1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen]Game Capture & Game Montages [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Distoration, 20 okt 2010.

  1. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    potverdrie, weer het zelfde probleem als laatst beschreven, jou dinges werkt ook niet:'-( , straks nog iets proberen en anders weet ik het ook niet.
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    zucht fake HD is gewoon niet mooi. Je frame rate dropped en het beeld wordt opgerekt. Hou het gewoon op wat het device zelf aan kan.
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Bij jou is het verschil idd wat kleiner dan bij mij. Er lijken wat extra details aanwezig te zijn waar er bij mij alleen maar een waas over het filmpje komt. (hoewel die 'details' net zo goed ook gewoon compression artifacts kunnen zijn)
    óf je hebt een goede manier gevonden om fake HD te renderen óf je rendert SD verkeerd. :p
    [​IMG]

    Hier is het verschil bij mij; een stuk duidelijker
    [​IMG]
    [​IMG]

    (als we nu dezelfde games hadden konden we pas écht de kwaliteit gaan vergelijken. :+)
     
  4. MaasMaas

    MaasMaas Active Member

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 19 jan 2011
  5. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
  6. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, maar je moet het wel met colour settings en brightness in sony vegas pro veranderen dan ziet het er nog mooier uit.
    Als je meteen van easycap record en dan naar youtube is het niet het optimalen + soms zie je kleine streepjes in het beeld die kun je weg halen met VirtualDub gratis programma
     
  7. Krinion

    Krinion Active Member

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    Aangezien er niet op mijn post in het andere topic word gereageerd, post ik het maar hier:
    Wat is het beste programma om mee te capturen en welk programma gebruiken jullie?
     
  8. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Ja ben ik ook wel benieuwd naar. Ik heb de startpost gelezen maar zou wel eens willen weten wat je precies nodig hebt om kwalitatief goede opnames te kunnen maken. Voor welk apparaat je dan het beste kunt kiezen, welke is het gemakkelijkst in gebruik enz.
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    heeb je usb 3.0 op je pc?
     
  10. Kwakmannie

    Kwakmannie Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit bij de Vbox 2 Advanced een component splitter inbegrepen of heb je die niet nodig?
    Waar kan ik beide kopen?
     
  11. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Zit erbij:) en bij psx shop, maar eerlijk gezegt zou ik door sparen voor de hauppauge, want op dit moment heb ik er niks anders mee dan gekloot.
     
  12. Kwakmannie

    Kwakmannie Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb niet zo'n goeie pc, kan ik daar dan wel mee werken?
    CPU=1,73 ofzo
    RAM=1gb
    psx shop is er mee gestopt?8)
     
    Laatst bewerkt: 25 jan 2011
  13. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Ik heb even een simpel vraagje. Ik wil wat games gaan capturen, nu kan ik voor een mooi prijsje een Dazzle Platinum overnemen van iemand. Echter werkt deze met Svideo input. Ik heb mijn XBOX via VGA aangesloten op een PC Monitor. Nu kan ik een VGA splitter kopen en het video signaal splitten. Dit kan ik ook doen voor de audio bron. Echter kan VGA niet direct op de Dazzle worden aangesloten.

    Nu zit ik rond te kijken voor VGA naar Svideo transformers echter zijn deze 30 tot 60 euro. Nu zag ik een goedkopere oplossing, echter weet ik niet of dit werkt. http://www.dvdparadijs.nl/info/vga-naar-s-video-en-tulp-adapter-kabel-8945.html iemand enig idee of deze adapter kabel kan werken?

    Alvast bedankt voor de reacties!
     
  14. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Dan zou je op ebay moeten kijken, daar word hij nog wel verkocht.
    En voor de hauppauge is je pc dan niet goed genoeg, dan zou ik of de vbox importeren en maar hopen dat hij bij jou geen gezeik levert, of een dazzle proberen te ritselen.

    @ RDVD

    Werk de gele aansluiting op de dazzle niet meer? Want anders zou je hem daar toch op kunnen aansluiten.
     
  15. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Wat is de gele aansluiting dan? En is daar ook een conversie stekker voor om deze van VGA daarnaartoe om te zetten?
     
  16. Kwakmannie

    Kwakmannie Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze kabel kun je er in doen?

    Je kunt ook al dazzle's kopen van €20, dat is zonder software volgens mij, of werken die niet? Want zo'n platinum kost ook €100.

    edit;;
     
    Laatst bewerkt: 25 jan 2011
  17. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Ik ga een Dazzle Platinum kopen. Echter heeft deze geen VGA ingang dus ik moet mijn signaal omzetten naar Svideo. Daarvoor wilde ik deze kabel gebruiken http://www.dvdparadijs.nl/info/vga-naar-s-video-en-tulp-adapter-kabel-8945.html echter weet ik niet of dit werkt vandaar mijn eerder vraag.

    Op de Dazzle zit nog een andere input, een gele alleen weet ik niet wat voor signaal dat is, en ook dan zal ik mijn signaal moeten omzetten van VGA naar deze interface.

    Dus vraag 1. kan ik die kabel gebruiken om van VGA naar svideo te gaan, en wat is de andere input mogelijkheid van een Dazzle.

    Alvast bedankt!
     
  18. Kwakmannie

    Kwakmannie Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, sorry ik snap je vraag nu.
    Op je computer zit geen van beide aansluiting.
    Die gele is ook gewoon voor het doorgeven van beeld.
    De rode, witte en gele noemen ze samen av(=audio/video).

    Om even antwoord te geven op je vraag.
    Lijkt mij wel dat het kan met zo'n goedkoop ding ipv van een dure.
    Maar iemand met verstand daarvan moet dat maar zeggen.
    Wat is het verschil tussen een converter en zo'n overgang dan?

    Is dit niet een verkeerde?
     
    Laatst bewerkt: 25 jan 2011
  19. Kwakmannie

    Kwakmannie Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke specificaties moet mijn computer hebben om op te kunnen nemen met de hauppauge hd pvr? Of wat is aan te raden?
     
  20. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Minimaal Quadcore cpu, en 4 gb ram, en genoeg hdd ruimte:p
     

Deel Deze Pagina