Heb een.e-mail gestuurd nav een mail die ik kreeg voor de pre-order van de fender squier stratocaster. Had me destijds opgegeven voor n alert voor wanneer dit kon gebeuren, hoewel het usa was. Heb gevraagd of er ook naar Nederland verstuurd kon worden, maar dat kan niet. Nu start de pre-order en die is USA- only. Vanaf maart kan je pre-orderen voor europe Heb m zelf besteld bij dimentionplus.nl, samen met de midi controller.
Wanneer komt er nou eens leuke dlc? Het is sinds Rock Band 3 helemaal niets meer. Alleen maar dezelfde oude classic rock meuk. Linkin Park is dan wel aardig, maar ik zou graag meer muziek van deze tijd willen zien van grote metal bands.
Smaak verschilt natuurlijk maar ik van de DLC tot nu toe bijna allemaal goed Staat hier dan ook bijna altijd Arrow Classic Rock over de kabel aan
Er zijn zeker wel de laatste tijd enorm veel goede nummers uitgekomen, maarja smaken verschillen... maar ik zou wel graag meer muse willen .
Als ik niet van plan ben om DLC te kopen, in hoeverre is het dan leuk/slim om de keyboard bundel te halen? Staat er al genoeg leuks op de disc of is het leukste toch op de Marketplace te vinden?
Er staat genoeg leuks om de disk. Voor iedereen wat al neigt het meer naar de oude lulle nummers voor de piano.
Als ik jou was zou ik gewoon alle tracks een beetje luisteren van Rock Band 3 dan kan je wel zien op deze manier of je het een beetje leuk zou vinden om de tracks te spelen of niet, maar naar mijn mening staan er enorm veel goede nummers op de Rock Band 3 setlist, maar meestal speel ik toch DLC liedjes omdat er gewoon veel betere liedjes inzit. maar als het alleen om de Keyboard gaat dan zijn de beste tracks naar mijn mening op de Rock Band 3 setlist.
Jep ik ook, toch koop ik bijna niks meer... Ik speel het eigenlijk nog weinig, maarja, zal binnenkort vast wel weer komen.
Ik speel eigenlijk ook gewoon helemaal niet meer de afgelopen weken. Zo jammer! Rock Band en Rock Band 2 helemaal plat gespeeld. Ik had echt zin in deze game, maar op de één of andere manier is mijn interesse helemaal weg . Zelfs die pro-gitaar maar geannulleerd. Iets wat ik vroeger nooit gedaan zou hebben. Zijn de muziekgames dan toch dood?
Heb ook een paar maanden nauwelijks meer GH gespeeld, en laatst opeens weer dagen achter elkaar te pingelen .
Ik heb dus exact hetzelfde, sinds Rock Band 3 uit is speel ik Rock Band enorm nauwelijks, het verveelt gewoon sneller en ik heb meestal niet eens zin meer om Rock Band te spelen.
Kortom, iedereen die dit spel een jaar geleden helemaal de shit vonden spelen dit helemaal niet meer.