Zojuist Tol Barad verloren omdat ook niemand snapte dat je moest verdedigen! Maar ach bij ons op de server is 80% horde dus die hebben we wel weer snel terug!
1:8.2 (ally/horde) ratio ftw. Daarnaast verliezen we Tol Barad gemiddeld zo'n 6 á 7 keer achter elkaar, wat ook erg leuk is.
Je bent niet de enige. Alliance wil gewoon niet samenwerken in PvP op mijn server. Ik denk dat, zoals ik eerder zei, de verhoudingen ongeveer 1:3 zijn, voordeel voor Alliance. Ik heb echter wel bewondering voor de goede en duidelijke samenwerkingsverbanden van Horde. Ze weten wel hoe ze Arathi Basin met 1600-0 of Warsong Gulch met 3-0 moeten winnen.
Heb het even opgezocht voor mijn server voor alleen lvl 85 Total Characters: 3,502 Showing Guild: All Total Alliance: 299 - 9% Total Horde: 3,203 - 92% A to H Ratio: 1 : 10.7
Hartelijk bedankt. Zei ik het niet, 3:1 en die gasten moorden als beesten in PvP. Goed georganiseerd ook. Denk niet dat je op mijn server snel in een goede Horde guild zit, of je moet Pim als voornaam hebben. En je moest eens weten hoe dood het Auction House is aan Horde zijde.
Net zo'n hunter; Ik CoS > Vanish > Sprint weg... Hij blijft mij targetten en cast daarna vrolijk Steady Shot. Echt 3 keer achter elkaar ofzo. Icanhasvanishfixed? kkthxbai
Shattered Halls: Online Date: 2007-01-10 Total Characters: 5,721 Showing Guild: All Total Alliance: 830 - 15% Total Horde: 4,891 - 86% A to H Ratio: 1 : 5.9 Activity Ratio: 1 : 4.8 5 : 23* * Number of entries in last 30 days Eerder was de alliance bijna altijd in de meerderheid
En toen had ik zomaar een epic world drop van een 85ogre! De Heartbound Tome! Verkocht voor 10k op AH, kon ik mooi een Elementium Deathplate voor terugkopen nais!
Sylvanas is gewoon een goede PvP realm. Beiden kanten zijn evengoed in World PvP (zover dat nog wordt gedaan), drukke realm met genoeg guilds, goede AH. Beste Battlegroup als je iets balanced zoekt, alle battlegroups worden gedomineerd door de Horde maar hier is het 50/50. Oh en ik draai alles op de hoogste settings met 60 fps. /flex.
Ik zit er ook aan te denken om weer terug te gaan naar Sylvanas. De Battlegroup waar ik nu in zit (Misery - it's all in the name) is echt één groot drama :{
Battlegroups zijn merged op het gebied van taal. Dus je kan dezelfde mensen tegenkomen in Bgs, zelfs als je naar Sylvannas transferred.
Hoe lang is de queue voor een random pvp match en een random dungeon (als dps)? Op mijn server als horde zijnde is de pvp queue ~8 min. en random dungeon queue ~30 min.
Vandaag eindelijk me tier legs gehaald, en dropte ook nog is tier gloves in BH hier een linkje naar me char http://eu.battle.net/wow/en/character/azjolnerub/cocopuff/advanced
Dus deze Battlegroups kloppen niet meer? http://www.wowwiki.com/Battlegroup Zie namelijk Sylvanas (Rampage) wel bij de EU Cross-Language Battlegroups staan, maar Eonar (Misery) staat EU English? /Edit: Nou moet ik ook zeggen dat ik nooit mensen van Franse of Duitse Realms tegenkom.
Die kloppen wel, en dus zit jij niet in een cross-language bg! Zit zelf in cyclone, dat was in TBC toch wel de top battlegroup, nu niks meer van te merken!