[Algemeen] Red Dead Redemption [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 29 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Net uitgespeeld. Spannend einde. Totaal niet verwacht! :{
     
  2. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Godvertyfus wat een kut einde! Waar was dat in godsnaam voor nodig?!8)
     
  3. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Is een keer wat anders dan: "ze leefden nog lang en gelukkig."
     
  4. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    lol spoiler.
     
  5. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Nou, ik heb net het allerlaatste gedaan... Moet zeggen dat het spel me behoorlijk tegenviel.
     
  6. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Het eens iets anders en dat waardeer ik wel.
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    why? Was ie slecht of had je te hoge verwachtingen? (waar ik mensen altijd van verdenk die er nu pas aan beginnen. Na ~een jaar lang al die positieve reacties te hebben gelezen kan het niet anders dan dat het gaat tegenvallen)
     
  8. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Ik vond het over het algemeen gewoon een matig spel. Ik heb er ook bizar lang over gedaan om hem uit te spelen, omdat het spel me echt niet wist te boeien. Het verhaal was imo op sommige punten vrij zwak, en dan bedoel ik niet langdradig of saai. Nee, gewoon echt zwak.
    Verder moet ik zeggen dat ik de freeroam ook zwaar vond tegenvallen. De wereld was zo vrij, en zo open, maar er was echt NIKS interessants te doen! Helemaal niks! Ja, die 10 verschillende random events, die je na 2 uur spelen allemaal gezien had, of een beetje jagen op konijnen.
    Er waren natuurlijk ook zat goede/positieve dingen te noemen hoor, begrijp me niet verkeerd, maar over het algemeen vond ik het misschien net een 6 waard, en dit kwam grotendeels door het verhaal en de uitwerking er van.
     
  9. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Het verhaal vond ik goed,er zaten wel wat dode momenten bij maar over het algemeen was de opbouw goed.
    Ik vond dat er in de wereld wel genoeg was te doen,mensen die je onderweg roepen voor te helpen vond ik erg leuk gedaan.
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hm, fair enough. Zelf heb ik geen enkel probleem gehad met de game. Verhaal wist me prima te vermaken, hell zelfs in die open wereld waar 'niks' te doen is heb ik me uren weten te vermaken met bloemen te plukken. :+
    Het voelde echt aan als een echte wereld waardoor ik er zelf denk ik geen problemen mee had dat er niet tig side activities zijn die ik toch maar 1 keer doe en daarna nooit meer. Al die verzonnen activities zullen ze toen ook niet hebben gehad, de game voelt daardoor des te authentieker aan.

    Heb ook een keer uren zitten ronddwalen in dat bos bij Blackwater om op beren te jagen. Heerlijk. :9
     
  11. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Eh de RDR content is weer half priced tot 31 jan. Maar ik heb RDR onlangs verkocht, nooit dlc ervoor gekocht. Maar als ik nou de Undead Nightmare collectie download, kan ik 'm dan zonden cd spelen?

    Ik meen dat ik zoiets gehoord had. :)
     
  12. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Volgens mij alleen als je de UNC op een disc hebt gekocht.
     
  13. cjr stone

    cjr stone Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt, als je de DLC hebt gedownload, de originele disc van RDR nodig om de DLC te spelen. Als je de disc van Undead Nightmare hebt, heb je die nodig.
     
  14. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Oke bedankt. Jammer. :p
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Laatste tijd weer wat aan het kloten, en tering wat blijft deze game me nog steeds verbazen. Die details zijn echt werkelijk awesome net zoals dat ik de game grafisch echt zwaar prachtig vind voor zo'n free roam game. Op een berg staan, met het uitzicht van een langzaam zakkende zon over de prachtige gebieden van Mexico terwijl er vanuit beneden een trein rustig langs komt. Stond echt vijftien minuten stil van het uitzicht te genieten. _O_ Om vervolgens in de nacht rustig met je paard een kant op te gaan terwijl het begint te regenen, de grond vol ligt met plassen en het gaat onweren.

    GTA IV was al verbazingwekkend qua details, maar RDR doet daar echt nog zwaar een schep bovenop. Onder andere natuurlijk door die epische engines die ze gebruiken, kan niet wachten op een nieuwe GTA die verder gaat waar RDR is gestopt.
     
    Laatst bewerkt: 26 jan 2011
  16. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Was er bij RDR ook niet iets tegen 2de hands kopen van het spel?
     
  17. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik met je eens. Op de gedeelde plek qua mooiste spelwerelden ooit met Oblivion en AC2. Mooi ook hoe dynamisch het is, het leeft echt. Er gebeurt vanalles.
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik heb hem gewoon 2de hands gekocht. Dus denk het niet.
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Nope, zit niks bij.
     
  20. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Eerst LA Noire ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina