[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 17]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Siemenn, 10 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    En toch is het zo.

IMDB:

- Made with a crew consisting of only two people using "off the shelf" $8,400 cameras, editors, digital effects programs and other such equipment.

- The film was shot entirely on location: any settings featured in the film were real locations often used without permission asked in advance, and all the films extras were just people who happened to be there at the time.

- In the scene when the guerrilla is retelling his experience with one of the monsters and explains how it was 100ft tall he is actually talking about an encounter a relative had with a UFO.

- The film was shot opportunistically, with little to no outline of scenes and their direction. The 2 actors were given a general outline of scenes and simply interacted with one another and the other cast members, all which are not actors. All the scenes and shots were opportunistic as well.

Laatst bewerkt: 23 jan 2011
  2. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Altitude

Wat een ontzettende wazige, slechte film is dit8)! Gaat over een groepje jongeren die met het vliegtuig naar een concert gaan maar onderweg gaat er van alles mis. Film klopt van geen kanten, maar wilde graag weten hoe een slap einde ze eraan hadden gebreid, dat was voor mij de drang om deze boutfilm af te kijken:emo:!

Het concept was overigens wel verassend!

3/10

[yt]vA9wtWH8Yvg[/yt]

3. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    The Social Network

Goede film! De film heeft me van begin tot het einde geboeid, een goed teken. Ik vind de twee hoofdrolspelers allebei erg sterk en ook Justin Timberlake speelt prima. De soundtrack past geweldig bij de grimmige college / computer sfeer. Iets heel vreemds eigenlijk die sfeer., maar de film straalt het uit. Het einde vind ik ietwat teleurstellend, de film stopt zo 'plots', hoewel de laatste dialoog wel een mooie is om mee af te sluiten. Het enige wat me tegenzit, is dat ik niet alles geloof wat in de film gebeurt. Is het nou écht zo gegaan? Ik heb het idee dat deze film meer fictie dan feiten vertelt. Of dat ook zo is weet ik niet, maar het film heeft me dat gevoel gegeven.
    8,5/10

Ik las deze review op IMDB en die geeft heel goed aan waarom ik de film bijna niet kan geloven:

4. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Wow huh dat beest op het einde geeft dan toch al het hele idee achter de film weg? Of zie ik dat nou verkeerd? :F:

5. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Haha wat een kutfilm lijkt me dat zeg

6. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    De hedendaagse trailers zijn echt een complete ramp. Ik kijk ze ook nooit meer, puur omdat er tegenwoordig steeds meer stukken van het laatste kwartier in worden gegooid. Als ik wil weten waar een film over gaat dan lees ik wel die paar regels op IMDB. Als je bijvoorbeeld kijkt naar een trailer als die van Surrogates, daar geven ze gewoon het einde in weg, gaat helemaal nergens meer over.

7. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Reclame's voor films zijn ook dramatisch , kan me nog een hele slechte herinneren van Hancock.

8. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Reclame van Hancock was beter dan de film. :+

9. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Ik vond Hancock op zich wel tof, tot het laatste half uur. De humor die erin zat was wel droog op een aantal momenten.

10. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    agreed, ben zelf een film kijker wat vooral mainstream kijkt en zeker met mijn werk moet ik vaak weten waar de film over gaat maar je bent haast geneigd om gewoon de trailer van een film te kijken om zo vervolgens te weten waar de film overgaat en je het kunt uitleggen zonder er echt te zijn geweest :+ En dan klinkt vaak die uitleg nog spannender dan de film zelf :F:

11. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Probleem is dat ik soms ook spoilers die de hele film voor mij verneuken zie voorbijkomen op IMDB. :'-(

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Je mod ook plot lezen niet spoilers. :p

13. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Valt op zich wel mee, het zijn meestal maar iets van 5 regels en dan is het gelijk duidelijk wat voor een film het is.

Ik heb trouwens van de week 13 gezien en wat een apart iets was dat, die hele sfeer die er hing in de film, totaal niet mijn ding 8) Ik ben een groot horror fan en ben dus wel gewend aan wat spanning binnen een film maar dit was daarmee niet te vergelijken. Ik vond het maar creepy aanvoelen allemaal, op een vage manier, en Statham vind ik nu echt een enorme droplul. Ik heb ook geen idee wat voor een cijfer ik het moet geven...

14. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Deze film net afgekeken en vond 'm toch wel matig. Er gebeurt gewoon haast niks, wat opzich niet heel erg hoeft te zijn is het niet zo dat de gesprekken niet bepaald briljant zijn en de karakterontwikkeling evenmin. Vind het toch erg jammer, want de setting trekt me enorm. Einde was ook erg zwak. Ik vond dit echt een film die M. Shyalamanahamannogwat had kunnen maken .

15. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Gisteren ein-de-lijk Inception gezien. Heerlijke film als je het mij vraagt. Net als Leo's eerdere film Shutter Island vol met 'mind-fucks'. Begin de man steeds meer te waarderen :).

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Gister Unstoppable gekeken. Bijna de hele film lang vermaakte ik me prima, Tony Scott maakt altijd mooie plaatjes en Denzel Washington vind ik altijd boeiend om naar te kijken.

Maar toen kwam het einde.... (dikke vette spoiler ahead)

Na pogingen om mensen met een helicopter op de trein te laten droppen en de trein te laten ontsporen luikt het ze uiteindelijk door er doodleuk naast te gaan rijden en iemand aan boord te laten springen??? Waarom doen ze dat niet meteen!. Voelde zo enorm gekunsteld en onlogisch aan juist omdat het 1 van de hoofdrolspelers was die dus al op de trein zat. Wat een bagger einde

17. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Bedankt voor de tip! Ik heb 'm n.a.v. jouw review gisteravond met m'n vriendin gekeken en ik ben het volledig met je eens!

18. LifeLongGamer

LifeLongGamer Used Register

Leuk Bevonden:
    2
    M. Shyamyahimalayaman?

Je gaat M. Shyamiyamotoman toch niet lopen afkraken he? Z'n laatste films kunnen weliswaar niet tippen aan z'n eerdere films maar dan nog blijven het zeer vermakelijke films, toch?

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

Lol had hetzelfde.

Maar volgens mij kon het eerst niet omdat er geen parallelweg naast liep.

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    je ziet anders tijdens die helicopter poging hele colonnes brandweer en politie 3 rijen dik paralell naast de trein rijden. En peppie en kokkie de de trein hebben laten wegrijden kunnen hem ook kilometers lang volgen over t spoor.. slaat gewoon nergens op. En nog iets waar ik me aan stoorde was dat wanneer ze hem willen laten ontsporen er zo'n 3o politie en brandweerauto's strak naast het spoor geparkeerd staan. Je zou denken dat men wel even een paar 100 meter verderop zou parkeren als je van plan bent een trein van een kilometer lang te laten ontsporen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina