[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 17]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Siemenn, 10 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Net Outlaws gekeken van 1 van mijn favorite regisseurs; Nick Love.

    Een geniale actie Britse actie film, heerlijk rauw met een goed (opbouwend) verhaal. Zeker een aanrader!
     
  2. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Toch maar naar de Sneak Preview geweest.

    Film was London Boulevard.

    Mitchel (Farrell) is een net vrijgelaten crimineel. Om zichzelf op het rechte pad te houden, gaat hij als klusjesman werken bij de jonge actrice Charlotte (Knightley). Mitchel wordt echter gedwongen om in actie te komen als onschuldige mensen om hem heen het loodje leggen.

    Opzich wel een aardige film. Lekker engelse humor erin ook! Alleen is het verhaal erg doorzichtig en bij het einde van de film leek 't budget wel op te zijn. Film was aardig, maar niet top. Zou er niet 1,2,3 voor naar de bios gaan.
    [yt]DGGHFNUdDNw[/yt]

    6,5/10

    Wel geinig die Previews! Film komt ook pas 3 februari in de bios.
     
    Laatst bewerkt: 26 jan 2011
  3. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Kerel, als je dat niet opgevallen is dan heb je echt niet opgelet of totaal geen verstand van taal en uitspraak.

    EDIT: Bovendien heb ik een paar dagen geleden nog een film gezien met Ben Affleck waar ie gewoon normaal praat, dus valt het me nu extra op. Maar hij praat wel degelijk met een accent. Heel duidelijk.
     
    Laatst bewerkt: 26 jan 2011
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat is toch een Boston's accent? Dat heeft hij in Good Will Hunting volgens mij ook
     
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik hoor er ook niet overduidelijk Iers in, maar zou kunnen dat er iets van een Iers accent is ingeslopen. Charlestown is vroeger grotendeels bevolkt door Ierse immigranten. Maar ik hoor ook meer een Amerikaanse slang er in, dan iets dat met Ierland te maken heeft.
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  7. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Boston:

    [yt]gilUZDDkzEQ[/yt]


    En dit is Iers:

    [yt]MJJmoYp_2tw[/yt]
     
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Wie heeft er geen verstand van uitspraak en taal? :emo:
    Hij speelt een rol van een kerel die al zijn hele leven in The Town woont... Oftewel geen Iers accent, maar een accent uit Boston. Dat daar Ierse invloeden inzitten is niet gek gezien de immigratiegolf.
    Daarnaast, is zelf als kind van arbeiders opgegroeid in Massachussetts, dus is er niks nep aan.

    En dat Ben Affleck in andere films wél een normaal accent heeft, zegt niets over zijn ware accent. Zie bv. Sarah Strahovski:
    http://www.tvline.com/2011/01/hot-video-chuck-yvonne-strahovski/

    Heeft een ONWIJS Australisch accent, maar speelt in Chuck een Amerikaanse spionnen met een Amerikaans accent.

    Oftewel voordat je met je 'kerel zonder verstand' komt, wel weten waar je over praat.
     
  9. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Draaien ze met Sneak Preview gewoon een film die dan pas uitkomt ofzo?
    Ik wist eigenlijk nooit wat ik ervan moest verwachten, maar dat is wel leuk dan :)
     
  10. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
  11. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Mijn fout. :b:

    Heeft er iemand nog een leuke film die ik kan kijken vanavond? Het liefst een comedy. Want andere films die haal ik nog vaak uit de IMDb Top 250, maar comedy's staan daar nauwelijks in.
     
    Laatst bewerkt: 26 jan 2011
  12. LifeLongGamer

    LifeLongGamer Used Register

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    2
    Barry Munday, met Patrick Wilson.

    Verhaal in een notedop: Gaat over een loser die z'n ballen kwijt raakt...

    Ik verwachtte er niet zoveel van, maar vond 'm verrassend goed. Een van de betere comedies die ik de laatste tijd gezien heb.
     
  13. Aftrek Gek

    Aftrek Gek Bezem.

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanavond Green Zone maar is kijken.

    Verhaal gaat over:
    Enkele Amerikaanse militairen onder leiding van Roy Miller (Matt Damon) gaan in de Iraakse woestijn op zoek naar massavernietigingswapens nadat een CIA-agent hem een intrige onthult. Terwijl ze van het ene gevaar in het andere tuimelen, komt er heel wat geheime informatie aan het licht over de totstandkoming van de oorlog. Miller bekijkt de situatie nu vanuit een ander oogpunt en beseft dat het doel van de missie op de helling staat.

    Eens kijken of de film me wat kan boeien.
    Ben wel een aardige fan van Matt Damon dus zal wel goed komen!:9
     
  14. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    @ Lifelonggamer:

    Ok ik ren nu naar de winkel. Ik ben over 28 minuten weer thuis met de film! Ik ben benieuwd. :D
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Prima Irak actie film. Niet hoogstaand maar ook zeker niet slecht. :)
     
  16. LifeLongGamer

    LifeLongGamer Used Register

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    2
    Vergeet het bonnetje niet. Als je 'm snel kijkt kan je 'm nog ruilen.;)
     
  17. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Ben nu met een inhaalrace bezig van dit jaar. Net The Social Network gezien, vond hem wel goed maar niet heel mindblowing ofzo. Moet veel van die anderen films nog zien, dan pas kan ik een goed oordeel vellen welke de beste was.

    Ben nu bezig met de The Tourist, die wint het sowieso niet maar ik wilde hem toch zien. Hij verbaast me wel dat Depp en Jolie zo'n script accepteerden. Maar Depp is nog best grappig in de film:+
     
  18. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.999
    Leuk Bevonden:
    3.332
    Transformers 3 Chicago Shoot

    [yt]ykJFGK1S_Pc[/yt]
     
  19. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister eindelijk Shawshank Redemption gezien. Denk dat iedereen die wel kent en het erover eens is dat het echt een topfilm is. Zelden zo'n goeie 'prison'-film gezien, het voelde echt alsof je zelf in de gevangenis zat zo realistisch en sterk is de film. Ook prachtig hoe je ziet hoe de onderlinge relaties veranderen in die 20 jaar, het voelt ook echt alsof je 20 jaar verder bent op het eind. De dialogen zijn ook erg sterk, vooral Reds lines zijn echt sterk. Hoe hij uitlegt hoe het levenslang in feite je hele leven van je afneemt en je nooit meer goed meer zal functioneren buiten de gevangenis(institutionalized) en wat hij in dat laatste reclasseringsgesprek zegt.
    Vond het alleen raar dat Dufresne zo makkelijk kon ontsnappen. Hij komt bij tig verschillende banken en ze herkennen hem niet?

    9
     
  20. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Een vriend van me had het met The Social Network. Die werd een week voordat ie uitkwam bij de sneak preview uitgezonden, erg gaaf!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina