FIFA 11 Ultimate Team [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Siemenn, 5 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stan333

    Stan333 Active Member

    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    0
    gvd ja moet dan wel, of 1 van me vriendenbprobeert grappig te zyn
     
  2. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Of ze hebben je tijdje terug gephist en nu pas geincasseerd omdat je nu goede spelers had.

    Ben op zoek naar if benzema. Iemand ervarin ermee? wel twee maal tegen gespeeld en wat mij vooral opviel was dat niet van de bal was af te zetten in de zestien.

    Maar vraag me af of hij verder ook lekker speelt. loopt hij goed vrij enzo? Higuin zijn hoofd lijkt bijvoorveeld wel een magneet en die kan vanuit elke hoek koppen.

    Heb momenteel zelf. 4-2-3-1

    IF de Gea. Echt super goalie
    IF Marcelo
    Pepe
    Ricardo Carvalho (wil de IF nog)
    Sergio Ramos (wil de IF maar echt duur)
    Xabi Alonso (hier wil ik echt de IF. eindelijk wat sneller)
    IF Ozil
    Kaka
    Affelay
    Higuin

    Laatste wil ik dus vervangen met IF Benzema en denk dat ik Higuin dan cf maak en Kaka op de plaats van Afellay komt
     
  3. iEzra HD

    iEzra HD Alleen FTG en FCB!

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben laats ook gehackt, maar toen heb ik meteen mijn password veranderd en ik ben opnieuw begonnen, nu is alles alweer hersteld.
     
  4. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik begin Ultimate Team eindelijk door te krijgen. Ik ben nu vooral aan het spelen met bronzen spelers met 2 zilveren spelers erbij (Wagner en Assaidi). Ik heb de Drogba van de bronzen spelers die ze maakt en verder snelle gasten allemaal. Ik ben vooral bezig met coins, ik verdien veel aan Khedira, Mikel en Nesta.
    Raden jullie het aan om mn hoop op dat pakkketje van 7.500 te goooien? Dat daar een toppper init die ik voor veel kan verkopen ???
     
  5. Fox40

    Fox40 NewXboxPlayer

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou ik niet doen, waarschijnlijk draai je verlies. Heeft iemand nog coins te koop? Add me dan even op yayimjosh@gmail.com
     
  6. Fox40

    Fox40 NewXboxPlayer

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Maargoed ik zoek 150.000 of 100.000 coins en kan enkel betalen met Paypal.
    150.000= €15 100.000= €10, heb dit gisteren gedaan met Beweezy dus ask hem maar als ik te vertrouwen ben. (mocht je geen vertrouwen in mij hebben haha)

    Mail= yayimjosh@gmail.com, msn tevens ook
     
  7. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, maar vind je jezelf dan niet echt een fokking FUT-junk.
     
  8. Fox40

    Fox40 NewXboxPlayer

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik verdien mijn geld op het internet en koop daar dus iets voor, verder is het niet nog erger als je continu kaartjes koopt en te hopen op een goede speler terwijl dit goedkoper is en je er iemand anders buiten om EA blij ommaakt?
     
  9. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
  10. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
  11. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Zo te zien wordt dat super in form van persie na zijn drie goals, Super in form berbatov na zijn drie en als ze toch bezig zijn waarschijnlijk ook een inform torres
     
  12. SanderDob

    SanderDob Active Member

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    In van persie en Berbatov kan ik me wel vinden, maar die goals van Torres waren nou niet zo bijzonder om daar een IF versie van te maken.
     
  13. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Uhm je moet eerst gewoon afspelen tot en met je slow motion wilt (LS indrukken) en dan pijltje omhoog doen en dan opslaan dan krijg je dat zo hopelijk snap je ut :p.
     
  14. ventieeeeee

    ventieeeeee Active Member

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik ga bijna beginnen ik ben momenteel alles aan het verkopen dat ik ooit gekocht heb via trading.

    Na MOTD koop ik zon pack van 10.000 coins en 1 van 7.500 ben benieuwd hoever ik kom op deze manier
     
  15. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    mag die gozer toch zelf weten ? sommige maken hun geld op aan roken of drank, hij aan FUT. (sommige aan alle drie :+)

    vind ik altijd zo'n lullige reactie, net of hij een misdaad begaat, laat die jongen lekker kopen
     
  16. Fox40

    Fox40 NewXboxPlayer

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0

    En dan ook nog te bedenken dat ik er een design voor maak en met dat geld wat coins koop, ik verneuk er geen real geld aan ofzo....
     
  17. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    en als was het real geld, dan mag je het toch zelf weten ? lekker doorvragen jongen, ik zal aan je denken als ik een tonnetje over heb ! (vind het nu nog te leuk om coins te verkopen)
     
  18. Fox40

    Fox40 NewXboxPlayer

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke thx!
     
  19. ventieeeeee

    ventieeeeee Active Member

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik denk niet dat ik UT ga spelen kom er net achter dat je PPA gewoon aan en uit kan zetten vind dat erg triest kan ik net zo goed fifa10 gaan spelen.
    Ik hou het wel bij ranked games
     
  20. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    Wat is PPA ?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina