Boys, nu Argo stopt. Is de clubcompetitie ook zo goed als gestopt. Dus verlaat ik FC Rillion, Was een hartstikke leuk tijd hier, Heb veel verschillende mensen leren kennen, waarvan ik veel ook na FC Rillion nog wel zal spreken. Het gaat jullie goed. Jullie weten dat jullie de allerbeste zijn en blijven:b: Maar er moet alleen weer een hoop activiteit bijkomen want de laatste weken is het echt 0,0 Zelf heb ik de afgelopen tijd meegespeeld met zo beetje alle clubs die in mijn ogen goed waren. Maar heb besloten om toch maar met FC Saints te gaan spelen. Aangezien we daar een groep gekke real life friends zijn waar ik toch de voorkeur aan geef. Hopelijk tref ik jullie nog een keer ergens. En spreken zal ik jullie zeker. Pino zal nu voorgoed naar het sesamstraat museum verkassen. Aju!_0/ Capo Chucky Capo Di Tutti Capi.
Snap goed dat je liever met real life friends speelt. Thanks voor alle magistrale saves in ieder geval. Je hebt ons door menig wedstrijd heen gesleept. En je kunt altijd een paar potjes meedoen natuurlijk.
Sorry, dat ik een tijdje niet meer actief was. Druk met school en veel andere dingen. Deze week proefwerkweek, daarna ben ik weer aanwezig! Nu Bryan weg is, is het misschien een goed idee om weer een vaste keeper te zoeken. Wat denken jullie hier van?
Gezien onze winsstreak van 10 zie ik niet direct in waarom we een vaste keeper nodig hebben. In clubcompetitie wedstrijden is het handig, maar voor online clubs is het niet persé noodzakelijk. Cassanovich, Mesnaldo en Donaldinho konden het gisteren prima af zonder keeper.