Ik vond het maar een saaie aflevering. Alleen het einde was vet. Dat stukje dat ze uit de grond kwamen.
Weer een vette aflevering, ik ben benieuwd of ze undefeated gaan, dan wordt Alex de meest goddelijke QB#2
haha het laatste stukje van aflv. 10 was wel grappig ja, alleen moet wel zeggen dat Seizoen 1 leuker is.
Waar kijken jullie die in vredesnaam Edit: laat maar, zat bij een duitse versie en die hadden slechts 1 seizoen
Ik weet het niet. Ik vind BMS echt een van de vetste, zo niet dé vetste, series die er zijn op het moment. Dus ik hoop echt dat er een 3e seizoen komt. Maar BMS zonder Thad is geen BMS. En hij gaat naar alle waarschijnlijkheid weg, aangezien ie pro wordt. BTW Flix, wat betekent dat "Blue, sixteen" wat ze de hele tijd bij de training roepen nou eigenlijk? Want dat roepen ze echt áááltijd.
Laatste episode is echt mega! Ik gok dat er wel een 3e seizoen komt, maar dat zal wel weer een half jaar duren, ook denk ik dat Thad nog wel een jaar blijft. Spelers mogen namelijk een jaar vroegtijdig de school verlaten om pro te worden, maar ze mogen ook gewoon de 4 jaar volmaken. Eigen keuze. Blue Sixteen is gewoon een tactiek of mensen te laten weten wat je ziet. Deze namen zijn zelf bedacht door het team zodat de tegenstander het niet snapt. Het kan bijvoorbeeld zijn dat jij wil dat je spelers anders gaan staan omdat de verdediging ook anders is gaan staan. Of je gebruikt het om aan te geven waar een gat zit, of dat je ziet dat linebackers gaan blitzen. Het kan praktisch alles betekenen .
Had liever dat RR weg zou gaan ipv Thad, zijn opmerkingen zijn zo geniaal, bruut, subtiel, alles eigenlijk gewoon! Ben er pas laat achter gekomen, maar ik vind het ook dé tofste (comedie) serie die ik gekeken heb. Ik lach niet snel achter m'n flaptopje, maar met BMS er op heb ik toch meerdere malen hard op gelacht.