heeft voor Jug. Dan is het renne geblazen en proberen points te scoren.

11. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    kan echt niet connecten met zombies
    steeds als er 4 mensen staan gaat ie op game lobby closed :mad:
    en heel veel mensen willen niet op ready drukken
    mijn NAT is open :{

12. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Jammer, kunnen we de winstreak online niet verbeteren:)

13. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, het ging een beetje mis in de alley, het was was 19 ofzo en daar werden we van alle kanten aangevallen door zombies. Doordat we als team niet goed stonden werd Menno gekild. Tja, dan kost dat je al weer 10.000 ofzo... Ik had het idee dat ik de enige was die nog dacht dat we tot en met wave 20 in de alley konden hangen en dat de anderen 't al hadden opgegeven...

Daarna kwamen we wel terug, maar we moeten nog op elkaar inspelen qua ren snelheid enzo, was toch wel veel verschil tussen de verschillende spelers qua positie.... Volgende keer zal ik wellicht boven wave 20 ook nog rondjes lopen op het toneel om daar veel kills in één keer te maken.

14. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    MP40 zuigt keihard op wave 20+ ik moest een heel mag op iemand leeg schieten voordat ik hem dood had en als ik bijna alles raak schoot had ik nog niet genoeg punten om weer ammo te kopen.

15. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Had je hem wel geupgraded?, ik denk dat we de volgende keer al bij wave 30 komen...\o/\o/\o/

16. iNdie^

iNdie^ Team Pulp

Leuk Bevonden:
    79
    Ja heel de tactic van die ally was nieuw voor mij.. Normal begin ik al vroeg met de rondes lopen. (Dan duurt het wel langer maar als je zombies speeld moet je alle tijd hebben *))

Als je rond wave 20 nog op het toneel gaat lopen is dat kut met 3 man.. Omdat je dan door elkaar loopt (zo ging het bij ons teminste) en zo kan je heel makkelijk tig zombies in je rug krijgen. Als je met zijn 3en dezelfde richting op loopt weet ik niet of het lukt (nooit geprobeerd).

Maar de teleporter tactic werkt wel heel goed vindt ik. Dan heb je meteen je kruiper gemaakt.
    Maar ronde 28 kunnen we zeker voorbij als het meezit met de ammo :D

17. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Max Ammo enzo word allemaal heel sporadisch na level 25. Enorm irritant want je komt 9/10 keer gewoon zonder te zitten.

Ach, even wachten op de nieuwe Zombie Map Ascension. Kijken of die m'n interesse in Black OPS weer aanwakkeren.

18. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Muaa, hoe ik het doe is de laatste tijd toch vaak:
    -wave 1 t/m 3-4- : begin lobby, alleen maar kills met knife
    -wave 5 t/m 7-8 : Mp4 kamer, hier blijven hangen
    -wave 9 t/m 10 : Even hangen op het toneel
    -wave 11 t/m 12: Stroom aan, deuren richting alley openen, perks/ pap
    -wave 13 t/m 20: hangen in de alley
    - wave 21+: rondjes lopen/ laps doen

19. iNdie^

iNdie^ Team Pulp

Leuk Bevonden:
    79
    Ja jij moet overdag minder gamen en 's avonds meer met mij gamen :thumbs:

Maar 1 iemand moet zeker een thunder canon hebben en de rest een ray gun. Maar als je geen ammo hebt kun je denk het beste een m16 pakken en upgraden tot einde van de ronde zombies mee knallen en dan weer naar de box gaan.

Laatst bewerkt: 20 jan 2011
  20. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    :eek:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina