Ik snap het 3 saves even niet? Bedoel ik heb altijd 3 saves. Of gewoon in totaal 3 saves? (wat mij meer logisch lijkt)
10 fucking gameplay videos van Dead Space 2....uiteraard spoilers dus!!!!!! Ik heb er niks van gezien verder, ik zie dat straks vanzelf zelf wel op mijn 360je . http://www.vg247.com/2011/01/20/dead-space-2-gets-big-gameplay-blowout/
Het ziet er waanzinnig goed uit, maar aan de andere kant ook weer erg actievol en dat beklemmende sfeertje uit deel 1 lijkt een beetje weg...
Probeer de demo maar es Dead Space behoort echt tot een van mn favoriete games ooit. En ik kan niet wachten op deze. Ik twijfel alleen of ik voor de CE moet gaan of niet. Denk dat het toch de normale wordt. Er zit sowieso een dlc code in om Isaac's suit in Dragon Age 2 te unlocken. Erg tof!
Heh jammer van de MP, maar ach.....zolang de SP experience gewoon prima is, hoor je mij verder niet klagen. Ik heb er echt zin in!!!! En dus meer dan een action en survival horror game...nou klinkt goeeeeed!!!!
En het klopt gewoon. De hoogste difficulty, minder ammo, geen checkpoints en je hebt 3 saves in de hele game. Dit wordt echt een game voor de Die-hard completionist... Ik moet nog zien of ik het ga proberen Eerst maar eens gewoon de game spelen, ik heb er zin iiin
Maareh... Ik ben er nog niet uit of ik de game op de release ga halen... Dus als iemand die code toch niet gaat gebruiken houd ik me aanbevolen. (DA2 staat wel al in de pre-order)
Fantastisch vervolg, 't is pas januari maar de uitstekende campaign zal me nog zeker bijblijven als ik de top 5 van 2011 in december moet opnoemen.
Denk dat we dat wel kunnen raden Maar eh, hoe lang was de campaign dan? Ik zie dat hij sinds gister 'verkrijgbaar' is dus dat kan niet heel lang geweest zijn?
Doet me denken aan Alien Vs Predator.. kon je uberhaupt niet saven, je moest een lvl in 1 keer uitspelen. Als marine tegen die aliens was dat zo tergend moeilijk, ik kon het niet