Dex die zijn mes in de voet van Jordan steekt en hoppa...eigenlijk is de spanning er al af. Dit ging veeeeeeel te makkelijk joh!!!!
En wie krijgt nou de schuld van Liddy's moord? Dex heeft Quin geholpen, maar blijft dit nu gewoon een openstaande zaak? En zal Laguerta geen vragen gaan stellen?
Liddy vond ik behoorlijk goed en had me helemaal niet gerealiseerd dat hij Robocop is
. Jammer dat Dex hem moest doden, uiteindelijk was Liddy geen badguy.
En dan over Julia Stiles als Lumen, zij had die rol nooit moeten krijgen. De actrice die Emily Birch speelt echter. Zo dan...die was echt geloofwaardig, die was beschadigd en je kon gewoon zien dat deze door een hel was gegaan. Julia vond ik nooit enige seconde geloofwaardig als zo'n slachtoffer. En haar zinnetjes zoals 'One day you gotta teach me how to do that' wanneer Dex aan het lockpicken is, ...pleaaaaase!!!!
Jordan Chase vond ik erg goed, alleen heel erg jammer dat we geen enkel echt verhaal van hem verder kennen en zijn motieven ook niet. Hoe dan ook, ik zie Lumen niet terugkeren, haar reden om Dex te verlaten vond ik wel heel geloofwaardig en logisch eigenlijk en dat is maar goed ook. Dus nee...ze brengen haar niet terug.