[XOne] Fallout: New Vegas [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 31 okt 2010.

1. Sabet

Sabet Hangmat

Leuk Bevonden:
    0
    Je verliest nog steeds karma als je hidden bent. Je verliest echter wel zo weinig karma dat je echt heel veel moet stelen dat je van status wil veranderen. (Very Good-->Good-->Neutral-->Evil--> Very Evil). Elke keer als je karma verliest staat rechtsboven in, dus je merkt het wel. En soms zijn dingen rood als het niet stelen is, daar moet je dan niks van aantrekken. Er is dan geen karma loss.

2. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ook handig dat het dan rood is 8) Zeker een Obsidian feature :cool:

3. jepzel

jepzel YEAH BUDDY!

Leuk Bevonden:
    0
    Nee rood betekent dat gastjes boos worden als ze je het zien meenemen, maar of je karma verliest ligt er aan van wie je het steelt.

4. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Mja, zou wel handig zijn om te weten wanneer je karma verliest. Naja, playing good moet ik gewoon ook niets jatten van de good folks :)

5. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Hmmm, ik zit nu in die gevangenis in het begin. Daar zitten allemaal Powder Gangers. Ik heb ook een gangers outfit aan. Maar sommige vallen me nog steeds aan (en daarna natuurlijk iedereen). Hoe zit dat met die disguises?

En als in dat kamp iets pak dan verlies ik steeds Karma, echt WTF, zijn toch bad guys ?
    Tis me nog echt niet duidelijk waarom ik dan karma verlies. Maar volgens mij is karma in deze game ook niet zo belangrijk, belangrijker is je standing bij de verschillende factions toch ??

EDIT:
    Ik dacht wat quests te kunnen doen daar. Maar uiteindelijk heb ik de powder gangers maar afgeschoten (wat weer positieve karma opleverde!?!). Vervolgens weer alles geloot en ja hoor negatieve karma... weird systeem ...

Laatst bewerkt: 22 jan 2011
  6. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad. Karma boeit vrij weinig, volgensmij zitten er ook geen achievements aan verbonden. Het gaat er echt om aan wiens kant je staat. En ja die disguises lijken af en toe een beetje bugged, soms werd ik ook aangevallen door de NCR nadat ik mijn 'Legion-disguise' allang uit had gedaan.

7. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb Fallout 3 echt grijs gespeeld en vond het geweldig. Maar op de een of andere manier kom ik niet echt in FNV... Geen idee hoe dat komt ...

8. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Als je eenmaal in New Vegas ben kom je erin :)

9. Sabet

Sabet Hangmat

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook. Ben er ook echt nooit in gekomen... De sfeer van Fallout 3 deed me gewoon iets meer en de quests waren minder leeg en oppervlakkig. Er zijn misschien wel meer quests in FNV, maar met veel minder inhoud.

Over dat karma loss/gain. Je krijgt karma erbij omdat Powder Gangers eigenlijk ontsnapte gevangenen zijn, dus als het juiste wil doen moet je ze doodmaken. Je krijgt namelijk karma gain bij doden van Fiends en bij Caeser Legion weet ik niet 100% zeker.

10. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Hmmm, meer quests, ik heb juist de indruk veel minder. Ben nog niet in vegas geweest, eerst naar het zuiden gegaan en daarna naar het oosten en nu langzaam naar het noorden. Level 12 inmiddels. Ook nog weinig achievements...

Ik had denk ik ook net zo goed hardcore kunnen spelen, ik heb zat doctors bags en er zijn ook zat bedden om te slapen enzo.

Vanah het begin zijn de powder gangs en de legion eigenlijk vijandig voor mij. Geen idee of je ook quests voor de Legion kunt doen, maar die krijg ik vast niet. Ik was al snel vilified :) Past ook wel bij mijn 'good' character...

Sturen die quests uit NV je ook weer de gehele wasteland door ? Ik hoop van wel... ik zal wel zien ...

11. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Bedoel je met New Vegas de Strip of ook het gebied eromheen? Want het gebied eromheen heeft echt veel quests. Zitten veel van die achterstandswijken(Westside, Freeside etc), NCR kampen, Vaults, van die drugaddicts die je moet afmaken(ben hun naam ff kwijt) dus is echt zat te doen.

12. Sabet

Sabet Hangmat

Leuk Bevonden:
    0
    Fiends en die hoef je toch niet per se af te maken. Je kan altijd kiezen wat je gaat doen bij die factions.

13. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik ga langzaam aan naar Vegas. Heb nu Boone bij me (mijn eerste companion). Is voor mij ook een goede companion, hij is ook anti Legion :)

Alleen soms gaat hij ineens melee te werk. ik dacht dat companions onbeperkte ammo hadden...

Begin het nu wat leuker te vinden, ook een paat leuke quests gehad. Dus ben benieuwd naar Vegas ...

14. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Hij heeft een sniper, dus alleen als vijanden hem aanvallen van dichtbij, of als hij een vijand tegenkomt die hij beter melee kan bestrijden, zal hij z'n mes trekken. Anders pakt hij standaard z'n sniper hoor, zeker als je zijn strategie op Ranged hebt gezet. Goede companion inderdaad, neem hem alleen niet meen aar alle Legion Quests. Hij valt vaak automatisch aan. :+

15. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Legion quests?? haha, die krijg ik niet, ik wordt toch altijd aangevallen.

Maarre, ik ben nu bezig met de famous Deathclaws... Ligt het aan mij of zijn ze sterker dan in F3? En met veel meer. Ik ben samen met boone, guns op 100, mijn hoogste dmg gun is 45 DAM en daarna een 32 DAM (met hogere DPS), ik heb 2 crits perks en dan is het maar 1 op de 5 keer ofzo dat ik een deathclaw sneak attack crit, en dus one shot. Een deathclaw is te doen, maar drie ofzo bij elkaar is echt instant rape :X Die beesten zijn in 2 klappen bij je 8)

Moet ik later maar eens terug gaan of? Tips qua wapens/ammo?)

Maakt het overigens wel tering spannend, dus dat is wel leuk :)

16. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Nah, Deathclaws zijn gewoon zo moeilijk. :+ Probeer ze te snipen van een lange afstand, sowieso te beginnen met een critical hit. Je moet ze ook één voor één zien te pakken, lok ze naar je toe. Of val aan vanaf een positie waarbij de Deathclaw ver moet lopen om bij jou te komen. Ik vind zelf het Hunting Rifle + Scope erg effectief, met een écht Sniper Rifle moet het nog beter lukken denk ik.

17. Dutch Future

Dutch Future Spammie

Leuk Bevonden:
    0
    Anti-meterial rifle ^^ met incendiary ammo FTW
    En dan met boone en ED-E.
    Epic Ownage :thumbs:

18. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik ben wel bezig met een sniper build, maar ik heb nog geen sniper gevonden :mad:

De Deathclaws heb ik met slimheid, vanaf een positie waar ze lang moeten lopen idd + stealthboy, 1 voor 1 afgeknald. Er zat een Mother deathclaw bij en die had maar liefst 10! Hits nodig van mijn Hunter rifle, waaronder twee stealth criticals! Damn Mofo!

Heb wel nog ergens een legendary laten leven ...

Maar zoals ik al zei, wel lekker spannend :9

19. Sabet

Sabet Hangmat

Leuk Bevonden:
    0
    Op welke difficulty speel je dan, want bij mij ging het veel moeilijker en ik speel op normal. Ik gebruik overigens ook de Anti-Material Rifle en heb de Sniper Rifle aan Boone gegeven. Deze wapens kun je meestal allemaal vinden bij de Gun Runners, vlakbij Freeside/New Vegas.

20. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Nog moeilijker??? Ik speel ook op normal.

Ik ben nog niet in de buurt van de hele vegas area geweest en ik ben nu al L16 :D

Deel Deze Pagina