Dit ziet heel leuk uit, maffe level assets joh! [GT]709419[/GT] Ik heb de eerste LBP overgeslagen, maar deze ga ik toch eens een keer oppikken.
Zojuist de amerikaans CE besteld bij Axelmusic. LOL, ga gewoon mee in de hype. Heb hier nog deel 1 liggen, die ik ... denk ik wel 5x in de playstation heb gehad ! Wil zo graag die boekensteunen . . . .
Ik heb hem nog niet,maar zal inmiddels wel onderweg zijn. (CE besteld bij Axel). Ik ben benieuwd of ik een soort Dead Nations top-down co-op game kan maken om samen met mijn vriendin te spelen. Daarnaast ben ik heel benieuwd naar die LBP levels die op Micro Machines lijken, want die zagen er op de videos erg goed uit...
Mijn LE is binnen! Toch sneller dan ik had verwacht. Ziet er zeker wel vet uit. Kijk zo wel of de ingame extra's ook werken. edit: Kon ze niet downloaden op de EU account maar wel op de USA account. Daarna teruggegaan naar mijn gewone account en het werkt!
Denk je dat axelmusic de CE van LBP2 vanuit de EU heeft verstuurd ? Ik lees op budgetgaming dat aardig wat mensen hem al de 28e binnen hadden.
En eindelijk weer origineel, tegenwoordig bevatten al die CE's alleen een extra dvd, artbook en een spel kaarten. Dit is tenminste weer echt wat nieuws en de uitvoering is ook heel tof
Ook al had ik nog niet eerder gepost dat ik 'm besteld had... maar bij mij is die ook binnen! Echt een geweldige versie deze CE. Besteld naar aanleiding van positieve reacties in dit topic. Ik heb nu eindelijk een Sackboy!\o/
Nu toch aardig wat mensen de game hebben (en de meesten ook nog eens de awesome CE ); vergeet www.lbp.me niet! Als je een leuk user level tegenkomt, zoek het even op op de site geef een link. Easy manier om levels te delen. Of natuurlijk als je een eigen level hebt gemaakt. Kunnen we het gemakkelijk in de queue zetten. bv Peggle
Waar heb je die CE eigenlijk gekocht? En ik vond LBP1 nogal overweldigend qua bouwmogelijkheden. En nu dat in 2 alleen maar meer en complexer is geworden vrees ik dat het niks voor mij is.