[COD: BO] Zombie mode

Discussie in 'Algemeen' gestart door gaming4life, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iNdie^

iNdie^ Team Pulp

Leuk Bevonden:
    79
    Waarom :eek: ik had het tegen Rampage ?:*)

Laatst bewerkt: 20 jan 2011
  2. iNdie^

iNdie^ Team Pulp

Leuk Bevonden:
    79
    Is het trouwens wel mogelijk dat meerdere mensen een thundergun krijgen in de weaponbox ?

3. wouterblack

wouterblack Tilly Till i die

Leuk Bevonden:
    1
    ewoud vanaaf zombies??

4. Kwakmannie

Kwakmannie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @Indie
    Nee.

Is er ook een betere tactiek dan na 20-28 waves alleen maar rondjes te gaan lopen?

Edit;
    Ik camp tot lvl 28 in de ally en daarna rondjes lopen. Wanneer je genoeg tijd hebt kun je makkelijk over 35 waves heen.

5. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Indie snapt het :+

Met jou spelen? Gadverdamme!
    Liever niet, laat dat maar aan je vriendin over. Ok? :)

Anyway, ik vind Black Ops redelijk saai geworden. Serieus. Constant campers, constant gezeik met je team... bluh.

6. EagleScream

EagleScream Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    met een team spelen is een must bij BO, anders is het te saai en zit je met falers in het team, maar als je gewoon met 3-6 man speelt vind ik het persoonlijk wel altijd erg leuk, en zo zit ik nu ook op een 55 winstreak:)

7. Munnie

Munnie Guest

Maar je kon de winstreak niet verhogen door je moeder? :+

8. EagleScream

Leuk Bevonden:
    0
    yup, ze had hem uitgezet. :/
    dus jij bent IIFCTII?

9. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Nu snap je mijn:eek: wel hé?, wel grappig btw hoe Rampage hapt/ hoe gevoelig hij is voor je subjectieve opmerking :D

Morgen avond: - Vrijdag avond- Zombie party! 20.00
    --------------------------------

Met 3 mensen is het al een GO maar 4 lijkt mij leuker. Geef het aan in dit topic of stuur een message via Live.

10. Munnie

Munnie Guest

Jup. ;)

11. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Wat wel grappig is is dat jij nu nog niet snapt dat ik inDie in persoon ken :+

12. iNdie^

iNdie^ Team Pulp

Leuk Bevonden:
    79
    Vanavond geen zombies voor mij.. Eerst werken en daarna biertje drinken met Rampage en misschien nog wel even spelen met elkaar :);)*)

13. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt niet goed ;)

14. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo is het grappig dat ik niet weet, wie wie IRL kent:+......

Vanavond:
    MetalSonic's Zombie party
    Tijdstip 20.00
    deelnemers:
    - MetalSonicNL

15. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    hoe ver komen jullie als je Solo doet?
    of is dit gewoon niet te doen

klopt het ook dat je meer zombies krijgt als je met meer spelers bent? is er echt een verschil tussen 2-3-4 ?

Laatst bewerkt: 21 jan 2011
  16. iNdie^

iNdie^ Team Pulp

Leuk Bevonden:
    79
    Ik tot level 20 maar krijg elke keer geen monkey boms anders was k zeker wel een stuk verder gekomen. Dus dit is zeker wel te doen

17. EagleScream

Leuk Bevonden:
    0
    bla

18. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    oke ga ik dat is proberen, net een filmpje gekeken op youtube .. is inderdaad wel te doen. Maar ben nog beetje zombie n00b, dus je moet wel eerst het e.e.a weten over de juiste tactiek/upgrades etc O-) Online met wat vreemden kom je ook niet echt verder dan 10-14

19. iNdie^

iNdie^ Team Pulp

Leuk Bevonden:
    79
    http://www.nextgentactics.com
    Dan naar Multiplayers Guides en dan naar black ops - By SpiderBite gaan.
    Hier kan je super veel filmpjes van blackops zombies vinden.
    Zitten hele handige maar ook hele leuke filmjes bij.

Laatst bewerkt: 21 jan 2011
  20. x iPro HD x

x iPro HD x New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ronde 33 :

Uitleg:
    Ga bij de eerste 3 ronden drie kogels in de benen van zombies dan kniven (krijg je meeste punten. De gene met het meeste geld maakt de deur boven open. De gene met het minste geld dan doet de volgende gelijk open en dan ben je in een kamper wat je mp40 kan kopen. Doe dat en blijf daar tot ronde 6 ongeveer. Dan kom er meestal honden (niet zo moeilijk) heb je het overleeft maak je de volgende 2 deuren open. Dan doe je de power aan en kun je de random kist doen voor 950 points of je koopt juggernaut (juggernaut is erg handig kun je iets van 6 klappen aan!) Vanaf nu kun je met de teleport doe dat en de hele tijd granaten kopen en gooien! als je dan weer terug bent kill je de zombies die vanaf theater komen en hou 1 zombie over en hou een granaat ingedrukt en gooi op het laatste moment naar hem. dan zijn meestal zen benen eraf en is ie erg traag. Wacht dan tot je de teleporter weer kunt linken en kill de zombie. doe dit een paar rondes lang (3 ongeveer) dan kun je meestal wel upgraden als je dat gedaan hebt kun je weer de tactiek gebruiken met het teleporten en de benen van de zombies eraf halen met granaat. Ook kun je dan quick revive kopen om je vrienden snel te kunnen reviven of je gaat weer voor de magic box en hopen dat er iets moois uitkomt. Het beste is om een upgraded Raygun te hebben en upgraded Thundergun. zo kun je het lang overleven. Als je nog steeds de teleport tactiek gebruikt in ronde 25-30 kun je als je uit de teleporter weer komt naar boven gaan wachten tot al die zombies komen en dan traps aandoen dit is erg handig alleen je verdient er geen geld mee. ga snel daar weer naar theater en link de teleporter weer! (als je die trap aanzet moet je niet blijven kijken want sommige zombies komen ook wel eens vanaf de andere kant en ben je ingesloten! Dit is mijn tactiek hopelijk hebben jullie er wat aan!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina