Crysis 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 1 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ja

    Maar headshots maken is niet zo makkelijk als bijv in Halo of CoD. Misschien is het nog wat wennen maar het voelt nog wel een beetje als een PC game. Alsof het spel eigenlijk getuned is voor een speler met een muis die net wat nauwkeuriger kan zijn.
     
    Laatst bewerkt: 25 jan 2011
  2. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    omdat cod en halo een aim-assist hebben
     
  3. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    In de demo van Crysis 2 kan je kiezen om aim-assist aan of uit te zetten..
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Crisis 2 volgens de opties ook , maar hij is minimaal vergeleken met de 'sticky' aim assist van bijv CoD
     
  5. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Het lag volgens mij niet aan de verbinding, ik had vol groen maar de rest had wel allemaal 2 of 3 streepjes. Zou het te maken hebben met het feit dat de servers van Crytek in Duitsland zitten?

    Straks nog maar is een poging wagen.
     
  6. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Jullie kunnen iig gewoon spelen. Bij mij loopt de xbox vast bij het laden van een map :{:F:

    Vet vaag. Heb gewoon een zwarte elite, 1 jaar oud. Waarschijnlijk een corrupte download zeker...
     
  7. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Heb ik ook gehad. Eerst ging 't prima, maar toenstraks bleef ie vasthangen..
    Heb de Xbox 360 van de release:9
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Vond de demo in het begin aardig en nu vind ik hem geweldig. Hij werd steeds toffer en toffer vond ik. Hele gave gameplay en het speelt lekker, hopelijk fixen ze die bugs die er nu inzitten., want dan haal ik em.


    Jammer dat deze map er niet inzit.....dat dacht ik eerst wel.

    [gt]709699[/gt]
     
    Laatst bewerkt: 25 jan 2011
  9. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Indruk na de game een behoorlijk tijdje te hebben gespeeld is uitermate positief.
    Game speelt erg soepel en het mikken werkt erg goed, je word niet zo erg aan het handje gehouden zoals bij Halo en Cod en het mikken moest ik eerst aan wennen, na een tijdje heb ik de sensitivity op 35 gezet. Hitregistratie in tegenstelling wat sommigen zeggen is goed, je moet ook niet volauto op iemand schieten van een afstand want dan dood je nooit iemand. Ik heb even met de suit models gespeeld en gebruik nu deze 3:
    -Proximity Alarm(voornamelijk voor mensen in stealth, je hoort een peip om de seconde en hoe luider hij wordt hij dichterbij een tegenstander is.
    -Stealth enchance(onzichtbaar en handig als je wil ontsnappen of flanken)
    -Aim Enhance(een soort van steady aim waar je niet ADS hoeft, handig voor de CQC situaties)

    Voor zover ik weet heb je geen echte counter voor killstreaks, dit is opzich niet echt een probleem omdat je dog tags moet oppakken. Als je iemand dood laat hij een dogtag vallen en moet je over z'n lichaam heen lopen. Je hebt een killstreak bij 3(radar), bij 5(een beam die vanuit de lucht schiet, je moet hem plaatsten op de map met een indicator welke richting op) en een Ceph Airstrike(Een voertuig dat over de map heen zweeft en iedereen neerknalt waar hij de kans voor heeft, je hoeft het alleen in te roepen en niet aan te geven waar)
    Als je genoeg dogtags hebt opgepakt en je word gedood kan je volgens mij niet meer de killstreak inroepen nadat je bent gerespawned, je moet dan overnieuw mensen doden. Dus direct inroepn lijkt me het handigst.Wat me ook is opgevallen is als je eenmaal een killstreak gebruikt die dogtags ook weg gaan, betekend dus 7 opgepakte dogtags niet garant staat voor die Ceph Airstrike wanneer jij eerder een Radar inroept of de Orbital Strike.

    in het begin kon ik me wel ergeren aan de onzichtbaarheid maar er zitten zeker nadelen aan het gebruiken ervan. Als je wordt beschoten ben je zo dood, je kan nauwelijks sprinten want het drained je energie ontzettend snel. Meestal als iemand het gebruikt heeft diegene je al eerder gezien en had je sowieso al een nadeel gehad.

    Zo heeft Armor Enhance ook een paar nadelen, je kan niet zo hoog meer springen en je sprint langzaam, dus als jij iemand tegenkomt met AE kan je ervoor kiezen om het zelf ook te gebruiken of weg te rennen. Je kan ontzettend snel die verschillende abilities achter elkaar gebruiken wat wel voor leuke situaties kan zorgen. Je bent ook nooit in het nadeel tegeover iemand anders wat die abilities betreffen...want jij hebt ze ook.

    Erg leuke demo en vind het een beetje een mix tussen Halo en Cod met toch echt een eigen unieke sfeer, ookm hoeft niet alles te kloppen wat ik hierboven heb getypt...
     
    Laatst bewerkt: 26 jan 2011
  10. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Ik vind hem ook best leuk, jammer alleen dat ik ZO ONTIEGELIJK SLECHT BEN lol:) al die opties, dat is voor mij gewoon teveel. Ik zit nog met die standaard gun, hele magazijnen nodig voor een kill, doe natuurlijk weer dingen verkeerd. Kwestie van wennen, maar of ik deze game trek??? Jammer want ik vind de mix van alle zaken WEL leuk.

    Echter gfx ben ik veel meer een Frostbite junkie. Ik vind de Crysis2 omgeving errug plastic, wel details maar ook steriel. Dat indoors gebeuren deed me zelfs aan RSVegas denken (maar dan wel weer mooier natuurlijk)

    Ik denk dat we het 'cloak' gebeuren nog terug gaan zien in GR:FutureSoldier, nou maar hopen dat die gameplay wat langzamer is lol

    Leuke demo (alleen ben ik helaas te slecht)
     
  11. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Nog om even terug te komen op mijn vorige post, ik had het HELEMAAL mis over die killstreaks, je kan ze nog gewoon na je respawn inroepen en je hebt geen extra dogtags nodig nadat je ze gebruikt. Ik zeg dit omdat ik schijnbaar een bug had waar er stond "press Y to call in ..." en dat hij dit dan niet deed. Oh en die proximity module is echt geweldig, heeft m'n leven zovaak gered, voelt wel een beetje cheap om te gebruiken.

    Die Aim Enhance heeft ook niets te maken schijnbaar met vanuit de heup te schieten, de recoil word wel minder tijdens ADS. Laatste 8 potjes gaan onwijs goed, constant in de 25kills of hoger, komt meer doordat het allemaal echt nieuwe spelers zijn dan dat ik goed ben...lol.

    Sommigen hebben het al opgemerkt, maar een melee ben je in 1 keer dood...tenzij je Armor Enhance aan doet, dan is het 2 keer. Dus als je iemand op je af ziet sprinten gewoon die AE aandoen.
     
    Laatst bewerkt: 26 jan 2011
  12. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Ik vind er geen bal aan die demo, wat is dat saai zeg! En echt soepel loopt het nou ook weer niet.
     
  13. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom ook terug op mijn eerdere woorden. Dit wordt ook weer een melee fest, dus ik zwaai deze game vaarwel _0/
     
  14. infinitelau

    infinitelau Member

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap niet waarom iedereen zo'n haat heeft bij dit spel.
    ik vind het een veel belovende multiplayer. De assault rifle die is niet zo overpowered als de ump of scar in mw2.
    en het geeft echt een kick om iemand te killen met ground slam (dat je springt en dan op bukken drukt en dan iemand killen die dicht in de buurt is) weet niet precies hoe het heet.
    Mensen die zeggen dat het laggy is of crasht volgens mij light het aan jullie connectie want ik heb nergens last van.
    en dit is nog maar de beta zulke kleine dingen worden wel verholpen. Maar de stealth mode en melee'n voelt wel erg op aan dus daar moet iets aan gedaan worden. en de max armor daar merk ik niet zo veel van
     
  15. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Hele clips op mensen leegschieten die dan vrolijk doorlopen en zeer veel lag en connectie problemen tot dusver.
     
  16. infinitelau

    infinitelau Member

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan je eigenlijk de strength mode gebruiken, die zag ik in trailers maar ik heb hem nog nooit gebruikt, gaat die soms samen met max armor of zoiets.
    en als jullie max armor gebruiken, merken jullie dan erg veel verschil. ik heb nooit het idee dat ik langer overleef dan normaal
     
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Ik heb deel 2 nog niet gespeeld, maar in deel 1 was Maximum Armor altijd je standaard instelling, dus dan is het nogal logisch dat dat niet langer zou duren dan normaal. ;)

    Strength zou je gewoon moeten kunnen kiezen in de ring met 'krachten'?
     
  18. infinitelau

    infinitelau Member

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    het 2de deel werkt heel erg anders dan het oude.
    dat moest ook wel omdat het ook naar de consoles kwam
    Maar in de demo heb je alleen stealth, armor, en speed.
    en armor is niet je standard instelling. op standaard instelling heb je dan geen enkele power
     
  19. djpj

    djpj Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een kutspel zeg, vooral ook vanwege die motion blur die ze er over heen moesten gooien:F:Op de PC zou je dat gewoon uit zetten omdat het alleen maar storend is, vooral in een multiplayer.

    De game lagt als wat, en is eigenlijk gewoon call of duty maar dan nog meer bugs:emo:

    Overigens snapt niemand wtf er aan de hand is want de game is zo chaotisch als wat en waar de vijanden spawnen is ook een raadsel.

    En dan de besturing. Om je armor te activeren tijdens een shootout is erg onhandig, want dan moet je je vinger van de ADS knop afhalen. Ze hebben de besturing ook gewoon gekopieerd van cod, ze wisten alleen niet wat ze met die cloak en armor moesten en hebben ze op de kutste knoppen gezet:emo:

    Dit is toch wel de meest onhandige manier van granaten besturing ooit.|:-

    En zouden ze niet gewoon de graphics in de multiplayer niet gewoon wat minder mooi kunnen maken en die onnodige effecten van motion blur uit zetten, dat levert meer fps op en loopt veel soepeler.

    Oja en dan vergeet ik nog de overpowered shotguns, heel magazijn knallen op iemands kop maar gaat nog niet dood, vervolgens begint hij te schieten en heeft je in 3 kogels om met hetzelfde wapen :?
     
    Laatst bewerkt: 26 jan 2011
  20. infinitelau

    infinitelau Member

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij spel jij het spel nu 1 potje en heb je dan al meteen gezegd dat het een kut spel is, want als je het langer speelt dan merk je dat het best wel een goede multiplayer is en dat het niet zo is dan niemand weet wat die moet doen. Over de granaten heb je wel gelijk, die staan echt op een kut besturing
    En een beetje lagg en bugs (waar ik geen last van heb behalve met melee), is normaal voor een beta. in het echte spel zijn die waarschijnlijk wel verholpen
     
    Laatst bewerkt: 26 jan 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina