[PS4] Gran Turismo 5 - Deel 3

Discussie in 'Games' gestart door HanTheMan, 25 nov 2010.

1. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    :{

Als je wilt racen doe dan die nieuwe events zonder aanpassingen!
    De seasonal events zijn het zeker wel waard. Je krijgt ook aardig wat geld en xp voor.
    Dus hoef je 1x in de week ff opstarten en toch weer makkelijker naar die Level 40 toe. :)

2. Sander H

Sander H Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor de wekelijkse event updates hoef je helemaal niks binnen te halen ;)

GT5 draait hier nog steeds dagelijks, als ik zelf niet aan het racen/auto's kopen ben staat Bspec aan, zoals nu.

Zowel A als B staan nu op level 35, en 607 auto's in m'n garage waarvan 595 verschillende. Gaat de goede kant op :thumbs:

3 van de 5 zijn echt te makkelijk met een stock wagen en zonder olie verversing (Peugeot 207, Alfa 8c, DTM).

De Schwimmwagen heeft wel wat upgrades nodig maar is nou weer niet echt spannend om te rijden.

De enige echte leuke was de TVR. Stock zonder olie verversing kwam ik tot de tweede plek, aantal sec. achter nr1. Toen olie vervangen en won hem :)

Laatst bewerkt: 20 jan 2011
  3. tracks789

tracks789 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand waar je een dodge ram kunt halen heb die nodig voor die ene race maar zie hem nergens staan

4. Sander H

Sander H Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt hem winnen bij de licences of je kunt hem kopen bij de online dealer.

5. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Mwah, ik had gehoopt dat er veel vette nieuwe dingen zouden zijn, maar ben bang dat dat een beetje tegenvalt. Hier en daar een update en dat is het volgens mij wel. Ik heb eigenlijk geen zin om weer al die updates binnen te moeten halen.

Maar wel vreemd dat hier zo enorm weinig gepost wordt. Terwijl de fanbase redelijk fanatiek was voor de release.

6. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Release is bijna 2 maanden geleden, niet zo gek dat de interesse bij het grootste deel van de spelers al weer bij andere games ligt

7. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Nou zo hoorde ik veel mensen toch niet praten hier. Dit zou de beste racegame zijn, de rpg onder de racegames die men wel een jaar zou kunnen spelen. Omdat er toch nog een paar updates zijn geweest had ik sowieso verwacht dat er hier meer mensen zouden posten, net zoals ze dat voor en vlak na de release deden.
    Ik heb het idee dat het voor veel mensen toch enorm tegen is gevallen en dat ze daarom niet meer spelen. Dat zie je op een aantal andere fora ook. En laten we eerlijk zijn, dat was met de andere delen wel anders. Die heb ik zelf ook kapot gespeeld.

8. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Ik speel het nog 2/3 keer in de week. Zit nu op 98% maar dat snap je dan ook wel.
    Enige wat ik open heb staan is een 9uurs race en dan die 2 24uurs races.
    Oke en dan moet ik nog 1 Red Bull X2010 challenge voltooien.

Online krijg je nu ook xp dus dat is weer meegenomen.

Toch ben ik wel blij met de Seasonal events. Krijg ik meer geld en kan ik meer auto's kopen. 400 verschillende wagens waarvan er 5 die ik 2x heb.

En als mensen niet posten voel ik niet de behoefde om zelfs naar een paar dagen een 'dubbel' post te maken.
    Als je meer pics wilt dan doe ik dat graag. ;)

9. Sander H

Sander H Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit op 97%, lijkt meer dan het is want platinum is nog heel ver weg.

Ik denk niet dat ik overdrijf als ik zeg GT5 al een uurtje of 600 erop heeft zitten in mijn PS3 8)

Hij heeft de laatste paar dagen non stop aangestaan, dat is al goed voor 72 uur aan bspec levelen (en tussendoor weer auto's uit de dealer halen die ik nog niet had). Vanavond eindelijk weer eens zelf gereden :9

Laatst bewerkt: 20 jan 2011
  10. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yup, same here.. speel hem nog dagelijks, zo ook vele GT fans met ons.. en omdat er weinig wordt gepost, mr bubbles.. heeft gewoon te maken met het feit dat de anticipatie er niet meer is en er nog weinig valt te bespreken naast de toffe wekelijkse updates en de online events. (hij valt tegen omdat het rustig is op dit forum? dacht het niet maurice de hond ;) ).

Ik moet de meeste endurance races nog zelf racen en die verdomde X1 challenge is zooo moeilijk! wel blij met de cash en XP in de vorm van de wekelijkse challenges.. da's toch zeer netjes van PD.
    En dan zo nog meer premium modellen, ben benieuwd en deze game blijf ik echt nog wel een tijdje spelen.. ben nog niet eens echt online geweest, kun je nagaan.

Laatst bewerkt: 21 jan 2011
  11. Ryan Mckane

Ryan Mckane Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    LOL :lol:

Anyway, ook nog steeds dagelijks bezig.
    Al sinds 23 november ;)

12. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Hehe. :lol: Nou ja, ik zie op een aantal andere fora dat men druk bezig was met afspraken maken over online rijden, auto's ruilen, foto's maken en wat replays showen. In verhouding vond ik het hier wat rustig en omdat de verwachtingen nogal hooggespannen waren kon ik me voorstellen dat men ietwat teleurgesteld was en een andere game had gepakt.

Mooi. :thumbs:

13. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Heb m'n PS3 al een maand niet meer aangeraakt. Veel te druk. :eek:

14. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Je kunt beter ontslag nemen bij je nieuwe baas.:+ Schande om je PS3 zo te laten verstoffen. :eek:

15. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Ik twijfel nog een beetje. Ik zou hem vanavond wel willen gaan halen, want ik ga me er vast en zeker mee vermaken. Ik heb nog geen stuur, maar dit komt omdat ik voor de 360 al een stuur heb. Alle andere GT's heb ik in het verleden ook zonder stuur gespeeld.

Ik heb al maanden niets met mijn Playstation 3 gedaan, dus wellicht dat er met GT5 weer verandering in gaat komen. Ik neem aan dat deze game grafisch aan de standaard van tegenwoordig voldoet? De demo die ik destijds gespeeld heb was echt tenenkrommend slecht. Vandaar de twijfel.

16. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Soms zit je te kijken en denk je wow dit is net echt! :D
    En een andere keer zie je de kartelige schaduwen en low-res (standard cars) en ziet het er gewoon niet uit.
    Gaat het je echt om de rijervaring.. kopen!!

17. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Met de aanvulling dat ik persoonlijk vind dat het grafisch niet enorm afwijkt van de demo die je hebt gespeeld. Als je de game gaat halen moet je bereid zijn langs wat grafische tegenvallers te kijken.
    Een aantal tracks is overigens wel waanzinnig mooi.

Overigens kun je ook nog een maandje wachten en Killzone halen, daar ben ik wel van overtuigd dat het een vette game wordt!

Laatst bewerkt door een moderator: 24 jan 2011
  18. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb GT5 nu ook, ik vind er echt geen zak aan. Ik heb totaal niet een realistisch gevoel, het rijgedrag van mijn eigen auto gaat nog wel, maar de AI van de tegenstanders..... Dat kan gewoon niet meer in 2011, het haalt alle charme van de game bij mij totaal weg.

Ik heb hem overigens te koop staan :)

19. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Mee eens, aan dat soort punten kun je zien dat de ontwikkeltijd lang niet altijd nuttig is besteed. Was voor mij ook een van de redenen om er mee te stoppen, Forza heeft het op dat soort punten toch gewoon iets beter voorelkaar.

20. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Hmmm, ik heb GT2 en GT3 helemaal grijs gespeeld. Ik ben ook geen die-hard auto fan. Ik speel deze games puur voor de fun, beetje auto's kopen, hier en daar wat aanpassingen, racen met collega's, etc. Dat de game grafisch soms wat tegenvalt kan ik wel doorheen kijken, ik speel de game toch niet op een full HD TV met HDMI.

Forza 2 en 3 heb ik ook gespeeld en Forza 3 werd heel snel saai en miste teveel opties die GT5 wel heeft (weerseffecten, mooie pitstops en nachtraces). Volgens mij kan ik er geen miskoop mee doen. Ik zie het als een leuke game om de tijd te doden.

Deel Deze Pagina