ja.. en de tomato cheese wrap van macdonalds is veel kleiner dan op het plaatje. daar wordt het vastgehouden door een kinderhand zodat het groter lijkt.. marketing.. roll with it
Echt? Dat wist ik nog niet! Ik wist het wel hoor, maar mensen die zeuren over de graphics zijn gewoon in het valletje getrapt.
Mirror's Edge is een van mijn favoriete games van deze generatie, maar deze game mag niet eens de schoenen poetsen van ME.
Zeg toch ook niet dat het even goed is als ME. Zeg dat je het moet vergelijken met ME time trial en The Club qua gameplay. En wat de intentie van het spel is.
Dat begrijp ik. Maar als dat scoregedoe hier totaal niet boeiend is dan is dat toch wel een brekend punt voor mensen die dat soort games wel waarderen.
Beetje zoals bij Vanquish ook was toch? Dat je shit moet verbeteren enzo? Niks voor mij, dood is dood, checkpoint is checkpoint
Waarom is dat niet boeiend? Denk dat veel mensen levels vaak gaan doen om het maximale uit een level te halen. En het perfecte wapen willen vinden voor dat mannetje op dat moment in het level Denk dat dat prima gaat werken met leaderboards etc.
probeer er eens eentje vast te binden met die flailgun, trap hem weg, trek hem terug met je leash en schop hem vervolgens in de electriciteitskabels. Lachen man
hmm heb nog geen kill gemaakt met die electriciteitskabels.. zie je hoe creatief je kan worden.. love this game
Hmm dit zal wel kloppen dan, Farcry 2 is grafisch gezien nog steeds mijn favo game , prachtig hoe Afrika daar in beeld was gebracht.
Net gespeeld, wel tof. Mooie grafische stijl ook, maar weet niet of dit lang blijft boeien. Misschien een keer tweedehands halen als de multiplayer tof blijkt te zijn.
Wat heb je eigenlijk aan die blauwe borden die je in het level ziet, ze moeten toch ergens voor dienen? Had dit geloof ik al eerder gevraagd...maar fuck it.
Nee, Heb mss misgezegd. Is niet echt een raket, maar weet ook niet echt wat het is. Wanneer je die turret vind een beetje verderop kan je een soort van raket aansteken in een tunnel ofzo.
hahahaha ja die lift... je bent in een in elkaar gestort gebouw en dat is de lift die naar beneden valt... hahahaha raket ik zit op 11.675, moet beter kunnen