Apple / Mac [Deel 9]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 27 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

Nog een vraagje:

Hoe kan ik er trouwens voor zorgen dat alle schermen die ik open ( excel, word, finder, safari ) in hetzelfde formaat geopend worden, dit varieert steeds waardoor ik het bij elk bestand handmatig moet doen.
    Niks ernstigs maar ik vind het gewoon mooier uitzien.

2. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

Dat geluid hoor je te horen. Dit betekend dat alles binnen in je Mac goed functioneerd. Dat je klasgenoot dat niet heeft, kan dus aan meerdere dingen liggen;) Heeft ie het geluid wel aanstaan?

3. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik bedoel niet het gewone opstart geluid, maar een geluid, dat je ook hoort als je een cd rom in de driver doet.

4. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Dat geluid maakt mijn MacBook ook. Dan 'checkt' ie of er een disc in de drive zit. Niets om je zorgen te maken.

5. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
  6. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zat te overwegen om een MacBook Air (13") te halen met 4GB RAM, maar door die actie van de MM begin ik nu heel erg te twijfelen om maar gewoon de basisversie te halen. Ik zal hem puur gebruiken voor internet, mediacenter (puur afspelen) en school/werk. Mijn excel-bestanden bestaan meestal uit heel wat tabbladen + grafieken, waardoor ik dus begin te twijfelen over de RAM.

Iemand een wijs advies? Heb sowieso korting via school, dus tussen MM en upgraded zou het €180 schelen.

Oh en wat zijn de mogelijkheden voor upgraden naar Lion in de zomer?

Laatst bewerkt: 27 jan 2011
  7. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    4GB RAM is echt ruim voldoende voor jouw behoefte. En Lion kan ie moeiteloos aan hoor straks.

8. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Hij bedoelt dat hij nu zit te twijfelen tussen de 2GB versie via MM en de 4GB gewoon via Apple.
    Ik heb de 4GB in december gekozen omdat dit gewoon iets is wat niet meer uit te breiden is, en ook al hoor je vaak '2GB voldoet ook gewoon voor wat jij ermee doet..' vind ik het toch fijner om wat meer futureproof te zijn met 4GB RAM.

Wist je trouwens dat je ook gewoon via MM een 4GB kan laten bestellen en er dan nog die 16% vanaf krijgt? Het duurt wel iets van 3 weken ofzo, maarja dan heb je wel en 4GB en 16% korting. ;)

9. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    You are not making things easier.

Stiekem al besloten om voor de 4GB te gaan, although dit waarschijnlijk overkill is. Better safe than sorry though.

10. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    De Air is niet meer uitbreidbaar. Dus sowieso voor 4GB gaan.

11. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Al enige informatie over nieuwe iMacs? BTW actie is wel aantrekkelijk namelijk!

12. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Nee, eerst zijn de MBP's aan de beurt.

13. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Ja dat dacht ik dus ook al... Wil misschien ff bij de MM kijken of ze het basismodel van de 21,5 inch nog hebben staan... Mooie machine namelijk!

14. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Blijf het ook erg aantrekkelijk vinden. Ben dan natuurlijk wel concurrent van mezelf. Maar zoveel korting krijgen wij zelfs rechtstreeks bij Apple niet.

15. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Haha, dat ben je inderdaad! Die grafische kaart in de standaard iMac 21,5 inch he, die is wel genoeg voor videobewerking enzo toch?! Ga er geen Crysis op spelen ofzo :9

16. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Wat een gekkenhuis bij de Mediamarkt. Idereen sleepte iMacs weg alsof ze gratis waren. Heb een 11" MacBook Air gekocht. Helaas is ie voor m'n baas. :+

Voor mezelf maar een Apple Battery Charger gekocht.

17. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Welk kabeltje moet ik precies hebben om m'n MacBook Pro aan te sluiten op m'n nieuwe Sony HD tv? Iets van "dinges" naar HDMI lijkt me :+? En moet dat dan perce van Apple zijn, of kan ik ook iets merkloos bij DealExtreme.com of Kabeltje.com bestellen?

18. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Mini Display Port > HDMI.

19. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Ben er net achter gekomen dat ik die idd moet hebben, thanks!
    Maar nou lees ik bijvoorbeeld op Kabeltje.com dit:

Het is mogelijk dat audio niet ondersteund wordt met deze kabel. Verschillende klanten is het wél gelukt om er audio over te zenden, andere klanten is het niet gelukt. Dit kan mogelijk samenhangen met de soft- of hardware van de gebruikte computer.

Bron

Hoe zit dat dan? Want ik moet er natuurlijk wel geluid bij hebben. Wil het namelijk gebruiken om films en tv series te kijken zolang ik nog geen mediaplayer heb!

20. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    De nieuwe MacBook Pro's zenden zowel audio als video uit over de Mini-Display Port.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina