Nu dit draadloos. Eigenlijk hebben we 30/3, dus denk dat ze de snelheid aan het verhogen zijn bij UPC. oeps sorry voor de dubbelpost.
Nou vooruit. De rest van het huis mag ook een paar Mbit hebben. edit: En op de plaats waar het het meeste telt:
Geen idee waar ik dit het beste kan vragen dus ik drop het hier maar even neer. Ik woon in een soort verkapt studentenhuis echter de persoon waarmee ik internet deel gaat weg. Nu moet ik dus zelf internet fixen. Gebruik internet vooral voor Xbox Live en om m'n dagelijkse serie te downloaden. Het zou mooi zijn als ik er niet teveel voor hoef te betalen (uiteraard), maar niet dat ik zes dagen moet wachten voordat een serie binnen is. Het wordt dus een Internet Z1 of Internet Z2 pakket van Ziggo. Iemand ervaring met beide pakketten? *Heb zo'n vermoede dat Internet Z2 de beste keus is.. Is het niet?
Dit is exclusief de verplichte Standaard TV abonnement ( € 16,45 per maand ) Vanaf 1 Februari wordt dit € 16,95
Z2 is prima, ik download hier met 2 MB/s en de speedtest klopt ook met wat je aangeboden krijgt. De klanten service ven Ziggo is wel enorm slecht.
Dan heb je geluk gehad , er hoeft namelijk maar 1x € 16,45 per aansluiting betaald te worden. Dan is Z2 gewoon de beste keus. De snelheid is vele malen stabieler dan via ADSL. Vanmorgen mijn nieuwe kabelmodem Ubee gekregen , de oude Arris is gisteren overleden. De snelheid knalt nu meteen naar maximaal , bij de Arris wordt de snelheid beetje bij beetje opgebouwd. Ben gisteren heel goed geholpen door de helpesk. Probleem tegen 17:30 uur gegeven en de helpdesk begon niet eens te zeiken dat ik eerst mijn modem moest resetten. Vanmorgen stond tegen 9:30 de monteur op de stoep met de nieuwe modem. Nog geen 10min later had ik een werkende internet en telefonie.