Wil je maximaal kunnen spelen kom je denk ik niet uit met 600 euro. Je kunt op canirunit.com kijken op de laptop het spel kan draaien.
Tuurlijk. Ik speel ook gewoon op mijn matige laptop. Max willen spelen zal zeker wel een aardige dure laptop vereisen.
ja weet ik, ik heb wow ook op mijn pc van 5 jaar oud gespeeld, maar dat trok hij echt niet. oh, enneeh, is dit een goeie pc? http://www.mediamarkt.nl/mcs/catentry/G5245NL,10101,14900,158065.html?display=online als ik het vergelijk met wat Can You Run It aanraadt ziet het er wel netjes uit, maar zou het graag zeker willen weten oh, en dit was mijn laatste post over pc's hier, voordat ik een mod op mijn dak heb
Ja maar echt alles op low is niet leuk spelen. Je kunt in battlegrounds niet eens het hele slachtveld overzien Ook boss encounters zijn wat moeilijker aangezien de spells lastiger te zien zijn met alles op low.
Dat zou wel heel erg zijn. Ik draai nu pak en beet 50+ fps, maar mijn PC heeft destijds ook wel wat mogen kosten. Als het om gamen gaat, zeker een game als deze, dan zou ik altijd de voorkeur geven voor een PC dan een laptop. Het is maar net wat je het prettigst vind.
Ik speel WoW op een negen! jaar oude pc. Alleen een keer een andere GFX kaart erin gezet. Werkt nog met het oude systeem (pci-e?) dus kan ook niet meer upgraden. Krijg aankomend weekend een nieuwe pc van een maat van me Flinke stap vooruit, dus hopelijk kan ik dan WoW mooi op mn 24 inch scherm spelen in plaats van een 15 inch raampje erin te hebben! Voor het levellen werkt het prima, maar voor raids is het toch wel prettig een hogere resolutie te kunnen gebruiken!
Komt nog bij dat je voor een deel ook rekening moet houden met de drukte en populatie op een server. De een zit stampvol, de ander is bijna niemand te bekennen. Mijn server, Runetotem, is redelijk gemiddeld. Ik zie alleen dat die PvP servers erg vol zitten. Kennelijk is dat PvP populairder dan ik dacht. Zo komt er ook nooit een eind aan de oorlog tussen Horde en Alliance.
Ja klopt, ik zit op Genjuros PvP server. Maar met Ogrimmar laden heeft hij nu altijd wel even moeite!
Dat zijn dan ook de 2 dingen die ik wél op High heb staan De rest Low, en heb 100 fps, wat ik belangrijker vind dan mooie GFX
Nee, maar ik ben gewoon pro Alliance. Heb Horde wel eens geprobeerd, maar kan daar gewoon niet aan wennen. Horde op mijn server is ziek goed in PvP, maar voor de rest best wel een dooie boel. 3:1 verhouding zeg maar.