Chapter 5-3 ga je leuk vinden. Althans, 5-3 vond ikzelf heel vet. Ja, das wel waar. 4 of 5 seconden duurt het voordat je dood gaat. En als je health bar oranje (dus 25% of minder) is, ga je nog sneller dood.
Net 5-1 gehaald. Leuke eindbaas! Heb ook veel research gedaan omtrend de vorige Resident Evil delen en de geschiedenis daarvan. Deels in de game zelf, en op wikipedia.
5-2 heb ik net gehaald, wel een pittige eindbaas! Heb echt zin om de game uit te spelen, en dan op een moeilijkere difficulty te gaan spelen met online co-op.
Eindbaas van 5-2 was best pittig ja, op mijn eerste playthrough. Hoop wel dat je de flamethrower hebt gebruikt inplaats van je hele ammo leeg te sprayen. Wacht maar tot 5-3. Het is een kut chapter, maar ook een vette. Je zult zien waarom, later. Nog 4 chapters te gaan, kom op man, je kunt het wel!
Volgens mij zou RE6 aangekondigd worden als vierde van capcom deze week. Op de Tokyo game show en zou het meer zoiets worden zoals deeltje 4
Ik ben op zoek naar een game die naast een goed verhaal ook makkelijk op te pakken moet zijn. En het zou ook nog wel fijn zijn als ie offline co-op heeft. Nu was ik aan het denken aan RE5. Is dat een goede optie? Ik vond RE4 echt heel erg tof...
Makkelijk op te pakken is RE5 niet, maar het heeft wel een heel dope verhaal en briljante offline co-op. Als je RE4 tof vond dan vind je 5 ook erg tof. Plus dat je al enigszins aan de besturing gewend bent maak het een mustbuy imo. Vooral omdat ie voor een prikkie te koop is.
hij is zeker niet makkelijk op te pakken, de besturing is best tricky. Dus als je wilt co-oppen met iemand die niet zoveel gamed zou ik eerder voor GoW2 of L4D2 ofzo gaan
Nah, Mass Effect sucks Ik bedoel makkelijk op te pakken meer in de zin van snel even spelen (relatief dan he). Maar mijn beste vriend en ik hebben GOW1&2 al uitgespeeld en dat ging zeer goed eigenlijk
Inderdaad echt een master COOP game is dit, vond hem goed te doen, lekker samen met een maat op de bank. Geniale game!
Dan kan je mooi met mij co-op spelen want ik heb 'm nog niet uitgespeeld en wil niet spelen met iemand die dat al wel heeft gedaan!