[XOne] Assassin’s Creed: Brotherhood [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Nerrion, 22 dec 2010.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Snap ik, maar als ze dan DLC aanbieden en bij The Pitt zie ik iedere keer het Nederland 1 logo in beeld, dan is er ook iets heel goed mis. :+

2. cjr stone

cjr stone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net uitgespeeld:
    WTF? :x

3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Ik was toch niet online gekomen, dus kon je m inderdaad mooi ff uitspelen. :+

4. cjr stone

cjr stone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat einde was nog best lang :+
    maar waar was je? :'-( :9

5. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Had geen zin, dus was maar Oblivion gaan spelen. :+
    Maarja, ik moet vandaag de hele dag binnen blijven vanwege werkzaamheden in de hal, dus we kunnen misschien wel eventjes inhalen.

6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Huisarrest door bouwvakkers. :lol:

Mooi excuus om Cyrodiil weer in te duiken. :9

7. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Even een vraagje, ik ben vandaag begonnen met AC brotherhood en mijn vraag is of het weer mogelijk is om Sequences overnieuw te doen ????

8. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ja.

9. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    wanneer kan dat , pas op het einde van het spel zeker ???

10. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Volgens mij kun je gewoon tijdens de game terug gaan naar welke sequence je ook wilt.

11. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Ik heb nu zeg maar net de eerste sequence gehad maar die kan ik nog niet overnieuw doen , misschien later pas ?

12. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Ja, klopt dat kun je volgens mij pas doen als je in de volgende zit.

13. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Zo, weer fftjes de multiplayer gespeeld, en dan mijn favoriete speltype: Wanted.

Als eerste irriteer ik me weer mateloos aan al die schreeuwende kut-Amerikaantjes die ik dan weer allemaal op mute moet zetten.
    Ten tweede erger ik me enorm aan mensen die niet weten hoe je deze game moet spelen. Mensen die maar als een gek rondrennen en vaak over de daken struinen. Nu zul je denken: So? Het is juist irritant omdat je die mensen nooit kan killen zoals je hoort te killen. Je zal dan weer achter ze aan moeten rennen en dan krijg je maar weer 100 punten voor een kill.

Dat is ook het grappige aan de multiplayer. Je ziet vaak mensen met een enorm aantal kills, terwijl ik met de helft van de kills 80% van de tijd eerste, tweede of derde ben. Volgens mij zitten er enorm veel actie/shooterfanaten in de MP die niet weten hoe de game werkt.

Anyway, vandaag eindelijk eens 5000+ punten gehaald in een potje! _O_
    Had uiteindelijk iets van 7000-8000 punten met de bonussen erbij. Dan gaat levelen lekker snel.

By far mijn favoriete multiplayergame op de 360.

14. cjr stone

cjr stone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nice!
    Binnenkort weer wat spelen?:)

15. Kapitein_Merijn

Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

Leuk Bevonden:
    240
    Hoe zit het met die mail die je krijgt? Ik heb constant dat uitroepteken bij de animus in het menu staan maar begrijp niet wat ik moet doen. Ik ben er al uit gegaan en met iedereen gepraat maar het uitroepteken blijft :confused:

16. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Je hebt een laptop waar je je email kan checken. Als je uit de Animus stapt staat ie aan de achterkant van je op een tafel.

17. Kapitein_Merijn

Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

Leuk Bevonden:
    240
  18. Sabet

Sabet Hangmat

Leuk Bevonden:
    0
    Daar kan ik me echt zo hard aan irriteren. Of als diegene die je moet killen op een dak staat, dan weet diegene meteen dat je eraan komt en kan je niet hidden zijn of gooit hij een smokebomb en stunned hij je. Meestal als ze aan het rennen zijn dan kill ik gewoon zo'n burger en dan krijg ik een nieuw doelwit.

Waar ik me ook aan erger is als diegene die jou moet killen als gek aan het rondrennen is terwijl dat helemaal geen nut heeft. Dan ben je bijna bij je target, komt zo'n gozert aangerend die je dood voor 150 punten. Dan gebeurt zoiets 5 keer op een rij krijg ik een verdubbelaar. Ik heb dan echt maar 5 kills nodig om te winnen en zij hebben dan iets van 11-5 en ik 5-9.

Ik zou ook zo graag willen wanneer je een zo'n lopend groepje heb gemorphed, dat je ze dan kan controleren. Nu kan je alleen mee lopen en hopen dat ze goede kan oplopen. Ik zou willen dat je ze kon sturen.

Had gister mijn eerste 8000+ potje. Zonder bonussen. Ik ben ook eindelijk level 50:p. Al zijn sommige nieuwe outfits niet echt de moeite waard.:+

19. oeloeimanu

oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

Leuk Bevonden:
    2
    Net mijn eerste potje online gespeeld en ging verbazingwekkend goed. Stond bijna de hele tijd voor, terwijl er o.a. twee level 50 mensen tussen zaten:D Helaas disconnecte hij twee minuten voor tijd, dus ik heb nu geen exp oid gekregen. Maar weer even verder spelen, dit is best wel leuk eigenlijk:cool:

20. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    WTF? Ik had een kill en geen death en kreeg geen untouchable :mad:

Deel Deze Pagina