[XOne] Assassin’s Creed: Brotherhood [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Nerrion, 22 dec 2010.

1. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die bonus heet ook anders, althans als je hem op nederlands hebt staan heet die "Niet gedood bonus + 1000" of iets dergelijks. Overigens moet hij ook in public matches.

2. tracks789

tracks789 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand mij zeggen hoe ik op de heuvel die als je de kaart voor je hebt onder die kleine streepjes links ligt ben bezig voor de vlaggen en schatkisten maar kom daar niet bij kan er ook niet omhoog klimmen

3. cjr stone

cjr stone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had vanmiddag, na de potjes samen met jou, Untouchable gehaald :D
    Was in alliance volgens mij. Ik verstopte me de hele tijd bij 2/3 npc's die op mij leken en zodra een enemy in de buurt kwam maakte ik die af vanuit mijn hiding place. Ze kwamen het grootste gedeelte van de tijd gelukkig niet bij me in de buurt :+

4. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

De game blijft me verbazen hoor. :emo:
    Voor de zekerheid maar even in een spoiler:

Ik moet een bankier doden, maar voor de 100% moet ik hem doden vanaf een bankje. Dus na veel gesluip ben ik in de buurt en steek ik een paar wachters neer met een gifmes. Steken die vervolgens in hun gekte die bankier dood, hup missie gehaald maar wel op 50%

5. cjr stone

cjr stone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja die missie is erg lastig! Het is me ook nog niet gelukt die op 100% te halen, maar je moet op een of andere manier om dat podium heen en op een bankje gaan zitten waar die bankier dan voorlangs "patrolled"

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Idd, je kunt ook via de pilaren er komen ;).

7. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Je moet gewoon die courtisans in het hoekje aannemen en met hun naar het bankje aan de overkant lopen. Dan heb je hem zo klaar. Het stuk ervoor vond ik eerlijk gezegd moeilijker. :+

8. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Die missie was in ieder geval het beste stuk van Brotherhood. Net zoals dat stuk ervoor, vanaf dat je de Pantheon in moet tot die kill. Deed me denken aan de assassinations van deel 1.

9. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Het blijft idd wel wat jammer dat ze je als het ware door de assassinations heen leiden met verplichte paden, maar het is nog steeds enorm tof.

10. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Klopt is inderdaad een heel mooi stuk om te spelen. Vond Brotherhood maar een beetje zo-zo, maar door dat soort stukken in de game vermaak ik me toch echt weer!

11. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717

Mwuhahaha!

12. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Oh lekker hoor, een paar goede kills gemaakt zeker? Aangezien je score erg hoog is in vergelijking met de rest, haha. Ik moet trouwens nog steeds level 50 halen voordat ik de game weg doe. :'-(

13. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Anders laat je ff zien wie baas is. :9

Gewoon meer dan nummer 2 en 3 bij elkaar, dat zijn echt de leukste potjes in MP games.

14. oeloeimanu

oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

Leuk Bevonden:
    2
    Multiplayer is toch best wel vet. Net had ik ook zo'n heerlijk potje manhunt met meerdere mooie kills. Helaas is het wel echt jammer dat het zoeken naar matches erg lang duurt (ik ben net maar gesopt met zoeken nadat hij na zo'n 7 minuten nog steeds geen game had gemaakt) en dat hoge level mensen gewoon veel betere abilities hebben. Ik ben nu level 8, dus meer dan een smoke bomb, disguise en hidden gun heb ik niet. En dan lopen er vervolgens allemaal mensen rond met templar vision en zo'n perk dat iedereen rondom jou in jouw personage verandert. Ik ben echt gewoon zwaar in het nadeel.

15. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Ik gebruik ook nog steeds de disguise en smoke bomb, hoor (wel long lasting smoke bomb). En kijk naar de foto hierboven, ik ben toch echt niet in het nadeel. :+

16. oeloeimanu

oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

Leuk Bevonden:
    2
    Bij Wanted valt het misschien nog wel mee, daar is iedereen toch wel iets 'opener'. Ik heb tot nu toe eigenlijk alleen maar Manhunt gespeeld en daar heb je echt wel een voordeel met abilities als templar vision en morph. En het is ook vervelend dat ik maar één ability kan hebben, terwijl je op hogere levels twee abilities kan hebben.

17. Chrisztiaan

Chrisztiaan Shooters !

Leuk Bevonden:
    1
    Sinds gister heb ik Brotherhood in mijn bezit.
    Fantastisch om te spelen zeg!
    Ook online gaat het allemaal veel beter en leuker dan ik had gedacht.

Ik heb alleen twee vragen.
    Als ik naar Join Friends gaat dan staat er Unreachable, ook als ze mij inviten e ik ga joinen, komt er te staan dat ie unreacheable is.

Me andere vraag gaat over de Story Mode.
    Ik ben nu een man die herinneringen heeft van Ezio ofzo, hoe zit dit precies?

18. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Dat Unreachable heeft te maken met twee dingen. Of de game waarin friends zitten is al vol, waardoor je er niet in komt, of ze spelen een map die jij niet hebt. Ik zou sowieso in het main menu bij extras de twee MP DLC's downloaden.

Over je tweede vraag: Nooit een Assassins Creed game gespeeld?

19. Chrisztiaan

Chrisztiaan Shooters !

Leuk Bevonden:
    1
    Maar als een vriend gewoon alleen een game aanmaakt en mij invite, kom ik er ook niet in. Dus dat hij een game party aanmaakt voordat hij zoekt.

Nee, heb nog nooit Assassin's Creed gespeeld..
    Dit is de eerste die ik in me bezit heb.

20. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Oh, dat is ook niet echt slim in verband met het verhaal. Aan die korte samenvatting aan het begin had je namelijk ook geen drol.

Deel Deze Pagina