[TV-USA] Dexter

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door xerofox, 21 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik ben onlangs begonnen met seizoen 5 en ik vond het de eerste 4 a 5 afleveringen niet extreem interessant. Het mistte iets, wat de vorige seizoenen allemaal wel hadden. Ik kon er gewoon niet echt in komen, plus dat ik Julia Stiles (Lumen) gewoon niet vind passen in Dexter. Ik vind haar acteerwerk niet geweldig, en al stoorde ik me niet echt aan haar in The Bourne Ultimatum, ze past gewoon niet in Dexter.

it is what it is.

2. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    S03E08 ben ik nu. Awesome serie, maar moet eigenlijk even stoppen tot na donderdag :+ Vriend van mij zei dat Season 4 het beste was dus misschien even een marathon na donderdag :+

3. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Hahaha, ik ben net met seizoen 4 een paar afleveringen onderweg. En tot nu toe is die echt heel erg sterk. Dus bereid je maar voor! :D

4. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Bereid jij je maar voor }:]

5. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Seizoen 4 vind ik idd toch ook wel het beste seizoen (hoewel het eerst seizoen ook echt een topper blijft)!

@BigKabuto Blijven kijken ;)! Ik vond Lumen in het begin ook minder, maar hoe verder de serie vordert, hoe meer je de band tussen Lumen en Dexter gaat accepteren!

6. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Ok dat zou mooi zijn, maar ja...ik heb maar 3 eps te gaan nog. Ik hoef haar niet persé terug te zien in S06, maar ja..afwachten maar i guess.

Wat ik best slecht tot nu toe vind, gaat over Cole...

Dex molt hem, en je hoort die hele Jordan Chase er nooit meer over, en het is alsof ze niemand kwijt zijn....euh...ok?

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Lol moet nog steeds de laatste 3 afleveringen kijken van Seizoen 5. Was even gestopt totdat het seizoen klaar was zodat ik alles in een keer kon kijken. Maar ben te lui denk ik. ;)

8. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Te lui om je PC aan te zetten en je kont op de bank te nestelen? 8) Het moet niet gekker worden...

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Yup erg he? :p

10. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Fuck, aflevering 4. Einde. Fuck!

Lundy en Debra, nee dat kan niet.

11. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Oké, seizoen 3 af, bewaar seizoen 4 voor donderdag. Jammer dat je niet echt een marathon kan doen, kut megavideo.

12. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Try stagevu.com

13. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ga nu richting het einde van seizoen 4. Man, begint nu echt spannend te worden. Net aflevering 9 gezien.

Hi dad. HI DAD?!? Ik denk dat nu wel duidelijk is wie Lundy vermoordt heeft, maar Trinity en Christine?

Snel verder kijken 8)

14. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Nou gisternacht ep 11 en 12 gekeken van season 5 en het was allemaal maar magertjes hoor. Bij mij is het gewoon matig gebleven, het hele seizoen. En heeeeeeel erg dankzij Julia stiles. Ik vond ep 12 ook gehaast overkomen.

Dex die zijn mes in de voet van Jordan steekt en hoppa...eigenlijk is de spanning er al af. Dit ging veeeeeeel te makkelijk joh!!!!

En wie krijgt nou de schuld van Liddy's moord? Dex heeft Quin geholpen, maar blijft dit nu gewoon een openstaande zaak? En zal Laguerta geen vragen gaan stellen?

Liddy vond ik behoorlijk goed en had me helemaal niet gerealiseerd dat hij Robocop is :). Jammer dat Dex hem moest doden, uiteindelijk was Liddy geen badguy.

En dan over Julia Stiles als Lumen, zij had die rol nooit moeten krijgen. De actrice die Emily Birch speelt echter. Zo dan...die was echt geloofwaardig, die was beschadigd en je kon gewoon zien dat deze door een hel was gegaan. Julia vond ik nooit enige seconde geloofwaardig als zo'n slachtoffer. En haar zinnetjes zoals 'One day you gotta teach me how to do that' wanneer Dex aan het lockpicken is, ...pleaaaaase!!!!

Jordan Chase vond ik erg goed, alleen heel erg jammer dat we geen enkel echt verhaal van hem verder kennen en zijn motieven ook niet. Hoe dan ook, ik zie Lumen niet terugkeren, haar reden om Dex te verlaten vond ik wel heel geloofwaardig en logisch eigenlijk en dat is maar goed ook. Dus nee...ze brengen haar niet terug.

15. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Ik ga even reageren op de comments dat seizoen 4 het beste zou zijn. Ga seizoen 1 nog eens kijken. De verhaallijn gaat daar veel dieper en is veel sterker. Dat is nooit meer zo terug gekomen in Dexter.

16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ja klopt, met de icetruck killer was echt heel erg gaaf. S01 is wellicht het beste idd.

17. Vincent R

Vincent R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Had met kerst SO1, 2 & 3 op dvd gekregen. Heerlijk op de bank SO1 weer gekeken. En me pa heb ik ook gelijk verslaafd gemaakt...

Maar SO1 blijft idd het beste

18. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Ik ben nu bij S03E11 (voor de 2e keer de serie volledig aan het kijken) en wat is dit seizoen toch slap zeg. Totaal geen leuke verhaallijn. Er zit ook geen echte spanning in. Dat was in seizoen 1 & 2 wel anders.

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Is S03 met Manuel?
    Ik vind 5 ook maar kut. Ik heb nog maar 4 afleveringen gezien! :eek:
    De rest had ik gewoon geen zin in 8)

20. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Ik heb me met alle seizoenen prima vermaakt :) Maar goed, ik ben dan ook de enige volgens mij die bijvoorbeeld ook alles van Prison Break fantastisch vond :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina