Nee.
Wtf Bungie moet echt dood.
Sinds wanneer verzinnen ze dat je tijdelijk gebanned wordt als je 5 potjes quit? Dit slaat echt ner-gens op. Ik heb verdomme voor je spel betaald en dok ook nog eens voor Xbox Live, mag ik lekker wachten.
Wat een gigantische faal.
Blijf erbij, Reach is aan de ene kant leuk en aan de andere kant kut.
De meeste Armorpowers falen gewoon. Invisibleshit heb je geen reet aan en die Radar Jammer is echt superirritant. Jetpack is echt crap..snap echt niet dat Bungie dat allemaal in die game heeft gegooid. Allemaal vliegende apen in een jetpack, totale chaos everywhere. Gaat nergens meer over. In sommige potjes ben je haast wel verplicht om er ook een te nemen, aangezien iedereen in de lucht maar wat loopt de hengsten en de map op die manier totaal overbodig wordt.
Amor lock is uitstelling van je dood gewoon. Je wacht en je knalt de persoon wat later neer.
Wat wel echt smerig is dat sommige spelers het elke keer heel even gebruiken, dan je beuken, dan weer heel even gebruiken, dan je vervolgens doodmeppen. Irritanter kan niet, maar kan aan mij liggen..Ik mis de Bubble Shield nog steeds. Verder is Sprint wel handig, maar daar tegenover staat wel dat als je het niet hebt, je gewoon verdomd langzaam bent..maar Evade jongens, Evade is echt GENIAAL. Evaden als een malle!! Prachtig. Evade vind ik dan wel weer erg leuk gedaan.
Dan die maps..echt wtf? Standaard Bungie dit: er worden maar van 4 maps gebruikt gemaakt in Rumble Pit. Halo 3 heeft 3x zoveel maps als Reach en daar doen ze het ook. Vind sommige maps leuk, maar ook weer erg kort door de bocht: 3 remakes van Halo 2 maps, waarvan 2 in elkaar geflanst met Forge, die er toch saai uitzien zo? Ja, zo kan ik het ook Bungie. Lekker de kantjes vanaf gelopen zo. Amor aanpassen is leuk, maar de hoeveelheid cR's dat ernaar vraagt is wel echt bizar bij sommige onderdelen. Hoe no life moet je wel niet zijn..
Al met al wel een zeker vermakelijke multiplayer (het blijft Halo), maar kan echt niet tippen aan Halo 3 en al helemaal niet aan Halo 2. Om over Halo 1 maar te zwijgen.
Nog even wat over de Singleplayer: ronduit kut. Beste Singleplayer heeft Halo 3 imo. Reach is ronduit saai, kort, gewoon totaal niet boeiend. Beter brengen ze de Chief gewoon weer, want het Noble Team kon me geen seconde boeien. Ook maar maps gebruikt voor de Multiplayer die straight uit delen van de Singleplayer zijn geript. Dat vind ik wel een van de luiste dingen die een developer kan doen..nee, ik snap al die commotie en goede verhalen rondom Halo Reach niet. Voelt totaal niet als een volwaardige game aan.
Klik om te vergroten...