The Elder Scrolls V: Skyrim

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 30 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.607
    United Kingdom

Official Xbox Magazine — on shelves February 10th

Official PlayStation Magazine — on shelves February 16th

France

PlayStation Le Magazine Officiel — on shelves January 28th

Germany

Computer Bild Spiele — on shelves February 2nd

Benelux

Power Unlimited — on shelves January 27th

Spain

Micromania — on shelves January 27th

Italy

Giochi per Il Mio Computer — on shelves January 30th

Nordic

Gamereactor — on shelves February 1st

Australia

Game Informer — on shelves January 19th

Voor de geinteresseerden :p.

2. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Oh nice, binnenkort de Micromania ff halen.

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.607
    FF je Spaans opkrikken? :p

4. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
  5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.763
    Ik hoop op minstens 2 pagina's, liefst meer in de PU. Behalve als Jan, of wie dan ook, begint te roepen dat we dit nu al een 100 moeten geven. :emo:

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.607
    PU heeft iets van 6 pagina's.
    Sowieso meer dan 2 hoor.

7. BrAsKe

BrAsKe Foo Fighters

Leuk Bevonden:
    236
    Het zal wel een cover preview worden in de PU. Deze cover previews zijn meestal tussen de 4 en 6 pagina's.

8. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Is inderdaad cover preview door Steven

9. BrAsKe

BrAsKe Foo Fighters

Leuk Bevonden:
    236
    Ik lees net een klein stukje op de PU site over deze nieuwe PU die gaat komen en er staat het volgende in over Skyrim.

The Elder Scrolls 5: Skyrim pakt de cover deze maand en volgens Steven is dit ook verdiend. De met draken gevulde sequel op Oblivion introduceert een low-fantasy setting met onwaarschijnlijk brute moves en de terugkeer van the Dark Brotherhood.

Ik vindt het alvast vet wat er in skyrim terug komt.

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.607
    Ok vrijdag dan maar eens de PU lezen sinds 2 jaar. Kijken wat er allemaal veranderd is :p.

11. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Wat voor armor is het eigenlijk? Die van de cover? Beetje Orcish armor lijkt het wel. Maar dan wel een hele lichte variant daarvan. Voor pussy Nords dus. :9

oh en heb dit nog gevonden:

De dik gedrukte shit vind ik erg nice!

Spoiler Warning Het gaat over de start van de game.

"This time, the game does not start in a prison. This time you are executed, approximately 200 years after the events of Oblivion. Luckily, it seems like you are more than just a helpless convict."

Laatst bewerkt: 24 jan 2011
  12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.607
    Interessant, thanks!
    Ben benieuwd wat Steven allemaal te lullen heeft.

Ben echt benieuwd wat ze met dat low Fantasy level bedoelen.. Hopelijk wel realistische omgevingen, maar toch ook wel die typische Elder Scroll dingen van lores en de cultuur etc. Dat moet echt fantasy zijn.

13. BrAsKe

BrAsKe Foo Fighters

Leuk Bevonden:
    236
    Dit beteknd dus dat je die dungeon niet meer in kunt als je deze hebt voltooid? Of zal dit alleen voor een bepaald level zijn?

Dat je de items in 3D kunt bekijken is ook wel een leuke toevoeging.

14. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Nee, daar wordt mee bedoelt, als jij op lvl. 15 een bepaalde dungeon in gaat, zal deze altijd vijanden van lvl. 15 bevatten. Dus als je met je lvl. 40 personage terugkeert, is die dungeon nog steeds lvl. 15. Dus de wolven zullen niet vervangen zijn door gigantische monsters.

15. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik denk dat wanneer je als een lvl 5 char er in loopt. Dat je lvl 5 vijanden tegenkomt. Kom je later terug als een lvl 10 char, dan zul je nog steeds lvl 5 tegenstanders tegenkomen.

En heel raar systeem als je het mij vraagt. Nog steeds het gezeik dat je niet hoeft te trainen wanneer het te moeilijk is.

Dit betekend wel dat wanneer het te moeilijk is. Je altijd later nog kan terug komen en vechten tegen de zelfde tegenstanders met een betere char. Leuk systeem maar waar kan je een uitdaging vinden? De game gewoon moeilijker zetten denk ik?

Tuurlijk blijft het wel fantasy. Ik verwacht niet dat ze Orcs hebben veranderd naar mensen met groene verf op hun gezicht. Wat ze ermee bedoelen is waarschijnlijk de architectuur. Morrowind was lekker vreemd. Maar ook in Oblivion zag je wel eens iets vreemds, met name de DLC was wel cool gemaakt. Skyrim gaat waarschijnlijk een beetje worden zoals The Witcher. Die game had ook zo'n heerlijke donkere depri vibe.

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.607
    "There are special animations for sneak kills with daggers." (The way it is written in Dutch does not imply that there are no special animations for other weapons btw...)

"We primarily look at how we can improve facial expressions and animations, graphics-wise."

"The game won't support Kinect. It takes too much memory."

"It is not yet possible to combine forms of magic. It is difficult. Frost magic makes an enemy move slower, and fire does damage over time, and the fire remains on the ground for additional damage. If we would allow the player to use fire magic in one hand, and frost magic in the other, it becomes much more complex. Maybe we will implement this though, but for the time being, 'No'."

GEEN KINECT?!?!
    Thank God :+

17. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Dat zou kunnen, maar is gewoon lame. Aan de andere kant geeft het de speler wel het idee dat je niet altijd de sterkste bent. Ik denk namelijk dat er dungeons zijn met een bepaald minimum level. Dus als je eens moet vluchten, kan je later terug keren om met je sterke personage eens goed wraak te nemen. Zou nogal stom zijn als het dan toch weer sterkere vijanden geworden zijn.
    Ik denk dat Bethesda het zo gemaakt heeft. Lijkt mij logisch.

18. BrAsKe

BrAsKe Foo Fighters

Leuk Bevonden:
    236
    Oke dat is dan ook weer duidelijk. Dit is eigenlijk weer het zelfde idee als in Oblivion. Als je een level hoger was, dan waren de vijanden dat ook. Maar als je een bebaald level was, dan kreeg je weer andere soort vijanden in die grot, of buitengebied. Dat is dus niet meer in Skyrim? Daar is de vijand het zelfde, maar dan jou level hoogte.

19. cjr stone

cjr stone Active Member

Leuk Bevonden:
    0

20. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Brengen al die magazines ook nieuwe screenshots met zich mee? :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina