De HDTV en Digitale Televisie Thread [Deel 25]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door fredfenster, 3 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marx

    Marx Active Member

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    18
  2. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuke actie altijd! Alleen wel jammer dat de beste en meest interessante modellen uitgesloten zijn;

    Officieel uitgesloten van deelname in de uitingen zijn: Sony: LX900-serie, HX900-serie, NX700-serie, NX710-serie, NX800-serie, NX810-serie, EX711-serie/ Panasonic: Alle Neo PDP-modellen en alle LED-modellen/ Samsung: 7700-serie, 8700-serie en de 9000-serie/ Philips: 8000-serie en de 9000-serie/ Sharp: LC40LE924E / LC46LE925E en LC60LE925E.
     
  3. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Ook jammer dat pc-accessoires zijn uitgesloten, wilde net een speakersetje kopen!
    Al is deze actie wel erg aantrekkelijk! Zou bijna een nieuwe tv gaan kopen..
     
  4. Onslaught

    Onslaught HardCore Gamer

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze kunnen beter zeggen uitgesloten 90% van ons assortiment.
     
  5. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Alleen de goedkope modellen zoals altijd, anders maken ze teveel verlies (ze zijn ook niet gek natuurlijk :+)
     
  6. Marx

    Marx Active Member

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    18
    Meeste mensen die hier advies vragen azen op de goedkopere modellen, dus voor hun is het usefull
     
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Kan iemand mij vertellen welke HDMI-kabel ik het beste kan aanschaffen voor mijn Xbox 360 Slim? Op deze vraag heb ik eigenlijk al antwoord, maar ik wil graag dat je mij vertelt welke ik het beste kan bestellen bij www.bol.com Ik heb nog een kortingscode bij Bol.com en ben daar vaste klant.
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Drie meter genoeg? En gaat dat wel lukken met je coupon, of moet je een duurdere. :+
     
  9. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
  10. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Geef die bon maar aan wat anders uit en koop zo'n kabel van allekabels inderdaad :+.
     
  11. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Probeer anders eerst de HDMI-kabel van de Action (€ 2,69).
     
  12. lunachris

    lunachris VleermuisMan

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    De kabel van de action werkt prima. Gebruik hem zelf voor tv en ps3 en geeft beeld dat je verwacht op je hdtv
     
  13. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66


    Haha! :lol: Kan ik niks tegenin brengen.
     
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Heb deze kabel, stuit nu alleen op een ander probleem (dat ik had kunnen zien aankomen :F: ). Dus roep weer jullie hulp in!

    De JVC HD-Ready tv heeft namelijk maar één HDMI-ingang. En die is al bezet door een kabel van de schotelontvanger. Nu ben ik dus op zoek naar een splitter. Bij allekabels.nl zie ik heel veel staan, maar ik heb geen idee wat het juiste is. Wie kan mij vertellen welke kabel ik moet aanschaffen? Ik zie bijvoorbeeld HDMI Male naar 2x HDMI Female... uuh wat?! :eek:
     
  15. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
  16. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Veel geld dus. Kan je misschien beter een hd componentenkabel kopen.
     
  17. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    Deze dagaanbieding heeft toevallig precies wat je zoekt voor een aangename prijs, je moet er echter wel voor 12:00 bij zijn voordat de aanbieding afloopt.
     
  18. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dat is de kabel die vroeger standaard bij de Xbox 360 zat, right? Ik heb toch maar een HD-Ready tv, dus dan lijkt me dat ook prima. Heb altijd zo gegamed en dat vond ik prima. Bedankt voor de tips!
     
  19. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Inderdaad. Het verschil tussen een hdmi en componentenkabel is niet of nauwelijks waarneembaar en verschilt ook nog s per hdtv. Bij een hdready zal je dit waarschijnlijk nooit kunnen zien.

    Probeer het zelf maar s, want je kunt het zelf vergelijken ;)
     
  20. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Ik heb een vraagje :)! Ik heb van de week een Sony KDL40NX700 gekocht en heb televisie via Ziggo. Nou wil ik dus graag zo'n CI+ module bestellen, zodat ik weer een kastje minder heb ;)! Maar wat kan/moet ik dan met m'n oude digitale decoder doen (Samsung DCB-270R Digitale Ontvanger)? Is het mogelijk om deze bijvoorbeeld bij Ziggo te ruilen voor een CI+ Module? Of kan/mag ik deze gewoon op Marktplaats verkopen??

    EDIT: Ik heb ook nog een vraagje over de kalibratie. Ik heb hier kalibratie settings gevonden voor de NX700, maar vind het beeld helemaal niet mooi als ik die settings aan hou?! Weet iemand misschien andere/betere kalibratie settings?
     
    Laatst bewerkt: 29 jan 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina