[XOne] Bulletstorm

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 5 jul 2010.

1. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Enig idee wanneer je wel en wanneer je niet iemand de lucht in kan gooien met je leash (soort energy blast, niet hetgeen waarbij je een tegenstander naar je toetrekt)?

2. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    De demo heeft mij overtuigd! Om hem niet direct op de release te gaan halen! Te chaotisch, leunt te sterk op steeds weer die combo's etc. En ik ben helemaal geen gamer die een level tig keer overspeelt om een sterretje meer te halen...

Nee, voor mij is het hem niet ...

3. Unrealist

Unrealist A Real Unreal Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Bij voorbaat faalt de game dan al een beetje. ;)

Ik ga zo de demo proberen. Althans als deze wel werkt want crysis 2 loopt vast bij het laden van een map :F:

4. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Paar nummers van UT mogen van mij wel in Bulletstorm zitten _O_...

Crysis 2 demo btw even gespeeld en weer weggegooid, ik had 't gevoel alsof ik een soort modern warfare deed... De wapens, de red dot sight, de radar, en dan hoorde ik volgensmij ook al killstreaks :/

5. Dutch Future

Dutch Future Spammie

Leuk Bevonden:
    0
    Nou het is nog erger dan modern warfare.
    En ik erger me dood aan die lage FPS.
    En die controls mogen ook wel iets sneller reageren.

Deze ga ik dus niet kopen.
    Jammer het leek me namelijk zo vet. :{

Edit: Dacht dat het crysis topic was. Ik bedoel dus ook crysis en zit nog te twijfelen over bulletstorm.

Laatst bewerkt: 25 jan 2011
  6. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Leuke demo, maar ik vraag me wel af of er nog meer mogelijkheden zijn om te killen. Tot nu toe is het gewoon de leash gebruiken, je kunt ze dan of wegschoppen en in een scherp voorwerp laten belanden of weer terugtrekken met leash en weer schoppen,etc.

Je kunt ze beschieten en dan uiteindelijk doden na het gebruik van de leash. Je kunt dus sliden en schoppen, maar echt veel de omgeving gebruiken om nice kills te maken(behalve dan die ene in het begin) , dat is er niet echt he? Vraag me wel af hoe lang het dan leuk gaat blijven. Het is echt heel tof,maar zonder veel opties gaat ie wel vervelen ben ik bang. Afwachten maar even.

Wat houden die blaude bordjes in die je regelmatig ziet? Je ziet er een mannetje op staan en een pijl, ik heb de leash geprobeerd, erop geschoten en geschopt en er gebeurde niks. Maar dit moet toch ergens voor dienen?

Laatst bewerkt: 26 jan 2011
  7. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    hoe vaker ik die demo speel hoe doper ik em vind. heb nu 11k points gehaald.

8. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je veel punten halen zonder leash? Zo irritant dat ding.

9. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    Gisteren demo 2 x gedaan. vind het er best aardig uitzien.

Maar het voelt stijf aan. Ook het niet kunnen springen mis ik.

Verder dat je te sterk gebruik moet maken van die leash waardoor het erg herhalend aanvoelt....

10. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    als er meerdere enemies zijn kan je die charge leash doen. je kan bijv een enemy flail'en en dan naar je toe trekken als er meerdere enemies voor je staan. gebruik dat ding niet heel veel dus

11. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja weet ik. Ik heb hem ook nog een paar keer gedaan en hij is wel leuk hoor, maar waar ik van baal is toch dat het makkelijk is en, als je voor je hiscore gaat, het erg eentonig wordt. Ik had liever gezien dat ze er een normale shooter van hadden gemaakt zonder punten. Een soort UT waarbij je gevarieerd kan killen. Ik sta dus een beetje dubbel tegenover het spel, want verder speelt het wel lekker.

12. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Grafisch was ik btw ook niet heel erg onder de indruk van de Crysis2 demo, ik vind Farcry 2 bijvoorbeeld mooier. Wel raar want Crysis 2 gebruikt de Cryengine 2, Farcry 2 deed 't nog met de Cryengine 2...

Dat had ik dus ook bij de demo, je kan iemand pakken met je leash, vervolgens schiet je meteen. Of je schopt en schiet daarna.. Wellicht nog wat andere moves maar heel veel zie ik er niet?

Stiekem hoopte ik daar ook wat op, eerste afknapper was dus dat ik niet kon springen. Ik zag mijzelf alweer ouderwets "bunnyhoppen". Maarja, spel kan nog alle kanten op gaan. Ik wacht de reviews toch nog even af... NFS Hot Pursuit vond ik matig op basis van de demo, de fullversion werd uiteindelijk mijn favoriete nfs ooit!

--> Preorder bij Gamehubs btw ingetrokken:)

13. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Vind de game echt helemaal niks bijzonders doen. Heb het gevoel dit al 1000 keer eerder te hebben gespeeld.

14. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Naast de saaie gameplay heb ik veel moeite met de 'attitude' van de game. Het is over de top, maar het mist de knipoog waardoor het gewoon irritant wordt.

15. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    wil heel graag weten waar... het is vrij uniek

en er zijn 140+ moves om te doen.. natuurlijk zitten ze niet allemaal in de demo.. en waarschijnlijk hebben jullie de helft niet eens ontdekt in de demo. als je alleen maar leash, kick en schieten doet krijg je ook maar 10 punten...

enkele voorbeelden nog:
    gooi iemand de lucht in, schiet hem vervolgens in zn reet met charged gun voor de firework combo..
    schiet iemand in zn ballen en trap zn kop eraf.
    lanceer iemand in de lucht en schiet eerst beide benen eraf..

er zijn echt heleboel manieren die in eerste instantie niet logisch zijn

Laatst bewerkt: 26 jan 2011
  16. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De demo doet me niks.. ziet er wel tof uit, maar alweer een shooter met een twist vindt ik niet bijzonder meer helaas.

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Denk dat het een hate it or love it game is.
    Veel mensen vergelijken het met COD of andere shooters waar je het eigenlijk moet vergelijken met The Club en Mirrors Edge Time Trial. Vond je dat tof en wilde je net die extra honderd punten of net een halve seconde sneller gaan. Dan vind je dit ook tof vond je dat niet tof dan ben je denk ik snel uitgekeken op Bulletstorm. :)

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Farcry 2 gebruikt de Dunia Engine. Deze is immers niet door Crytek zelf gemaakt maar door een studio van Ubisoft zelf.

Je zag wel echt dat die Engine speciaal voor consoles ontwikkeld was. Bij Crisis 2 heb ik het knagende gevoel dat je naar een monsterachtige engine zit te kijken met alle settings op Low omdat de console het anders niet trekt.

19. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    sowieso is de MP toch een downgrade van de SP gfx..

20. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    En daarnaast is de PC versie nog 3 keer mooier dan de console versies, maar dat is ook zo bij Bulletstorm, aangezien de filmpjes veel mooier waren dan wat ik heb gezien in de demo.

Deel Deze Pagina