De voeding is gedeeltelijk gesleeved, de plaat is opnieuw gesneden. Straks zal ik foto's maken. Binnenkort naar de coater, en dan kan de afwerking beginnen!
Heb je al een caoting bedrijf gevonden ?? Anders weet ik wel één Enschede want daar brengen wij onze spullen ook naar toe !
Wij hebben hele goede ervaringen met Docter. Straal en las bedrijf Docter Binnenhaven 120 7547BJ Enschede Telefoon: 053-4312797 Fax: 053-4347481
Thanks Melbuuln. Ga zowieso even mailen, maar bij Jansens krijg ik het voor niks, hun zijn klant van m'n pa. Moet nog wel een straler vinden, voor het afhalen van de lak. daarvoor kan ik wel eens richting je link gaan
*kuch. Maar mooie mod Daan. Ikzelf had helemaal geen gaten in dat ding geboord behalve achterin en de "fan" aan de voorkant het werk laten doen. Ook zou ik hem gewoon die badass kleur laten houden. Dit zodat het gewoon een simpel kastje blijft met een pc erin.
Update!! Na veel gedoe en gezeik met de snijder is dit deel eindelijk afgerond. Ik heb het verder niet meer over hem, gewoon lekker positief verder met de build. Hieronder de nieuwe gesneden plaat verwerkt in de kast: Hieronder is het kastje met de bovenste plaat er ook op: Dit word het moederbord vak. De 2 platen die ik nu vast heb, komen met oranje gespoten popnagels aan elkaar. Dan steekt het ook mooi af tegen de zwarte binnenkant Blijft er wel erg weinig ruimte over voor het control panel, maar die verplaatsen we dan maar oid. Verder nog een mal gemaakt voor het logo, zodat ik de nieuwe snijder in Urk(ja, Urk) de maten kan doorgeven. [/IMG] Wat er nu nog moet gebeuren: -Voeding sleeven. -Fans Bestellen en sleeven -Control panel maken. (Fan Controller, Light knoppen, aan/uit knoppen, slim-line DVD player) -En nog veel meer xD
Als je jezelf zoveel ruimte geeft voor je moederbord, wens ik je vast succes met het inbouwen van alle hardware
Update!! Net begonnen met het control panel! Hieronder de foto's: Plaat afgetekend. Op de helft! En doormidden. Hier is die verwerkt in de kast. De steunpilaartjes gaan natuurlijk nog weg! Straks komt er meer! Ga nu bezig met het voorpaneel, zodat alles erin kan!
Update!! Inmiddels ook bezig gegaan met het voorkantje van het control panel. Hier komt dus de fancontroller, aan/uitknop etc. in. Aftekenen. Uitgesneden! Tsja, nu moet er nog een 2 CM rand gebogen worden.. En hoe doen we dat? Juist, met een hamer! Nou, dit was het weer! Morgen is er weer een update!
Maar sowieso begint het al met het aftekenen wat het simpelste en misschien wel het belangrijkste deel is en dat doe je al fout.