The Elder Scrolls V: Skyrim

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 30 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.706
    Steven is wel goed idd. Jan vind ik ook nog wel een goede reviewer.

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.607
    Ninja edit! :+

3. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.706
    Ik dacht namelijk dat het door Jan was geschreven. :+

Maareh... Ik snap niet dat Bethesda niet blij is met zo'n update. Dankzij zo'n patch lijkt het me dat meer spelers de game nog kopen om te proberen.

4. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    Daar snap ik inderdaad ook niets van. Maar even google-en......

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.607
    Nouja vooral de andere gasten die al die patches hebben gemaakt.. Die Warwon dude heeft gewoon een stuk of 70 van die patches bij elkaar geflikkerd en daar 1 grote patch van gemaakt... Nu zijn de makers van die onderlinge patches niet blij omdat zij zo te weinig credits krijgen.

Ben btw nu ook Oblivion GOTY aan het binnenhalen (niet zeuren, heb 2x de Xbox versie so sush :p), om weer eens van al die mods te genieten.. Skyrim gewoon dubbel kopen? :+

Laatst bewerkt: 26 jan 2011
  6. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    WTF?!?! Wat ziet morrowind er vet uit in dat filmpje... kwijl...

7. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Tja, als Bethesda een beetje nadenkt zouden ze inderdaad anders reageren. Waarom niet gelijk een remake van Morrowind met moderne graphics als Downloadable op de 360 en PS3?

Of ze waren het al van plan en balen dat iemand een gratis grafische mooiere versie van Morrowind uitbrengt. Dat zou ook kunnen. :cool:

8. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.706
    Of ze zijn bang dat dan niemand meer Skyrim koopt. :+

9. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
  10. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Grappig dat je dat zegt, in bovenstaand filmpje zegt hij letterlijk dat Oblivion erg standaard european fantasy is, en Skyrim weer heel anders wordt, dus je wordt op je wenken bediend :)

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.607
    Nou juist niet.. Als je Morrowind vetter vind dan Oblivion is Skyrim nog een stapje terug.. Skyrim is Low fantasy, Oblivion Mid, Morrowind High (even heel zwart wit gekeken).

Filmpje is heerlijk! Zat ik op te wachten.

12. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Hmm, hoe kom je erbij dat Skyrim low fantasy is dan? Is toch juist heel nieuw allemaal de njord wereld?

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.607
    Staat zowel in de PU als de GameInformer, en is al gezegd door meerdere mensen van Bethesda?
    Ze willen een wereld creeëren die an sich realistisch is (dus alle asthetics zijn heel echt), en invullen met diverse fantasy creaties (zoals de draken, greybeard en de bekende Lore etc). Maar omgevingen die echt heel 'gek' zijn zoals in Morrowind of Shivering Isles ga je niet tegenkomen.

Zie screen van Dulle.

14. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.763
    Door al die info die nu al beschikbaar is, neem screen Tyrant bijvoorbeeld, snap ik niet echt dat we nog tot november moeten wachten.

Ik vermoed echter 6789K verrassingen die ons nog te wachten staan als de game al in de winkels ligt.

15. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Hmm, okay dat had ik gemist dan, maar ik ben altijd voorzichtig met commentaar op een game leveren voordat ie uitkomt, Mass Effect 2 was ook veel minder RPG dan 1, maar nog wel zeer cool om te spelen, en als je bedenkt dat ze 5 jaar over Skyrim hebben gedaan, dan heb ik wel het volste vertrouwen in de game.

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.607
    Eh dit gaat puur over de settings hoor 8)
    Ik zeg nergens dat het opeens een slechte RPG wordt ofzo...
    En wie zegt dat het commentaar is? Ik vind Shivering Isles niet echt tof namelijk.

17. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.763
    Zag net een punt in die nieuwspost op de frontpage. Daarin stond o.a. dat het FP view HUD vrij zou zijn. Ik heb met daar in Oblivion geen moment aan gestoord, maar zal wel zijn omdat een bepaalde groep gewoon wat te zeiken moet hebben. Net zoiets als je ergeren aan de Mako uit Mass Effect. :F:

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Hud free als optie lijkt me wel wat. Ik erger me er niet snel aan (tenzij het een lelijke of veel te grote HUD is) maar bij bijvoorbeeld dead space of metro 2033 is het wel erg cool dat er geen HUD is. Je zit dan helemaal in de spelwereld.

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.607
    Man, dat is juist onwijs tof! Die HUD is echt heel slim gedaan!

Weet niet wat er precies op de frontpage staat, maar als je naar boven kijkt (de sterren) zie je al je stats, naar links zie je je spells, naar rechts je wapens en naar beneden je inventory. Ingenieus toch?

20. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Moeten ze bij alle games doen, HUD free. Vooral bij RPG's goed dat je ze weg kan halen, al viel het in Oblivion mee. Of heb je liever iets zoals Dragon Age waar je een gigantische kut HUD non stop hebt:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina