Bedankt, meteen maar even geinstalleerd. Heb ook wat oude add ons verwijderd waar maar geen update over wou komen. O.a. Every Quest. Misschien heb ik die wel niet meer nodig, maar toch. Naast dat nog een paar anderen. Weer een schone lijst. Zitten verder een paar tussen die ik verplicht van de Guild moet hebben. Add ons om loot beter te verspreiden. Is het niet meer nodig om /roll te typen.
Gisteren een mooie deal voor 600 goud kunnen maken. Een I level 333 wapen die ik ff ga reforgen. Het waren mijn laatste centen gold, maar er lopen nog een hoop auctions. Wapen is wel dik vet, een Mace two handed, die ik zo meteen ff ga gebruiken.
Je zei laats nog dat je bijna geen gold meer had? Lijkt me niet zo slim om je laatste geld in een BoE wapen te steken als je gear nog niet gegemmed en enchant is. BoE zou ik zelf zowiezo nooit geld in steken, veel leuker om het zelf te verzamelen.
I know, maar voor de rest van de goede wapens worden insane prijzen gevraagd. Ik weet dat het niet echt verstandig is, maar als je kijkt naar de juiste mats voor enchants en gems, dan ben ik helemaal arm. Engineering naar 525 heeft me al een fortuin gekost. Komt bij dat mijn oude wapen 318 was, dus 15 levels erbij doet het gemiddelde ook wel redelijk goed. Nogmaals: Weet dat het niet geheel verstandig was, maar als je kijkt naar wat ik als enchanter kwijt zou zijn omdat te levelen. De prijzen zijn echt ziek hier. Ik ga ook niet uren en uren zoeken en farmen naar de juiste mats om te levelen. Steek mijn tijd liever op een andere manier in wow.
Erg netjes, maar dan moet je volgens mij rond deze tijd wel de beste van de wereld zijn ofzo. Als je games als WoW een beetje kent, dan heb je hier echt wel respect voor. Lijkt me echt een zwaar pittige boss. Een ding: Jezus, die UI ga ik echt nooit mee werken.
Wat is er mis mee? Alles wat je ziet heeft een gemiddelde raider altijd wel aanstaan. Nou zou ik het zelf wel anders neerzetten/indelen. Wat betreft het event. Die is dan wel weer mooi gemaakt!
Ik word gewoon helemaal gek van al die cijfertjes en kleurtjes, that's all. Geef mij maar gewoon de standaard UI.
Nice filmpje! Toevallig kwam er gisteravond een serverspam "Realm First: Sinestra Heroic". Ziet er heftig uit.
Post hier maar omdat dit bijna het enige MMOG topic is. Rift beta keys: http://tweakers.net/key/riftkeyz
Ik wens je veel succes dit te doen. Deze kerels (en dames) zijn toch stiekem wel heel erg goed hierin.
als ik dit allemaal zo lees krijg ik toch weer de kriebels om weer te gaan spelen op mijn rogue dan heb ik eerst een nieuwe laptop nodig, maar ik weet niet echt waar ik nou op moet letten. mijn budget is ong. 600euro, iemand suggesties?