Check. Diegene die ik op de vorige pagina zette vind ik nog leuker, maar die is nergens op een leuk formaat te krijgen. Mocht je hem tegenkomen (op iets van 60x90), let me know ;d. Weet iemand nog een site waar je leuke film posters kan kopen?
Clive Owen en Dominic Purcell (van Prison Break) zitten er ook in. Een goede cast zegt niet alles natuurlijk maar dit zijn toch niet de minste namen.
Verkeerd gekeken. Hij is deze zomer al opgenomen dus dat is geen probleem. Zag op de Twitterpagina van Josh Schwartz dat de laatste 5 min van episode 13 de beste 5 minuten van de Chuck serie zijn, dat belooft wat.
Vandaag begonnen met deze serie.. gisteren nog even 'How I met your mother' aflevering 1 gekeken en vandaag Chuck aflevering 1. Deze sprak mij meer aan, vooral de humor en spannende elementen.
Het einde van S03E014 had van mij best het einde van Chuck mogen zijn. Spoiler Sarah en Chuck vet kjoet:b:
O ik dacht dat jij het al over de laatste aflevering had haha. Aangezien ik precies hetzelfde dacht als jou (spoiler!) Toevallig. Ik bedoelde S04E11
Net S4E12 gezien. Spoiler Damn, casey die in het ziekenhuis ligt. Sarah die langzamerhand steeds meer verandert. Die muziek op het einde
Heb nu een aantal afleveringen gezien op CC. Weet niet welke ep of welk seizoen, maar ik moest mezelf echt dwingen om te blijven kijken en niet weg te zappen. Misschien als ik bij het begin start dat het wel grappig is maar dat betwijfel ik want ik had niet het gevoel dat ik iets van het verhaal miste ofzo.
Heb hem ook net gezien. Hij is echt goed! Je kan zien dat dit eigenlijk de laatste aflevering van Chuck geweest zou zijn.