Dankjewel! Ik hoop zo min mogelijk met de klantenservice te maken te hebben. Jij ook dankjwel! Hierdoor wordt mijn vermoede, de Internet Z2, bevestigd. Altijd fijn om te horen. Had stiekem gehoopt dat die Internet Z1 boven alle verwachtingen een super pakket zou zijn! Zou toch weer €10,- in de maand schelen.
Heb niks te klagen\o/ Upload snelheid haal ik zelden(wanneer upload je dan ook met die snelheid...) Downloaden haal ik regelmatig.
Z1 bevalt mij prima.. echter gebruik ik het alleen voor de Xbox en voor beetje internetten en mailen enzo. Ik ben niet iemand die 24/7 download.. Wat heb je gekozen?
Het is dus zeker aan vervanging toe, KPN als provider. Is de kans groot dat ik een beter pakket krijg (een nieuwer pakket) zonder meer hoeven te betalen? Dit pakket is nl. al een aantal jaren oud...
Na 1 jaar kan je altijd een abonnement vernieuwen. Een nieuwe abonnement betekend ook een nieuwe modem/router en ik hoop voor jouw dat je geen Experia onding krijgt van KPN. Mijn ouders hadden altijd SlimBellen en betaalde daar € 19,95 per maand voor. KPN is gestopt met deze dienst en heeft nu alles overgezet naar Internet bellen. Ze kregen een nieuwe modem en de download werd 8Mbps , helaas werd de abonnementskosten ook meteen verhoogd naar € 30. Nieuwe abonnement = Nieuwe Algemene Voorwaarden.
't Is een pakket van KPN: InternetPlusBellen heet dat... Zou ongeveer 10 a 20 euro kosten gok ik... Hier een overzicht vanuit mijn modem/router, miss kan je daar ook wat mee?