[PS4] Gran Turismo 5 - Deel 3

Discussie in 'Games' gestart door HanTheMan, 25 nov 2010.

1. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Stel je aub niet teveel voor van de regeneffecten in de game. Ik heb het nu een tijdje niet gespeeld dus weet niet of er een patch voor is, maar die zijn gewoon ronduit lelijk. Regendruppels lijken meer op kluitjes natte modder. Ik vind het autogedrag ook absoluut niet realistisch tijdens regenraces of een sneeuwtrack. Nachtraces idem dito, soms zie je nog geen hand voor ogen tijdens een race en neem je op goed geluk een bocht. Zelfs met grootlicht aan.

2. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    De enige nachtraces die jij hebt gedaan is zeker in de lambo? Ja die is wel slecht ja. Daar tegenover zijn de nachtraces in de 24uurs races weer erg goed gedaan.

+ Nog iets jij stopte omdat je het volgens jouw te moeilijk was om hogerop te raken.
    De seasonal events zijn hier echt ideaal voor en je zou dat wel beter moeten weten.

De ai is echt niet slechter dan die van Forza 3!

3. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Ja, dat ranking systeem hadden er nooit in moeten doen. Dat is idioot gedaan en volledig uit verhouding. Maar ik ben volgens mij altijd open geweest over mijn kritiekpunten, en de AI was daar bijvoorbeeld 1 van.

De AI is overigens hetzelfde gebleven als in het allereerste deel, daar is totaal geen tijd ingestoken. Ze hebben alleen gezorgd dat dat stukje code ook werkte op een PS3. Het is ronduit beschamend.

4. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Wat was je rank 2 ofzo? :+
    1 race seasonal en je bent 17 (ja echt!).

De ai word beter bij een hoger niveau.
    Dat ben ik al een tijdje dus misschien merk ik het niet meer. ;)

Succes ermee!

Laatst bewerkt: 24 jan 2011
  5. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    LOL! Ik ga hem vanavond gewoon halen, aangezien ik de vorige ook altijd erg leuk vond. Filmpjes zien er goed uit, reviews zijn gemixed. Ben benieuwd!

6. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Level 21. Maar goed, het fanboyisme steekt de kop weer op dus ik houd me er maar weer buiten.

7. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    In GT5:p was de AI zo slecht dat wanneer je een restart deed de AI precies hetzelfde reed. En precies dezelfde fout maakte in de 1e bocht bijv. Is dit nog steeds zo?

BTW ik wil dit stuurtje halen, iemand hier ervaring mee? Is dit een goed stuurtje voor GT5?
    http://www.consoleshop.nl/product/60111/logitech-driving-force-gt-ps3.html

Die G25/27 zijn wel beter, maar de prijs is me iets te gortig

Laatst bewerkt: 24 jan 2011
  8. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Super fijn stuurtje! kan je je geen buil aan vallen.

9. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Heb de game inmiddels binnen! Ik kreeg gelijk een update van 600 mb voor m'n kiezen en nu is hij aan het installeren! Ik hoop dat ik voor 21:00 nog kan spelen! ;)

10. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb GT5 nu een aantal uren gespeeld (Arcade Mode). Hij bevalt zéér goed en ik ben totaal geen race fan. Alleen nu zit ik te twijfelen om hem te halen of Forza Motorsport 3. Welke raden jullie me aan?
    voordeel is dat Forza véél goedkoper is tho.
    Welk spel vinden de mensen die ze allebei bezitten leuker/beter? Jullie mening graag.

11. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Gisteren begonnen met de game en hieronder wat eerste indrukken,

- Wat een laaaaaange installatie! Dat waren de langste 35 seconden in mijn leven ;).

- Grafisch valt de game toch tegen (1080p), de standaard auto's zien eruit alsof er een sticker op deze wagens geplakt is. De premium wagens zien er wel super uit voorzover ik deze gezien heb!

- De avondraces en donkere stukken in het spel hebben bij mij een licht "ruis" / "grain" effect. Ik heb zelfs m'n PS3 gisterenavond nog met andere bekabeling op een andere monitor aangesloten, maar dit hielp ook niet. Heel lelijk en heel hindelijk. Na wat Googlen bleek dat dit een probleem met de game zelf is waar veel mensen last van hebben.

+ De oude vertrouwde GT feeling is weer helemaal terug gelijk na het opstarten al. Moeilijk uit te leggen, maar de menu's, de muziek en de opties stralen echt GT uit!

+ Mooie premium wagens.

+ Wagens rijden perfect!

+ Heel veel content!

Ik ga veel plezier met deze game beleven en ik heb gisterenavond gelijk dat Driving Force stuur bestelt. Op de 360 race ik ook al lang met een stuur en dan GT spelen zonder stuur gaat natuurlijk niet! ;)

Toffe game!

12. dantiney

dantiney Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja wat moet je daar nou op zeggen he mr.bubbles?

Forza heeft het beter voor elkaar, yeah right! :lol:

13. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Mwah, als je de pagina's ver hiervoor bekijkt ben ik denk ik de enige geweest die maandenlang met faboys in de weer is geweest qua discussie.
    Daar heb ik nu gewoon geen zin meer in eerlijk gezegd. Er blijven nu eenmaal mensen de game verheerlijken en alles goedpraten, so be it. :)
    Het is alleen jammer dat ze daarmee hun medegamer bezeiken.

14. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tof dat je er nu al van geniet! dat duurde bij mij toch wel eventjes omdat GT5 best veel diepgang heeft, zeer uitgebreid is en omdat het hele tempo t.o.v. andere games best langzamer is.. daarom haken helaas veel mensen af, maar als je nu al de game tof vindt dan ga jij zeker nog heeel wat uurtjes in de game stoppen! hij wordt alleen maar beter.

15. dantiney

dantiney Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ach gerem! :'-( Lust je een appelsapje?

"Mwah, als je de pagina's ver hiervoor bekijkt ben ik.."

Heb alles gevolgd, maar bij jou berichten knijp ik m'n tenen bij elkaar.

"denk ik de enige geweest die maandenlang met faboys in de weer is geweest qua discussie."

Snap ik met die 'bloed onder de nagel' opmerkingen van jou.

"Er blijven nu eenmaal mensen de game verheerlijken en alles goedpraten,"

En mensen die hier wel elke dag rondhangen, maar het spel op alle fronten af zit te zeiken.

Laatst bewerkt: 27 jan 2011
  16. Sander H

Sander H Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom mensen die de game wel leuk vinden bestempelen als een fanboy?

Ik (en blijkbaar vele anderen) vinden GT5 leuker dan 'die andere', die ik overigens ook op 100% heb uitgespeeld. Ik zie niet in waarom dit meteen als fanboy gezien wordt :)

17. KiR

KiR Opperchief

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb het spel vorige week bij een maat van me gespeeld en ik was behoorlijk teleurgesteld!! Het geluid((1 vd belangrijkere dingen in racegame).....Dramatisch als je het mij vraagt. Daarnaast is het ook gewoon jammer van premium tegenover standaard auto's die zien er soms echt niet uit.... Dat weet je van te voren, maartoch. Ik zat te denken om een ps3 aan te schaffen voor deze game, maar ben blij dat ik dit niet heb gedaan!
    Besturing etc is wel nice :) Just my opinion ;-)

18. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Ik ben inmiddels druk in de weer met m'n Driving Force GT en rijden met stuur is toch wel stukken echter dan met Forza 2 en 3 het geval was. Eigenlijk doe ik niet eens zoveel anders dan met Forza, races rijden, auto's kopen, levelen, etc. Toch ben ik sneller verveeld met Forza 3 dan met GT5. Op de 1 of andere manier blijft GT5 me boeien. Wellicht ook omdat je zo mooi je prestaties kunt vergelijken met vrienden, dat je vele challenges hebt, etc.

Het kan natuurlijk ook zo zijn dat ik GT5 zo leuk vind, omdat ik totaal geen verwachtingen van de game had. Uiteraard kunnen er een paar dingen beter, maar voorlopig geniet ik van alle zaken die de game wel goed doet! :thumbs:

Voeg mij trouwens gerust toe om stats te vergelijken en wellicht een keer te racen! FrangsterNL

Laatst bewerkt: 29 jan 2011
  19. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Maak het maar belachelijk hoor jongen. Ik denk dat mijn voorspelling realistischer was dan dat van de meesten hier.

20. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat de mensen die van het spel genieten gewoon geen zin meer hebben om nog in dit topic te posten.
    Ruim twee maanden na de release word hier nog steeds op elkaar gezeken, Dat schrikt naar mijn idee toch een hoop mensen af.

Ik post dit enkel om het aan te kaarten want het is precies de reden waarom ik hier niet meer post.
    En als ik al eens iets wil weten over dit spel dan kijk ik op GTPlanet.net.

Deel Deze Pagina