edit:// nm even zoeken. Sab zou niet om een wachtwoord moeten kunnen vragen wat niet in de .ini staat kan het zijn dat je oude sab installatie niet helemaal verwijderd is? Je had het al eens eerder geinstalleerd toch?
wanneer? als je naar 9200 gaat of naar /sabnzdb? kun je nog eens naar die url gaan waar je de vraag om een username en password kreeg dan eens als username 'user' invullen en bij password 'pass' ? volgens de sab site zijn er een paar versies waar dat standaard is en dus niet in de ini zit
Gewoon als je Sabnzb opende. Ik probeerde voor laatste keer mijn wachtwoord nog een keer uit en nu deed die het opeens wel. Probeerde eerst in internet explorer, dat lukte en toen lukte het bij firefox ook
ik heb ook opeens problemen met sabnzb, ik krijg steeds de melding 502 authenrication details unknown... iemand? en ik moet ook mijn inlognaam en w8 intoetsen als ik sabnzb opstart dat lukt altijd bij mijn imac pc maar alsik op mijn laptop ga accepteert ie het w8 en gebruikersnaam niet iemand?
hallo mensen, heb een maand land een abbo geprobeerd bij voordeligusenet.nl 1 van 30mbit, geen problemen ondervonden met het downloaden. ben nu over gestapt naar een 90mbit verbinding, en de eerste week nog steeds goed haalde gem. 10Mb/sec maar de laatste dagen komt ik niet meer boven de 1,5 Mb/sec meestal rond 800kb/sec. heeft iemand van jullie enig idee waar dit door kan komen. ben posts aan het downloaden van een paar dagen oud. 4a5 dagen specs: ziggo extra verbinding (niet draadloos) 120mbit voordelig usenet.nl abbo 90 mbit gebruik FTD voor zoeken naar posts SABnzb om te downloaden. ik zie bij connecties dat SABnzb wel alle verbindingen gebruikt (12 stuks) alvast bedankt
of haal de authenticatie er gewoon af, sab is helemaal niet zo ingewikkeld als het lijkt. in de .ini kun je de username en ww weggooien
Wou gisteren even wat Blu-rays binnen halen en dat zou 25u duren terwijl ik toch met 3.6MBp/s download. Dit duurt mij toch wat te lang dus ik wou gaan kijken naar een payserver om toch gebruik te maken van mijn 120 Mbit lijn. Nu zie ik alleen door de bomen het bos niet meer. Iemand ervaring met een bepaalde payserver? Waar moet ik opletten? Etc. Account sharing is niet van belang.
Heb ik al zitten denken. Maar ik las dat veel mensen met Eweka de laatste tijd last hebben van incomplete bestanden. En als ik me niet vergis ondersteund Eweka max. 50Mbit, wat dus inhoud 5 - 5,5 MB p/s vind ik niet echt een noemswaardig verschil.
Als je UPC hebt, abbootje afsluiten bij XSNews via chelloo.com. Krijg je korting, en hebben speciale UPC-abbonnementen. Ik heb een 60mbit verbinding, en haal zo'n 6mb per seconde, bijna constant.. Fijn hoor!