Ik zat net ook even een computertje samen te stellen, dit is het geworden:
http://www.alternate.nl/html/tu.html?sc=737383336
Is er iemand die me kan helpen met het kiezen van behuizing, voeding, casefan en processorkoeling? De behuizing heb ik het liefst zo klein mogelijk, maar dat ik wel eventueel later wat kan uitbreiden. Voeding, ik heb geen flauw idee hoe dat werkt. En processor koeling en casefan zo stil mogelijk, tijdens films geratel/gezoem horen vind ik ontzettend irritant.
Zijn er bij mijn config nog eventuele dingen die ik kan downgraden? Ik vind dat ik nu al aardig hoog zit voor mijn budget, en met behuizing etc. zal het nog duurder worden. Voornamelijk wil ik snelheid, de grafische kaart maakt me niet veel uit, er moet enkel VGA, HDMI en DVI opzitten en 2 displays tegelijk op full HD moet prima werken.
USB 3.0 kan ik later via een PCI kaart nog toevoegen toch? En firewire 800 is dat enkel mogelijk door een 60 euro PCI kaart te kopen? Vind ik vrij prijzig -.-
Edit: Is een intel processor nou veel beter als een amd? Intels worden vaker gebruikt en zijn over het algemeen veel prijziger, krijg je daar ook meer waar voor je geld voor? Ik kan al snel zo'n 100 besparen met een AMD processor zag ik.
Klik om te vergroten...