Indruk na de game een behoorlijk tijdje te hebben gespeeld is uitermate positief.
Game speelt erg soepel en het mikken werkt erg goed, je word niet zo erg aan het handje gehouden zoals bij Halo en Cod en het mikken moest ik eerst aan wennen, na een tijdje heb ik de sensitivity op 35 gezet. Hitregistratie in tegenstelling wat sommigen zeggen is goed, je moet ook niet volauto op iemand schieten van een afstand want dan dood je nooit iemand. Ik heb even met de suit models gespeeld en gebruik nu deze 3:
-Proximity Alarm(voornamelijk voor mensen in stealth, je hoort een peip om de seconde en hoe luider hij wordt hij dichterbij een tegenstander is.
-Stealth enchance(onzichtbaar en handig als je wil ontsnappen of flanken)
-Aim Enhance(een soort van steady aim waar je niet ADS hoeft, handig voor de CQC situaties)
Voor zover ik weet heb je geen echte counter voor killstreaks, dit is opzich niet echt een probleem omdat je dog tags moet oppakken. Als je iemand dood laat hij een dogtag vallen en moet je over z'n lichaam heen lopen. Je hebt een killstreak bij 3(radar), bij 5(een beam die vanuit de lucht schiet, je moet hem plaatsten op de map met een indicator welke richting op) en een Ceph Airstrike(Een voertuig dat over de map heen zweeft en iedereen neerknalt waar hij de kans voor heeft, je hoeft het alleen in te roepen en niet aan te geven waar)
Als je genoeg dogtags hebt opgepakt en je word gedood kan je volgens mij niet meer de killstreak inroepen nadat je bent gerespawned, je moet dan overnieuw mensen doden. Dus direct inroepn lijkt me het handigst.Wat me ook is opgevallen is als je eenmaal een killstreak gebruikt die dogtags ook weg gaan, betekend dus 7 opgepakte dogtags niet garant staat voor die Ceph Airstrike wanneer jij eerder een Radar inroept of de Orbital Strike.
in het begin kon ik me wel ergeren aan de onzichtbaarheid maar er zitten zeker nadelen aan het gebruiken ervan. Als je wordt beschoten ben je zo dood, je kan nauwelijks sprinten want het drained je energie ontzettend snel. Meestal als iemand het gebruikt heeft diegene je al eerder gezien en had je sowieso al een nadeel gehad.
Zo heeft Armor Enhance ook een paar nadelen, je kan niet zo hoog meer springen en je sprint langzaam, dus als jij iemand tegenkomt met AE kan je ervoor kiezen om het zelf ook te gebruiken of weg te rennen. Je kan ontzettend snel die verschillende abilities achter elkaar gebruiken wat wel voor leuke situaties kan zorgen. Je bent ook nooit in het nadeel tegeover iemand anders wat die abilities betreffen...want jij hebt ze ook.
Erg leuke demo en vind het een beetje een mix tussen Halo en Cod met toch echt een eigen unieke sfeer, ookm hoeft niet alles te kloppen wat ik hierboven heb getypt...
Laatst bewerkt: 26 jan 2011