[Multiplayer] Halo Reach [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Cookie, 20 okt 2010.

1. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ja haha, ongelofelijk. Die van 1:00 is ook gaaf. Je zal het maar tegen komen zeg. :lol:

2. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat mijn fail er niet bij zit:'-( Ik had er ook een gestuurd naar Jack and Geoff:D

3. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Dat lachje elke keer is wel melig :+

4. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Grifball is wel heel erg vervelend. De vijand gaat gewoon lekker op je spawnpoint staat dus je gaat de hele tijd dood, iedereen teamkilt elkaar en het lijkt alsof de vijand altijd een betere connectie heeft dan ikzelf O-)

5. Nick V

Nick V Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jezus man ik zat gister MLG te spelen en heb volgens mij maar 3 games uit de 10 gehad waar mensen niet uit de game gingen. :/

6. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Zo! Ben nu colonel :cool:. Jammer dat ik hierna 3x gruwelijk lelijke ranks krijg. Ze moeten weer eens komen met een nieuwe mappack!

7. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Komt wel \o/

Edit : Heb haast al 80 uur in Reach zitten zie ik nu :x

Laatst bewerkt: 24 jan 2011
  8. Krinion

Krinion Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom altijd standaard met noobs in het team :/

9. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.946
    Hoeveel moeten die gasten wel niet gesnoven hebben om te lachen om die shit. 8)

10. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand de nieuwe weekly al gedaan?
    Ik deed er gister een uur over samen met een maat op XBL.
    We hadden een hele goede tactiek: De een (ik) gaat bij de bubble shield staan en leid de elites af, want ze kunnen jou dan nauwelijks raken, de ander loopt om en assassinate ze een voor een. Werkte heel goed!

11. Forty

Forty Guest

Wat is de challenge dan want hoor iedereen over te zeuren dat ie onmogelijk is.

12. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
  13. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ik deze Weekly Challenge maar oversla.:9

14. RealWeirdo

RealWeirdo Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Zijn de mappen in Halo reach in de multiplayer groter dan halo 3?
    Heb vander week halo 3 gekocht voor 5 euro eigenlijk alleen voor de multiplayer. ben lvl 6 in Lone wolfs nu maar ik vind de mappen echt verdomde klein. (Is me eerste halo, speel eigenlijk alleen Battlefield online)

15. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.946
    Nee.

Wtf Bungie moet echt dood.
    Sinds wanneer verzinnen ze dat je tijdelijk gebanned wordt als je 5 potjes quit? Dit slaat echt ner-gens op. Ik heb verdomme voor je spel betaald en dok ook nog eens voor Xbox Live, mag ik lekker wachten. :emo: Wat een gigantische faal.

Blijf erbij, Reach is aan de ene kant leuk en aan de andere kant kut.
    De meeste Armorpowers falen gewoon. Invisibleshit heb je geen reet aan en die Radar Jammer is echt superirritant. Jetpack is echt crap..snap echt niet dat Bungie dat allemaal in die game heeft gegooid. Allemaal vliegende apen in een jetpack, totale chaos everywhere. Gaat nergens meer over. In sommige potjes ben je haast wel verplicht om er ook een te nemen, aangezien iedereen in de lucht maar wat loopt de hengsten en de map op die manier totaal overbodig wordt.

Amor lock is uitstelling van je dood gewoon. Je wacht en je knalt de persoon wat later neer. Wat wel echt smerig is dat sommige spelers het elke keer heel even gebruiken, dan je beuken, dan weer heel even gebruiken, dan je vervolgens doodmeppen. Irritanter kan niet, maar kan aan mij liggen..Ik mis de Bubble Shield nog steeds. Verder is Sprint wel handig, maar daar tegenover staat wel dat als je het niet hebt, je gewoon verdomd langzaam bent..maar Evade jongens, Evade is echt GENIAAL. Evaden als een malle!! Prachtig. Evade vind ik dan wel weer erg leuk gedaan.

Dan die maps..echt wtf? Standaard Bungie dit: er worden maar van 4 maps gebruikt gemaakt in Rumble Pit. Halo 3 heeft 3x zoveel maps als Reach en daar doen ze het ook. Vind sommige maps leuk, maar ook weer erg kort door de bocht: 3 remakes van Halo 2 maps, waarvan 2 in elkaar geflanst met Forge, die er toch saai uitzien zo? Ja, zo kan ik het ook Bungie. Lekker de kantjes vanaf gelopen zo. Amor aanpassen is leuk, maar de hoeveelheid cR's dat ernaar vraagt is wel echt bizar bij sommige onderdelen. Hoe no life moet je wel niet zijn..
    Al met al wel een zeker vermakelijke multiplayer (het blijft Halo), maar kan echt niet tippen aan Halo 3 en al helemaal niet aan Halo 2. Om over Halo 1 maar te zwijgen.

Nog even wat over de Singleplayer: ronduit kut. Beste Singleplayer heeft Halo 3 imo. Reach is ronduit saai, kort, gewoon totaal niet boeiend. Beter brengen ze de Chief gewoon weer, want het Noble Team kon me geen seconde boeien. Ook maar maps gebruikt voor de Multiplayer die straight uit delen van de Singleplayer zijn geript. Dat vind ik wel een van de luiste dingen die een developer kan doen..nee, ik snap al die commotie en goede verhalen rondom Halo Reach niet. Voelt totaal niet als een volwaardige game aan.

16. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    In Lone Wolfs heb je sowieso de kleinste maps omdat je ook met het minste aantal mensen bent.

@Hierboven, ik ben het nog nooit met zoveel zaken in één post oneens geweest 8) Halo 3 de beste SP, zelfs voor een mening is dat wel heel ver gezocht als je alle Halo's hebt gespeeld. Die quitban kan van mij niet lang genoeg duren, je kan geen matchmaking potje meer spelen zonder dat er iemand weggaat, drama.

17. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.946
    Ja sorry man, maar de Singleplayer van Reach kon me echt totaaal niet boeien.

18. Krinion

Krinion Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @lange post Helemaal met je eens!

En over Team Noble:
    iedereen gaat dood :/
    wtf is daar dan zo goed aan dat team xD

Laatst bewerkt: 25 jan 2011
  19. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.946
    Je 2e zin kan wel even in een spoiler. ;)

20. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Met het vetgedrukte gedeelte ben ik het totaal eens, maar voor de rest totaal niet.:9 Ik vond de campaign eerst ook niets aan, maar dat veranderde toen ik de difficulty op Legendary zette. Zowel qua multiplayer als qua single player vind ik dit de beste Halo tot nu toe, maar dan moet ik wel zeggen dat ik naast Reach alleen Halo 3 en Halo 3: ODST heb gespeeld.

Deel Deze Pagina